וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווסטהאם חייבת לפטר את גרנט עכשיו"

טור חריף ב"דיילי סטאר": "אסור לגרנט להיות קרוב לכסא המאמן של הפטישים. הוא אחד מהמאמנים הכי חסרי השראה בכדורגל"

חודשים ספורים אחרי שהצליח לבנות לעצמו מעמד של גיבור בפורטסמות, על אף שירד עם הקבוצה המקומית לליגת המשנה, אברהם גרנט מגלה שהחיים בלונדון לא תמיד קלים. אחרי שלושה משחקים בעונת 2010/11, שכללו שני הפסדי ליגה וניצחון 0:1 דחוק על אוקספורד המיניאטורית מהליגה הרביעית בגביע הליגה, יש כבר מי שמייעץ לבעלי הפטישים להחליף מאמן, לפני שיהיה מאוחר מדי.

הבוקר (שישי) פורסם ב"דיילי סטאר" טור שכותרתו "ווסטהאם חייבת לפטר את אברהם גרנט עכשיו". בהמשך פירט העיתונאי דני פולברוק: "ככל שהבעלים דייויד גולד ודייויד סאליבן ימשיכו לחכות ולראות לאן גרנט לוקח את המועדון שלהם, כך יהיה קשה יותר לחזור. בעוד שני משחקים (נגד מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי) הפטישים יהיו כבר אחרי ארבעה מחזורי ליגה ויש סיכוי גדול שהם יהיו במקום האחרון בטבלה, בלי נקודות".

פולברוק המשיך: "בעיני גרנט הוא לא הדבר האמיתי והוא לא צריך להיות אפילו קרוב לכסא המאמן של ווסטהאם... לא פלא שסקוט פארקר הודה שהקבוצה עומדת בפני עוד עונה קשה. הוא כבר קורא את הכתובת על הקיר ורוצה לברוח לטוטנהאם... גרנט הוא אחד מהמאמנים הכי חסרי השראה שפגשתי".

עוד כתב העיתונאי: "שחקנים כמו מתיו אפסון ורוברט גרין צריכים מאמן חזק שיוציא אותם מדיכאון הגביע העולמי, אבל אין להם אחד כזה. אם גולד וסאליבן יחכו עד המשחק נגד צ'לסי כדי לעשות שינוי, זה יהיה מאוחד מדי - חלון ההעברות כבר ייסגר ומאמן חדש שיגיע יפגוש במשימה קשה מאוד. לפטר את גרנט נראה כמו צעד קיצוני כרגע, אבל כזה שעשוי להיות הצעד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully