וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאנטי: "הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח גם בלי מוריניו"

חאבייר זאנטי יודע איזה אתגר עומד בפני אינטר השנה: "היו סימני שאלה, וענינו על כולם". אלגרי: "מצפה יותר מרונאלדיניו"

באינטר לא יודעים איך לקבל את הזכייה בסופר קופה האיטלקי. אומנם תמיד מהנה לגבור על היריבה מרומא, אבל בקבוצה זוכרים שבשנה שעברה הם פתחו את העונה עם הפסד וסיימו את העונה עם טרבל בלתי נשכח. למרות זאת, אלופת אירופה חגגה גביע ראשון, וקפטן הקבוצה מסביר מדוע: "הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח גם בלי ז'וזה מוריניו".

הנראזורי פיגרו 1:0, אבל מהפך שהושג עם שערים של גוראן פנדב וצמד של סמואל אטו קבע 1:3 בסיום. "לנצח זה תמיד תחושה מספקת", אמר זאנטי בסיום, "אבל הפעם היה סימן שאלה ביכולת שלנו להגיב לשינויי המאמן. ענינו לכל השאלות, והוכחנו שאנחנו עדיין רעבים להצלחה. אנחנו מאחלים למוריניו את כל ההצלחה שבעולם, אבל הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח בלעדיו".

המאמן החדש רפא בניטז יודע שהאתגר הכי גדול שלו יהיה לשמור על הרעב של שחקניו, שאשתקד השיגו הכל. השנה עוד לא התחילה, אבל בינתיים אינטר עדיין מראה את העליונות שלה, לפחות מול הטוענת העיקרית לכתר. אז מה השתנה מהשנה שעברה? "בניטז ומוריניו הם שני טקטיקנים מצוינים", יודע זאנטי, "בניטז מבקש מאיתנו ללחוץ קצת יותר בחלק העליון של המגרש ולשמור על קצב גבוה, אבל באופן כללי מעט מאוד השתנה".

למעשה אינטר זכתה אמש בתואר הרביעי שלה ל-2010, והיא תוכל לגרוף את החמישי שלה ביום שישי, כשתפגוש את אלופת הליגה האירופית אתלטיקו מדריד למשחק הסופר קאפ האירופי.

מילאן: אופטימיות זהירה

גם בצד השני של מילאנו פותחים עונה אופטימית, כשהמאמן החדש מקס אלגרי, שהחליף את לאונרדו, כבר יצא בהצהרה ברורה: "אני מצפה יותר מרונאלדיניו". הערב מילאן תפגוש את יובנטוס למשחק הכנה, והיא תיאלץ להסתדר בלי אלכסנדר פאטו, אלסנדרו נסטה והרכש הטרי קווין פרינס בואטנג.

"אני מרוצה מאוד מההגעה של בואטנג, אבל הוא צריך עוד זמן", אמר המאמן, והתפנה לחוליה הכי חשובה בקבוצה שלו: "רונאלדיניו יצליח יותר מאשר בשנה שעברה. אני מצפה ממנו להרבה יותר מאשר בעונה שחלפה. זה מה שכולם מצפים ממנו. הוא בן 30, אבל הוא בשיא הקריירה, ואני מקווה שהוא יוכיח שהוא עדיין שחקן ברמה עולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully