וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: בינתיים מסצ'ראנו לא הולך לשום מקום

על אף שהצהיר שהוא רוצה לעזוב, ליברפול טוענת שאין הצעות על השחקן. הקבוצה תערער על הרחקת קול, ג'רארד מגן על ריינה

ליברפול צפויה לערער על הכרטיס האדום שג'ו קול ספג אמש (ראשון) במשחק מל ארסנל. כזכור, קול, בהופעת הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה בליגה, הורחק בדקה ה-45 אחרי עבירה די גסה על לורן קוסיילני, אך לאו דווקא כזו שמצדיקה כרטיס אדום. המאמן רוי הודג'סון ציין בסיום המשחק (1:1) כי "קול שבור מההרחקה הזו", ונעמד לצדו של הרכש החדש שלו.

"ראיתי את ההילוכים החוזרים בטלוויזיה, שמראים שהוא היה די חסר מזל", התייחס הודג'סון להחלטה של מרטין אטקינסון, כשמאמן ליברפול יודע שאם קול אכן יורחק לשלושה משחקים, הוא יחמיץ את סיטי במנצ'סטר, את ווסט ברומיץ' בבית ואת בירמינגהאם בחוץ. אפילו ונגר הודה בסיום כי "קול הוא לא הטיפוס שמנסה לפגוע בשחקנים, זה לא הסגנון שלו".

עוד שחקן שעבר משחק די סוער הוא פפה ריינה, שבדקה האחרונה ספג שער מטופש כשדחק בשלומיאליות לשערו הוא כדור שהתגלגל על הקו. למרות שהציל כמה שערים בטוחים במהלך המשחק, ריינה לקח קשה את הטעות שלו, ומי שיצא להגנתו היה סטיבן ג'רארד. "מבחינתי הוא עדיין אחד השוערים הטובים בעולם, ואני בטח שהוא עוד יפצה אותנו במהלך העונה ויחזיר לנו על הטעות הזאת. הוא שווה הרבה נקודות לקבוצה הזאת, הוא פשוט סבל מחוסר מזל. אנחנו יכולים לצאת מהמשחק גאים ועם ראש מורם".

מה יהיה עם מסצ'ראנו?

הודג'סון אף התייחס לעתידו של חאבייר מסצ'ראנו, שפתח בהרכב על אף שאמר לאחרונה כי הוא מעוניין לעזוב את ליברפול. "אני חושב שחאבייר וג'רארד היו מצוינים בקישור", אמר המאמן, "כל עוד הוא בקבוצה, חאבייר תמיד יילקח בחשבון להרכב".

בינתיים מסצ'ראנו לא הולך לשום מקום. שתי הקבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלוט את השחקן הן ברצלונה ואינטר. מנגד, אנדוני זוביזרטה, המנהל המקצועי של ברצלונה הבהיר כי "מסצ'ראנו הוא שחקן מצוין, אבל אנחנו לא מעוניינים בו".

ההגעה של פאולסן רמזה כי ליברפול כבר השלימה עם עזיבתו של הארגנטינאי, אבל הודג'סון לא נפטר ממנו כל כך מהר. "אנחנו רוצים להשאיר אותו באנפילד, ועדיין לא קיבלנו עליו שום הצעה", אומר המנג'ר, "הוא שחקן מהדרגה הראשונה, מהטובים בעולם בתפקידו. בואו נודה באמת, הוא משחק בליברפול, שהיא קבוצה מהגדולות בעולם. כמה קבוצות כבר יכולות להשתוות אליה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully