וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:0 מאכזב לאינטר בבולוניה

שחקניו של רפא בניטז לא התאוששו מההפסד לאתלטיקו מדריד בסופר קאפ האירופי, והחלו את הליגה עם משחק חלש

ביום שישי חווה רפא בניטז את הפסדו הראשון כמאמן אינטר, כשהנראזורי נוצחו 2:0 בסופר קאפ האירופי בידי אתלטיקו מדריד ואיבדו את האפשרות לשחזר את ההישג של ברצלונה ולזכות בשישה תארים ב-2010. הערב (שני) קיוותה אינטר לפחות להיכנס בצורה חלקה לליגה, אבל בולוניה עשתה לה חיים קשים וכפתה עליה 0:0 מפתיע.

המאמן הספרדי ציפה לראות יכולת משופרת מצד שחקניו והבטיח כי אינטר תתאושש במהרה, אבל ההרכב ההתקפי לא סיפק את הסחורה למרות שליטה ברורה בשדה. ההזדמנות הטובה ביותר של אינטר במחצית הראשונה הגיעה ממש בדקה ה-45, כשווסלי סניידר סובב כדור חופשי שהחמיץ במעט את המסגרת. חוץ מזה? וולטר סמואל נפגע בהתנגשות ראשים על מרקו די ואיו המקומי.

בולוניה, שנחלצה מירידה בסיום העונה שעברה, פיטרה עוד לפני המשחק את פרנקו קולומבה, המאמן שעזר לה להישאר בליגה, ומי שניצב על הקווים במקומו היה מאמן הנוער פאולו מניאני. בולוניה הסתמכה על משחק הגנתי ויכולת מצוינת של השוער אמיליאנו ויויאנו, כשהשבדי אלבין אקדל הצליח מדי פעם להביך את הגנת אינטר עם גיחות מהירות. לקראת הסיום בולוניה איבדה אוויר, אלב למזלה ויויאנו היה במקום עם עצירות טובות ובדקה ה-74 גם המשקוף בא לעזרה מול בעיטה של סמואל אטו עם העקב. האלופה פותחת עונה בצליעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully