וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ווין רוני בגד באשתו ההרה

חלוץ אנגליה קיים יחסי מין עם פרוצה עבור 1,000 ליש"ט ללילה, והוא עלול להיעדר נגד שוויץ במטרה לשקם את נישואיו

חלוץ מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה ווין רוני עלול להחמיץ את המשחק הבא שלה, לאחר הניצחון הגדול 0:4 על בולגריה, נגד נבחרת שוויץ במסגרת קמפיין מוקדמות יורו 2012, אלא שהפעם זה לא יהיה כנראה בגלל פציעה (אולי בעצם מתיחה בשריר כלשהו) אלא בניסיון להציל את חיי הנישואין שלו שעלו על שרטון, לאחר שהתקשורת הבריטית פרסמה ידיעה פיקנטית לגבי השחקן הג'ינג'י שקושרת אותו לבגידה באשתו, קולין.

בצהובונים האנגלים מדווח כי רוני בילה מספר לילות בחברתה של נערת ליווי, יקרה במיוחד שעלותה כ-1,000 ליש"ט ללילה, כל זאת בעוד אשתו נמצאת בהריון. לפי שני עיתונים, "ניוז אוף דה וורלד" ו"סאנדיי מירור", שכב רוני לא פחות משבע פעמים במהלך ארבעת החודשים האחרונים עם ג'ניפר תומפסון, כשהוא משאיר לה סכום מכובד של כ-1,000 ליש"ט בכל אחת מהפעמים שהשניים בילו יחדיו. חבר של השחקן ציטט את רוני שאמר: "החיים שלי נהרסו, אני טיפש. קולין לא תסלח לי לעולם הפעם. היא תעזוב אותי".

ג'ניפר סיפרה על הקשר ביניהם: "הוא היה שולח לי הודעות טקסט ומדבר איתי בסקייפ כשהוא משתמש בשם בדוי. כל אימת שנפגשנו כדי לקיים יחסי מין זה היה באותו מלון". עוד סיפרה הבחורה בת ה-21 שהשניים נפגשו לראשונה בקזינו במנצ'סטר כאשר הוא יצא לבלות בחברת שחקנים. "הוא רדף אחרי באמצעות כסף, לא נראה שהפריע לו שהוא בוגד בקולין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully