וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.8

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* זה היה באוויר, והערב, לאחר שקיבל את אשרת העבודה, זה גם רשמי: ראמירס הפך לשחקן צ'לסי. קשר נבחרת ברזיל מצטרף לקבוצת החלומות של קרלו אנצ'לוטי בתמורה ל-18 מיליון יורו, שיעשו את כיוונם לבנפיקה הפורטוגלית. "כל שחקן בעולם היה שמח לשחק בצ'לסי, אתן את הטוב ביותר שלי", אמר הקשר בן ה-23, שיבלה את ארבע העונות הקרובות בסטמפורד ברידג'.

* מנצ'סטר סיטי החתימה הערב באופן רשמי את חלוץ נבחרת איטליה, מריו באלוטלי. הסיטיזנס ישלמו 30 מיליון יורו לאינטר עבור החלוץ בן ה-19, שיחתום לחמש עונות במועדון האנגלי.

* חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר, ג'יימס ביטי, עבר היום מסטוק סיטי לריינג'רס. ביטי בן ה-32 ישחק בשורות האלופה הסקוטית בשתי העונות הקרובות, והוא צפוי לשחק כבר בשבת, אז תיפתח העונה הסקוטית.

* קשר נבחרת סלובניה רוברט קורן, 29, חתם לשתי עונות בהאל סיטי. קורן, שכבש במדי הנבחרת במונדיאל נגד אלג'יריה, היה מחוזר על ידי קייבו וצ'זנה האיטלקיות, אבל בחר לבסוף לשחק בעונה הבאה בפרמיירליג.

* הקשר היצירתי של בוקה ג'וניורס, חואן רומן ריקלמה, חידש את חוזהו במועדון הצהוב-כחול לארבע שנים נוספות. ריקלמה בן ה-32 מתאושש מפציעה ואמור לחזור לקראת המחזור השביעי באפרטורה בארגנטינה.

* לבסקי סופיה הבולגרית החתימה את המגן הימני סרג'יניו גרין, 28, ששוחרר מוויטסה ארנהיים.

* ספרטק מוסקבה החתימה את איידן מגידי, תמורתו שילמה לסלטיק 9.5 מיליון ליש"ט.

* בורדו הודיעה רשמית על החתמתו של אנתוני מודסט, חלוצה הצעיר והמבטיח של ניס, שחתם לארבע שנים בקבוצה של ז'אן טיגאנה.

שמועות

* בארגנטינה מדווחים כי ברצלונה הגיעה לסיכום עם ליברפול לגבי מעברו של שחקן הקבוצה חאבייר מסצ'ראנו. במסגרת העסקה אמורה ברצלונה להעביר לליברפול 15 מיליון יורו וכן את שחקנה אלכסנדר חלב. מסצ'ראנו הביע את רצונו לעזוב את האדומים מאנפילד.

* "הסאן" מדווח כי מאמן ווסטהאם אברהם גרנט מוכן להשקיע 4 מיליון ליש"ט ברכישתו של קשר טוונטה ההולנדית צ'יק טיוטה. גרנט עקב אחר הקשר בן ה-24 במהלך משחקה של נבחרתו, חוף השנהב, מול איטליה באפטון פארק. טיוטה בן ה-24 אמר: "אני רוצה לעבור לאנגליה, והסוכן שלי אמר לי שמעוניינים בי". כמו כן, ווסטהאם מתעניינת בשירותיו של החלוץ הצרפתי ג'רמי אליידרי, 27, לאחר שזה שוחרר ממידלסברו.

* המנהל המקצועי של קורינתיאנס אמר לתקשורת הברזילאית שהוא קרוב להביא את הבלם טיאגו הלניו, 21, מקרוזיירו.

* סנדרלנד האנגלית מעוניינת להחתים את כוכב נבחרת גאנה במונדיאל, אסמואה גיאן, שחקנה של ראן הצרפתית.

* ברמינגהאם חידשה את התעניינותה בריאן באבל, תמורתו ממשיכה ליברפול לדרוש תג מחיר של 10 מיליון ליש"ט.

* לאציו הגישה לורדר ברמן הצעה בגובה 4.5 מיליון יורו על החלוץ הפורטוגלי הוגו אלמיידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully