וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: רונאלדו ייעדר שלושה שבועות

הפורטוגלי נפצע מול מאיורקה בקרסולו הימני, ויחמיץ שני משחקי ליגה לפחות ואת פתיחת האלופות. מוריניו בטוח: "עוד נשתפר"

המחזור הראשון בליגה הספרדית הושלם אמש (ראשון), ובהחלט אפשר לומר שאחד מכוכביו, אם לא הגדול ביותר, היה דודו אוואט. מאיורקה אירחה את ריאל מדריד המחודשת של ז'וזה מוריניו באצטדיונה שבאי, אונו אסטדי, ואוואט נתן הצגה גדולה.

מלבד איבוד הנקודות של ריאל, בקבוצה קיבלו הודעה קשה נוספת: כריסטיאנו רונאלדו ייעדר שלושה שבועות בגלל פציעה בקרסולו הימני. היום הפורטוגלי עבר בדיקה, שבמהלכה התגלתה חומרת הפציעה ושהשחקן יחמיץ את שני משחקים בינלאומיים של נבחרתו, מול קפריסין ונורבגיה (3 ו-7 בספטמבר), את משחק הליגה של ריאל מול אוסאסונה (12 בספטמבר) ויהיה בספק למשחק ליגת האלופות מול אייאקס (15 בספטמבר).

מלבד לרונאלדו, גם הקשר הצרפתי לסאנה דיארה נפצע כשהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי.

מחמאות לאוואט

השוער הישראלי נחבל בראשו בתחילת המשחק, הוא טופל ונחבש אבל זה לא מה שמנע ממנו להמשיך לשחק ולעצור את שחקני ריאל מדריד מלכבוש ולהשיג כמעט לבד, במו ידיו, נקודה ראשונה עבור מאיורקה בליגה אחרי תיקו 0:0. מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז יכול להיות בהחלט מרוצה מהתצוגה של אוואט לקראת משחקיה של הנבחרת.

אוואט עצמו לא הפריז בחשיבותו בתיקו של מאיורקה, ואמר: "הצגנו משחק טוב מאוד. הקבוצה עמדה טוב והייתה טובה בכל המערכים, הגנה חזקה והיינו לא רעים בהתקפה. זה מראה שיש לנו קבוצה טובה עם שילוב טוב בין צעירים וותיקים, התלהבות. אני שמח מהמשחק שלי, למרות שהוא נזקף לזכותה של כל הקבוצה שעשתה הגנה טובה".

אלונסו: "לא חושבים על ברצלונה"

מהעבר השני של המתרס כולם חיכו להופעה של ריאל מדריד, שבמחצית הראשונה הייתה די אנמית, ובשנייה, לאחר מספר חילופים, שיחקה טוב יותר אולם בכל זאת לא הצליחה למצוא את השער. המאמן הפורטוגלי היה בכל זאת מרוצה מהתצוגה של שחקניו.

"הגענו להרבה מאוד מצבים במהלך המשחק, במיוחד במחצית השנייה. הגענו למספיק הזדמנויות כדי להבקיע, וזה משהו שאני אקח איתי. אנחנו עדיין רחוקים מהטוב ביותר שלנו", אמר מוריניו לאחר שהשיג נקודה ראשונה בליגה. עם זאת, למוריניו גם הייתה ביקורת עצמית: "הדבר השלילי במשחק שלנו הייתה העובדה שלא הצגנו יכולת גבוהה, במיוחד במחצית הראשונה".

מוריניו הסביר למה הוא מצפה מקבוצתו בחלק זה של העונה: "זה מאוד חשוב שהקבוצה לא תעשה טעויות, כשהיא עדיין רחוקה ממיצוי הפוטנציאל שלה. הגענו להרבה מצבים יותר מאשר דמיינתי וגם זה טוב לקבוצה שמתהווה".

צ'אבי אלונסו לא מתרגש מהעובדה שכבר אחרי המחזור הראשון בליגה פתחה ברצלונה פער של שתי נקודות על פניהם של הלבנים: "אנחנו לא צריכים לדאוג מה בארסה עושה אלא להתרכז במה ריאל מדריד עושה ולהשתפר ממשחק למשחק. במשחק נגד מאיורקה הגענו ללא מעט מצבים במחצית השנייה והיינו צריכים לנצח את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מסי עלה למקום השלישי בטבלת הכובשים של בארסה בכל הזמנים

ברצלונה, אלופת ספרד, כהרגלה, לא התקשתה, הציגה משחק יעיל מאוד וניצחה 0:3 משערים של מסי (כבר אחרי 3 דקות), אינייסטה בשער וירטואוזי ודויד וייה (שער 250 בסך הכול בקריירה), שכבש בנגיחה יפה. בסיום שפע פפ גווארדיולה מחמאות ליריבה: "אני מברך את ראסינג סנטאנדר כי היא אחת הקבוצות שמשחקות עם מסירות קצרות ולא כדורים ארוכים". גווארדיולה אף הגדיר את הניצחון "כחשוב מאוד". מאמן ראסינג, מיגל אנחל פורטוגל, התרשם מאוד מבארסה של העונה וטען ש"ייתכן שהיא אפילו טובה יותר מזו של העונות האחרונות".

לאחר מכן התפנה המאמן הקטלאני לדון בנושא בחם - עזיבתו של זלאטן איברהימוביץ' למילאן. החלוץ השבדי הושאל לרוסונרי לא לפני ששפך חמתו על גווארדיולה. המאמן בחר תחילה שלא להגיב אך במסיבת העיתונאים לאחר המשחק אמר: "הוא היה דמות מאוד דומיננטית בקאמפ נואו ועכשיו הוא לא כאן. אני מאחל לו הצלחה בהרפתקה החדשה שלו במילאן".

אגב, מסי בשערו (המהיר ביותר שלו בכל הזמנים) הפך למבקיע השלישי בכל הזמנים של ברצלונה. הפנומן הארגנטינאי, שלא עשה הרבה במונדיאל, כבש את שערו ה-131 בבארסה אחד לפני ריבאלדו וסמואל אטו. כעת מסי יצטרך לעבוד הרבה וקשה כדי להגיע למקום השני ברשימת הכובשים של בארסה בכל הזמנים, שם ניצב לאסלו קובאלה עם 196 כיבושים. במקום הראשון, עומד עדיין בגאון סזאר עם לא פחות מ-235 שערים.

עדכון ראשון: 8:34
עדכון אחרון: 15:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully