וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: גם גורקוף לא עזר לליון

קשר הרכש ערך בכורה, אבל יריבת הפועל ת"א בליגת האלופות הפסידה 2:0 ללוריין, אותה מאמן אביו. טולוז מושלמת בפסגה

מספר ימים אחרי העברת השנה בכדורגל הצרפתי, ליון הראתה להפועל תל אביב שהדברים אצלה רחוקים מלהשתנות. יוהאן גורקוף אמנם ערך הופעת בכורה בקבוצתו החדשה, אבל ליון שוב הציגה יכולת מאכזבת ונוצחה 2:0 בידי לוריין, אותה מאמן כריסטיאן גורקוף. טולוז, בינתיים, ממשיכה לרוץ קדימה והערב (שבת) חגגה ניצחון רביעי ברציפות, 0:2 על נאנסי בחוץ. ראן מפגרת אחריה בארבע נקודות, אחרי 0:1 על ארל-אביניון.

לוריין - ליון 0:2

הופעת בכורה עצובה ליוהאן גורקוף עם המספר 29 בליון. הפליימייקר שנרכש מבורדו תמורת 22 מיליון יורו, עלה כמחליף במקום סזאר דלגאדו בדקה ה-30, אבל לא עזר לקבוצתו להימנע מהפסד שני העונה, דווקא מול קבוצתו של אביו, כריסטיאן. לוריין, שחוותה את פתיחת העונה הגרועה שלה מאז 1998/9 (אז גם ירדה ליגה) ניצלה את משטח הדשא הסינתטי שלה כדי להשיג ניצחון בכורה העונה.

ז'רמי טולאלן שוב תופקד כבלם בהרכב ליון, ובדקה השמינית גרם לפנדל עם נגיעת יד. קווין גמיירו, שזומן השבוע לנבחרת צרפת, הכניע את הוגו לוריס מהנקודה הלבנה. ליון שוב התקשתה בחלק הקדמי ללא ליסנדרו לופז שעלה לדקות בכורה העונה רק בדקה ה-71, חמש דקות אחרי שלינל קיטמבלה סגר עניין עם השני של לוריין. הפועל תל אביב יכולה להיות מרוצה מעוד הפסד של אחת מיריבותיה בליגת האלופות.

נאנסי - טולוז 2:0

מוליכת הטבלה בעלת המאזן המושלם יצאה למשחק חוץ בנאנסי ללא הכוכב הפצוע מוסא סיסוקו, והמשיכה את כושרה המצוין כשחגגה במרסל פיקו לראשונה מאז 1985/6. דניאל בראטן הנורבגי, שכבש בכל שלושת המחזורים הראשונים, שבת הפעם מהבקעה, אבל אטיין קאפו (68) ופרנק טבאנו (90) סידרו ניצחון רביעי ברציפות לטולוז.

ארל-אביניון - ראן 1:0

הקבוצה הקטנטה מפרובנס ממשיכה לחוות על בשרה את הקושי שבמעבר מהליגה השנייה לראשונה. אחרי שצירף 17 שחקנים (אך ורק בהעברות חופשיות או השאלות) מישל אסטבן האמין כי ישיג נקודה ראשונה העונה במשחק הבית מול ראן, אבל האורחים שמרו על מאזן נקי מהפסדים ועלו זמנית למקום השני. ויקטור הוגו מונטאניו הקולומביאני חגג שער שני העונה בדקה ה-28.

משחקים נוספים:

סנט אטיין - לאנס 1:3
לסנט אטיין: דימיטרי פאייה (5, 79 ו-85). ללאנס: עיסאם ג'מע (90)

ולנסיין - מונפלייה 1:0
למונפלייה: אוליבייה ז'ירו (29)

קון - ברסט 2:0
לברסט: נולן רו (75, פנדל), מריו ליצ'קה (78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully