וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "צ'לסי משחקת כמו פלייסטיישן"

צ'לסי שוב כבשה שישייה, אנצ'לוטי חגג: "זה כדורגל לא אמיתי". גרנט לא נבהל מהפסד ווסטהאם: "שיחקנו כמו קבוצת צמרת"

למרות יחס שערים שלילי של 6:1 אחרי שני הפסדי הליגה לאסטון וילה בשבוע שעבר ולבולטון (3:1) הערב (שבת), מנג'ר ווסטהאם אברהם גרנט עדיין מנסה להישמע אופטימי. כנראה שהוא ניסה להישען על היכולת הסבירה של קבוצתו במחצית הראשונה, גם במשחק הראשון של הליגה וגם הפעם, כשהפטישים החמיצו פנדל. חשוב לזכור כי שני המשחקים הבאים של ווסטהאם יהיו נגד מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, כך שאם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הפטישים יפתחו את העונה במאזן 4-0.

"מצפים לנו שני משחקים קשים מאוד", אמר גרנט והוסיף: "אם ראיתם את רוח הלחימה של השחקנים היום לעומת המשחק הקודם, אפשר להבין שווסטהאם היא לא קבוצה שהולכת להיכנע. אני מרוצה מהיכולת של השחקנים, ההגנה הייתה טובה ולחצנו בהתקפה בדרך ליצירה של לא מעט הזדמנויות".

כמו כן, גרנט התלונן על השיפוט במשחק, והתייחס לשער הבכורה של בולטון, שלטענתו נעשתה בו עבירת תוקף: "הייתה עבירה ברורה. מתיו אפסון היה במקום הנכון, והוא היה שם לפני שקווין דייויס דחף אותו. השופטים צריכים להתעורר".

גרנט המשיך והתעקש שלווסטהאם היה משחק טוב הערב: "הכל הלך טוב ושיחקנו כמו קבוצת צמרת. אני מרוצה מהיכולת, אבל מאוכזב מהתוצאה. זה היה משחק מוזר", סיכם גרנט.

בינתיים, גרנט לא מוותר על חיזוק ועל פי דיווח ב"דיילי טלגרף", הישראלי מעוניין לצרף שוער שיתחרה עם רוברט גרין על המקום בהרכב. מי שהוזכר כמועמד הוא הגרמני מיכאל רנסינג, לשעבר בבאיירן מינכן. רנסינג בן ה-26 רשם 53 הופעות במדי הקבוצה הבווארית והוא יכול להצטרף בהעברה חופשית.

ונגר: "חשבתי שההרחקה הייתה מחוץ לרחבה"

בכורה לא מוצלחת באנגליה הייתה לדקל קינן, בלמה של בלקפול, שנכנס כמחליף בדקה ה-37 בפיגור של 2:0, אבל ראה לאחר מכן את קבוצתו סופגת ארבעה שערים נוספים. דקות רבות נראו קינן וקבוצתו פשוט אומללים בהגנה כשלא הצליחו לעשות שום דבר מול תיאו וולקוט (13, 39, 58), אנדריי ארשבין (32, פנדל), אבו דיאבי (49) ומרוואן שאמאק (83).

"ארסנל היא קבוצה שמלאה בשחקנים פנטסטים", החמיא מאמן הקבוצה המפסידה, איאן הולוואי. "שיחקנו טוב עד ההרחקה של איאן אווט. חשבתי שמקסימום זה פנדל אבל להרחיק אותו זה מגוחך. בכל מקרה, כמה מהשחקנים בארסנל שיחקו ברמה עולמית והם היו יכולים לכבוש שערים נוספים. עד הסיום ניזוקנו. יש לנו עוד דרך ארוכה בליגה ואנחנו נצטרך להמשיך עם ראש מורם. זה כבוד עבורינו להיות פה".

מאמן ארסנל, ארסן ונגר, נראה מרוצה אחרי שבמחזור הראשון הוא נאלץ לאבד נקודות מול ליברפול, כשכעת נראה שמבחינת ההתקפה הוא בהחלט יכול להיות מרוצה. "הדבר שאני מרוצה ממנו הוא ההחלטה הנכונה של תיאו בשער השלישי ומהעובדה שהוא היה רגוע לפני השער. זה מראה שהוא משתפר". על ההרחקה של אווט והפנדל שנשרק בעקבותיו, אמר הצרפתי: "חשבתי שההרחקה הייתה מחוץ לרחבה, אבל היה קשה לראות מהספסל שבו ישבתי ואצטרך לראות את זה שוב. ההחלטה היא קשה, אבל לשופט אין ברירה. לפתוח את העונה עם תיקו נגד ליברפול ולהשיג את הניצחון הזה זו פתיחה טובה של הליגה".

דרוגבה: "הבקענו שישה שערים, אבל סבלנו במחצית הראשונה"

שבוע שני ברציפות שבצ'לסי חוגגים שישייה. הפעם הקורבן התורן היה וויגאן, שחטפה 6:0 אחרי שפלורן מאלודה, ניקולא אנלקה (צמד), סלומון קאלו (צמד) ויוסי בניון השתתפו בחגיגה, שמציבה את הבלוז במקום הראשון בטבלה. "יהיו לנו תקופות קשות במהלך העונה", חושב כבר דידייה דרוגבה קדימה. "זה יהיה נהדר אם נוכל לזכות באליפות, אבל הליגה הזו לא הולכת להיות פשוטה".

על המשחק עצמו אמר החלוץ המוכשר: "הבקענו שישה שערים, אבל סבלנו במחצית הראשונה. העובדה שהבקענו במהירות בפתיחת המחצית השנייה עזרה לנו. אנחנו יודעים מה לעשות כשהמשחק קשה ואנחנו יודעים איך לעשות את המשחקים לקלים יותר". אחרי התוצאה של היום, צ'לסי הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הפרמייר ליג שכובשת לפחות שישה שערים בשני המשחקים הראשונים בעונה. "אנחנו מכירים אחד את השני כבר זמן רב. אנחנו יודעים מה צריך לעשות כדי להפוך את העבודה לקלה יותר", הוסיף דרוגבה בסיפוק.

קרלו אנצ'לוטי יודע שקבוצתו מציגה יכולת מדהימה, ואומר כי "זה בלתי אפשרי שעכשיו נכבוש שישה שערים בכל משחק. זה כדורגל לא אמיתי מה שאנחנו מציגים, זה פלייסטיישן. אנחנו רוצים לנצח, זאת המטרה שלנו, אבל חשוב לנו מאוד גם לשחק כדורגל יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully