וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות האלופות: טוטנהאם חזרה מהקבר

התרנגולים פיגרו 3:0 אחרי 28 דקות, אך הפסידו רק 3:2 ליאנג בויז. זניט ניצחה 0:1 את אוקזר, ז'ילינה הדהימה את ספ' פראג

אמנם מרבית העניין בישראל יופנה למשחקה של הפועל תל אביב מול רד בול זלצבורג ביום רביעי, אך משחקי מוקדמות ליגת האלופות נפתחו כבר היום (שלישי). במוקד עמדה טוטנהאם, שחזרה למפעל האלופות אחרי 48 שנים, כדי להפסיד בחוץ 3:2 ליאנג בויז ברן השוויצרית. במפגש מסקרן נוסף גברה זניט סנט פטרסבורג 0:1 על אוקזר הצרפתית. אייאקס השיגה תוצאה טובה כשסיימה ב-1:1 בחוץ מול דינמו קייב, במפגש בין שתי ענקיות היסטוריות. בדרבי הסקנדינבי ניצחה רוזנבורג 1:2 את פ.צ. קופנהאגן ובמשחק נוסף הדהימה ז'ילינה 0:2 בחוץ את ספרטה פראג.

זניט סנט פטרסבורג - אוקזר 0:1

מוליכת הליגה הרוסית, עם שחקני הרכש החדשים ברונו אלבש וסרגיי סמאק בהרכב ואלכסנדר בוחארוב על הספסל (נכנס כמחליף בדקה ה-78), המשיכה את כושרה המצוין והשיגה ניצחון במשחק הראשון מבין שניים מול אוקזר. זניט לא חיכתה יותר מדי. כבר בדקה השלישית הגביה דנקו לאזוביץ' מצד שמאל ואלכסנדר קרז'אקוב המצוין נגח לפינה השמאלית של אוליבייה סוראן, במה שהתברר כשער הניצחון.

אוקזר, שהשיגה בעונה שעברה את המקום השלישי בצרפת - הטוב שלה מאז 2002, ניסתה להשיג את השיוויון ולא הייתה רחוקה. בדקה ה-42 הגנת זניט הסתבכה ודניס אולייש שיחרר בעיטה מפתיעה מ-16 מטרים, אך לצערו היא נעצרה במשקוף של ויאצ'סלב מלאפייב. ככל שנקפו דקות המשחק הצרפתים לקחו פחות ופחות סיכונים, כשהתוצאה הדחוקה בה ניצחה זניט משאירה את הכל פתוח לקראת הגומלין.

יאנג בויז - טוטנהאם 2:3

התרנגולים, שרגילים לראות את היריבות העירוניות שלהם - ארסנל וצ'לסי - עושות חיל בליגת האלופות, היו רעבים להצלחה משלהם, לאחר לא פחות מ-48 שנים בהן לא השתתפו בגביע האלופות. אחרי המשחק מול יאנג בויז אוהדי טוטנהאם יכולים להמשיך לחלום, לאחר שהקבוצה שלהם ספגה הפסד 3:2 בחוץ.

הדברים נראו אחרת לגמרי כשהשוויצרים הוליכו 0:2 כבר אחרי 12 דקות משערים של סנאד לוליץ' והנרי ביינוואו, שניצל טעות קשה של מייקל דוסון, שרדף אחריו ולא הצליח להשיג אותו. בדקה ה-28 זה כבר הפך לחלום בלהות עבור האנגלים, כששאבייר הוצ'סטראשר נעץ כדור אדיר ברשת של גומש אחרי כדור עומק נפלא של מורנו קוסצנזו.

טוטנהאם לא התייאשה והצליחה לצמק קצת לפני הירידה למחצית כשקרן הגיעה לראשו של סבסטיאן באסונג, שנגח פנימה. שער שמשאיר לתרנגולים סיכוי בגומלין למרות מחצית ראשונה מחפירה בברן. זה הכל? ממש לא. בדקה ה-83 קיבל רומן פאבליוצ'נקו מסירת עומק ובעט כדור חזק לרשת העליונה של יאנג בויז ונתן לטוטנהאם הרבה תקווה לקראת הגומלין בוויט הארט ליין בשבוע הבא.

רוזנבורג - קופנהאגן 1:2

אלופת נורווגיה אירחה את מקבילתה הדנית, במטרה לחזור לשלב הבתים של ליגת האלופות לאחר מספר שנים. רוזנבורג, שהייתה עד לפני כמה שנים חברה קבועה במפעל, ניצחה 1:2 את קופנהאגן ותצא לגומלין עם מקדמה גדולה וסיכוי לחזור למפעל אחרי שלא נטלה בו חלק מאז עונת 2007/8.

סטפן איברסן בן ה-33, ששיחק בעבר בטוטנהאם, כבש את הראשון של רוזנבורג בדקה ה-23 לאחר מהלך קבוצתי יפה. השער השני הגיע בדקה ה-57 כשהפעם היה זה מרקוס הנריקסן שכבש. בדקה ה-84 הגיע השער המצמק של הדנים מנגיחה של יאספר גרונקיאר, שהשאיר לקופנהאגן סיכוי גדול לגומלין והפך לשחקן הראשון שכובש מול הנורווגים, לאחר שסגרו חמישה משחקים במוקדמות ליגת האלופות בלי לספוג ולו שער אחד. לקופנהאגן יכולה להיות מאוכזבת גם מכך שספגה הפסד ראשון לקבוצה נורווגית אחרי שבחמשת המפגשים הקודמים לא הפסידה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ספרטה פראג - ז'ילינה 2:0

כולם קיוו לקבל אותה בהגרלה, גם הפועל תל אביב, אבל ז'ילינה נראית בדרך הבטוחה לשלב הבתים של ליגת האלופות. אלופת סלובקיה הגיעה לפראג כשהיא מעולם לא ניצחה יותר מהתמודדות אחת במוקדמות ליגת האלופות, אבל לא נכנעה למאזנה ולעדיפות על הנייר של ספרטה, והשפילה אותה בביתה.

יארומיר בלאז'ק, שוערה של ספרטה פראג, עלה לקבוצתו במשחק. השוער שמט כדור פשוט בדקה ה-51 ואיפשר למומודו ססאיי להבקיע שער קל. אלופת צ'כיה יצאה קדימה עם כל הכלים, אך נותרה חשופה מאחורי ונענשה על ידי תומאש אוראבץ, שנעץ את השני בדקה ה-73. ניצחון גדול לסלובקים, שיוכלו לחגוג העפלה היסטורית במגרשם הביתי בשבוע הבא

דינמו קייב - אייאקס 1:1

המפגש בין שתי הענקיות ההיסטוריות של ליגת האלופות הניב קרב עיקש והעביר את ההכרעה לאמסטרדם ארינה. אייאקס, שלא רוצה להשלים חמש שנות היעדרות משלב הבתים של ליגת האלופות, הגיעה נחושה אחרי המעבר הקשה על חשבון פאוק סלוניקי בסיבוב הקודם, הוליכה בקייב, אך ספגה שער שוויון מרגיז שגורם לה להגיע עם חששות לגומלין, למרות שער החוץ.

מוניר אל חמדאווי, הרכש מאלקמאר, פתח בהתקפה לצד הקפטן לואיס סוארז, אבל דווקא הבלגי יאן ורטונגן נגח לרשת והעלה את אייאקס ליתרון בדקה ה-57, דקה לאחר הרחקתו בצהוב שני של דניס גרמאש המקומי. למרות הפיגור והחסרון המספרי, דינמו קייב יצאה קדימה והשיג את השוויון. אולג גוסב הוותיק היה חתום על השער בדקה ה-66, אחרי חור במרכז ההגנה של אייאקס. בשבוע הבא מצפה לאנדריי שבצ'נקו וחבריו משימה לא פשוטה בהולנד.

עדכון ראשון: 21:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully