וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס מבקש סבלנות מאוהדי ריאל

שוער הלבנים מנסה לקנות זמן לחבריו ולמוריניו: "מקבוצות אחרות מבקשים להתחבר תוך שנתיים, מריאל תוך חודשיים"

ריאל מדריד של ז'וזה מוריניו מתחברת לאיטה וביום שבת היא השיגה את ניצחונה הרשמי הראשון לאחר שגברה 0:1 על אוסאסונה. הקבוצה הלבנה הביאה, כזכור, שישה שחקנים חדשים במהלך הקיץ, נוסף על מאמן חדש עם פילוסופיה סדורה משלו, אבל כנראה שאת האוהדים בסנטיאגו ברנבאו זה לא מעניין, הם רוצים הצלחות ועכשיו.

שוער הקבוצה איקר קסיאס מבקש מהם דבר אחד כרגע: סבלנות. "האוהדים שלנו נאמנים ותומכים בקבוצה", אמר סן איקר, "אבל אני מבקש מהם שיהיו יותר סבלניים עימנו. זו קבוצה צעירה חדשה ואנחנו נתחזק. מה שמבקשים מקבוצות אחרות - להתחבר תוך שנתיים - מצפים מריאל לעשות תוך חודשיים. אנחנו צריכים להיאזר בסבלנות.

"אני מדבר בשמה של כל הקבוצה. זו תהיה טעות לחשוב שאנחנו בכל העונה נהיה מעל ברצלונה", הוסיף איקר, לאחר שהלבנים עקפו את ברצלונה בטבלה, בעקבות ההפסד המפתיע מאוד של האחרונה להרקולס 2:0. "כל משחק עבורנו הוא הכי חשוב, זו המציאות של ריאל מדריד".

קסיאס אף התייחס לשאלה האם הקבוצה הפכה השנה, בעקבות הגעתו של המיוחד, להיות יותר הגנתית וענה: "אנחנו מאוד יציבים וזה מצוין, מצד שני בשני המשחקים שלנו (נגד מאיורקה ואוסאסונה) השוער היה השחקן הטוב ביותר של היריבה כך שזה לא ממש נכון שהפכנו להיות יותר הגנתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully