וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחון ראשון העונה לליברפול

האדומים גברו 0:1 על ווסט ברומיץ' משער מצוין של טורס (65). סנדרלנד עקצה את מנצ'סטר סיטי 0:1 עם פנדל בתוספת הזמן

לא קל להיות אוהד ליברפול בשנים האחרונות. יושבי אנפילד חוששים שהרצף השלילי עומד להימשך, ובצדק רב. אחרי שנים ארוכות ללא אליפות, באנפילד קיוו שאולי השנה רוי הודג'סון יוכל לעשות את השינוי המיוחל, אבל בשני המחזורים הראשונים הקבוצה ממרסיסייד השיגה נקודה אחת בלבד, כשהתבוסה מול מנצ'סטר סיטי (3:0) הדאיגה מאוד את ראשי הקבוצה. גם היום (ראשון), במסגרת המחזור השלישי, ליברפול לא הרשימה במיוחד, אבל שער מצוין של פרננדו טורס בדקה ה-65 העניק לה את הניצחון החשוב, 0:1 על ווסט ברומיץ', ניצחון ראשון העונה שעשוי לשחרר את הקבוצה החדשה שנבנית באנפילד.

שערו הראשון העונה של טורס, והראשון שלו זה עשרה משחקים במדי קבוצתו, הזכיר שוב עד כמה ליברפול תלויה בחלוץ, ששוב הצליח להיות במקום ולהציל את חבריו בפעם המי יודע כמה, עם וולה מצוין מקצה הרחבה. אומנם במחצית השנייה ליברפול הגיעה ללא מעט מצבים ורשמה לא מעט החטאות, אבל גם הודג'סון יודע שמצפה לו הרבה עבודה, וגם האוהדים יודעים שכרגע לא מסתמן שדווקא השנה תסתיים הציפייה.

מנגד, באיצטדיון האור, סנדרלנד עקצה את מנצ'סטר סיטי, כשגברה עליה 0:1 מפנדל בתוספת הזמן של דארן בנט. סיטי קיוותה להמשיך את המומנטום מהמחזור האחרון, כשהביסה את ליברפול, אבל מאנצ'יני גילה עד כמה קשה להוציא נקודות במשחקי חוץ בממלכה. מיקה ריצ'ארדס אחראי על ההכשלה ברחבה, ולמרות שהפנדל של בנט הלך היישר לגופו של הארט, הכדור צלל פנימה והסיטיזנס עם הפסד ראשון.

אברטון רושמת את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה בעשור האחרון, כשהיום שוב נוצחה, 1:0 על ידי אסטון וילה בברמינגהאם משער מצוין של לוק יאנג בבעיטה מ-16 מטר בדקה התשיעית. אברטון עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה משחקים, אסטון וילה התאוששה מהשישייה המשפילה מול ניוקאסל.

תוצאות נוספות:
בולטון - בירמינגהאם 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully