וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפסד דרמטי לפ.ס.ז'

יריבת מכבי תל אביב נכנעה 2:1 לבורדו. מיקאל סיאני כבש את את שער הניצחון בדקה ה-90. 0:0 לקון במונפלייה ולליל בסושו

מכבי תל אביב יכולה להתנחם בעובדה שגם יריבתה ביום חמישי תגיע אחרי הפסד. פ.ס.ז' נוצחה הערב (ראשון) במגרשה 2:1 על ידי בורדו, שמצידה צברה נקודות ראשונות העונה. אנטואן קומבוארה החזיר את שחקניו הבכירים: גרגורי קופה, מתיו בודמר, ננה, סטפן ססניון ומבלוט ארדינג להרכב, אבל למרות שליטה מוחלטת בשדה במחצית הראשונה, התוצאה נותרה מאופסת, לא מעט בזכות יכולת טובה של שוער בורדו סדריק קראסו.

השער הראשון הגיע בסופו של דבר מן העבר השני. בדקה ה-67 הגביה ירסולב פלסיל כדור קרן אל ראשו של אלו דיארה והקפטן הכניע את קופה וקבע 0:1 לבורדו. תשע דקות לאחר מכן בישל לודוביק ז'יולי את שער השוויון לגיום הוארו. סן ז'רמן חיפשה לנצח, ננה והוארו החמיצו, והעונש לא איחר לבוא. שוב היה זה כדור קרן, הפעם של יוהאן גורקוף, והבלם מיקאל סיאני השתיק את הפארק דה פראנס עם נגיחה חדה פנימה. ניצחון ראשון העונה לבורדו, הפסד ראשון לסן ז'רמן.

שני משחקים נוספים שהתקיימו הערב בצרפת הסתיימו ללא שערים. ליל סיימה בתיקו שלישי ברציפות, 0:0 במגרשה של סושו. 0:0 הייתה התוצאה גם במשחק בין מונפלייה (הקבוצה היחידה שלא ספגה העונה שער) לקון, שמצידה איבדה נקודות ראשונה אחרי הניצחונות על מארסיי וליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully