וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: קרואטיה ויוון נפרדו ב-0:0

שחקניו של ביליץ', שיפגשו את ישראל במחזור הבא, שלטו בלי הרף, יוון עדיין ללא ניצחון בקמפיין. לטביה ניצחה 0:2 את מלטה

המחזור השני של "הבית הישראלי" הגיע הערב (שלישי) לאחד מרגעי השיא שלו, כששתי הנבחרות הטובות ביותר על הנייר, יוון וקרואטיה, נפגשו לקרב איתנים, אבל זה נגמר בצורה מאכזבת עם 0:0. הבשורה החיובית מבחינתנו היא שקרואטיה לא בורחת בינתיים, ולקראת המשחק מול הנבחרת ב-8 באוקטובר, השתיים תגענה במאזן שווה של ארבע נקודות לכל אחת. יוון קיוותה לאסוף ניצחון ראשון בקמפיין אחרי התיקו נגד גאורגיה, אבל לא עמדה בלחץ. מלבד המשחק הזה, שתי המפסידות של המחזור הראשון, מלטה ולטביה, נפגשו, כאשר הלטבים סיימו עם 0:2 ואספו נקודות ראשונות בקמפיין.

קרואטיה - יוון 0:0

אחרי ה-0:3 על לטביה, שחקניו של סלאבן ביליץ' הופיעו עם לא מעט ביטחון למשחק הראשון בקמפיין שנערך בזאגרב. קרואטיה, שהתבשרה לפני המשחק על חזרתו של לוקה מודריץ' מפציעה, שילבה אותו בהרכב, אבל הנסיונות הרבים לפצח את ההגנה היוונית כשלו כולם, כשליוון היה הערב הרבה מאוד מזל.

ביוון, שהתאכזבה מהתיקו ביום שישי נגד גאורגיה בשבוע שעבר, ידעו שאיבוד נקודות נוסף יתקע עוד מקל בגלגלים, אבל לאור היכולת במשחק, נראה שהתיקו הזה יכול בהחלט להיות הישג נכבד לפרננדו סנטוס, שהשיג נקודה ראשונה בקמפיין. ניקוס ספירופולוס, כובש שער השוויון נגד גאורגיה, לא שיחק בגלל פציעה ובמקומו עלה גאורגיוס צבלאס, וגם שליחתו לספסל של תאופניס גקאס, שגילה יכולת מאכזבת ביום שישי, לא תרמה ליוונים, שנראים בשלב הזה רע מאוד.

אחרי תשע דקות של משחק הגיעה ההזדמנות המסוכנת הראשונה של הקרואטים, כשניקו קרנצ'אר בעט מ-17 מטר כדור שאיים על מיכאליס סיפאקיס, השוער היווני, שהדף לקרן. ואסיליס טורוסידיס נפל ברחבה בדקה ה-15, אבל השופט ראה התחזות, סימן לו לקום והניף לו את הכרטיס הצהוב. שתי דקות לאחר מכן גאורגיוס סמאראס הגיע לעוד הזדמנות מצוינת ליוונים כשסחט הדיפה טובה מהשוער הקרואטי.

שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה הקרואטים כבשו שער בנבדל אחרי שניקיצ'ה ילאביץ' המחליף קיבל והמשיך פנימה. בדקה ה-59 עוד הזדמנות מצוינת לקרואטיה כשאיבן ראקיטיץ', שנכנס כמחליף, הפציץ את השער וסחט הדיפה לקרן מהשוער היווני. גם ההמשך היה שייך לקרואטיה, שהגיעה לעוד כמה הזדמנויות, כשהטובה שבהן הייתה חמש דקות לסיום כשהייתה עבירה ברחבה של יוון, אך השופט לא התרשם מכך. שלוש דקות לאחר מכן אדוארדו דה סילבה נגח כדור קרן שיצא החוצה.

מלטה - לטביה 2:0

מלטה קיוותה לאסוף נקודות ראשונות בקמפיין אחרי האכזבה באיצטדיון רמת גן, אבל דווקא במפגש מול היריבה הנוחה ביותר מבחינתה בבית, היא סיימה ללא נקודות ובלי שערים. לטביה של אלכסנדר שטארקוב ניסתה להתגבר על התבוסה בקרואטיה במחזור הראשון ביום שישי, והצליחה לעשות זאת, למרות שמלטה הייתה קרובה כמה פעמים במהלך המשחק להבקיע.

6,000 צופים ראו את מלטה פותחת רע, אבל השתפרה ככל שנקפו הדקות והיא הצליחה לשמור על שער נקי. ההזדמנות הטובה ביותר של המלטזים הגיעה בדקה ה-22 כשבעיטה של מייקל מיפסוד נהדפה. בדקה ה-42 התקפה מתפרצת של הלטבים הסתיימה עם שער, כשהקפטן קספראס גורקס, שחקנה של קווינס פארק ריינג'רס, נגח פנימה. חמש דקות לסיום המשחק היתרון של הלטבים הוכפל אחרי שמאריס ורפקובסקיס, שמשחק ביוון, עבר את אנדרה אגיוס והבקיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully