וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קיירוש פוטר מנבחרת פורטוגל

ההתאחדות המקומית קיבלה את ההחלטה אחרי שהמאמן הורשע בתקיפת סוכן של הוועד למלחמה בסמים והורחק לחצי שנה

ההתאחדות לכדורגל הפורטוגלית פיטרה הערב (חמישי) כצפוי את מאמן הנבחרת, קרלוס קיירוש, מספר ימים אחרי שהוא ספג הרחקה לחצי שנה אחרי שהורשע בהפרעה למהלכן של בדיקות סמים, ניסיונות להכשילן, ותקיפת סוכן של הוועד למלחמה בסמים בספורט. אם לא די בכך שהוא לא יכול לעמוד על הקווים של הנבחרת במשך תקופה ארוכה, פורטוגל של קיירוש פתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2012 עם תיקו ביתי נגד קפריסין והפסד לנורבגיה, מה שבוודאי סייע להתאחדות לקבל את ההחלטה. "בעקבות האירועים החליטה ההתאחדות הפורטוגלית פה אחד לסיים את הקשר עם קיירוש", נאמר בהודעה שמסר נשיא ההתאחדות ז'ילברטו מאדייל, "ההודעה נמסרה לקרלוס קיירוש".


בתקשורת הפורטוגלית דיווחו ביממה האחרונה שהמועמד הבולט להחליף את קיירוש הוא מאמן ספורטינג ליסבון לשעבר, פאולו בנטו בן ה-41, שכשחקן לבש את מדי נבחרת פורטוגל 35 פעמים והיה בן דורם של לואיס פיגו, רוי קוסטה ושות'. יחד עם זאת, עד תחילת החודש הבא, אז תארח פורטוגל את דנמרק למשחק חשוב במוקדמות היורו, ייתכן שההתאחדות המקומית תבחר במאמן אחר.

קיירוש היה מאמנם של אותם שחקנים מדור הזהב בנבחרות הנוער השונות של פורטוגל בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 והוליך אותם למספר תארים אירופאיים ועולמיים. בהמשך אימן בין היתר את ספורטינג ליסבון ואת נבחרות איחוד האמירויות ודרום אפריקה. ב-2002 התמנה לעוזרו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד ונחשב לאיש מקצוע מעולה. קדנציה לא מוצלחת בריאל מדריד בעונת 2003/4, הסתיימה בפיטורים והוא חזר למנצ'סטר יונייטד. ב-2008 מונה למאמן נבחרת פורטוגל, אותה הדריך לעלייה למונדיאל ולהגעה לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully