וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "לפני היכולת, נשפר את הדימוי העצמי"

איטליה הפסידה לחוף השנהב 1:0 במשחק הכנה למרות הרכב התקפי של פראנדלי. קייליני: "חסר לנבחרת הזו ניסיון בינלאומי"

אחרי המפלה הכואבת והמשפילה במונדיאל האחרון בדרום אפריקה, פתחה אמש (שלישי) נבחרת איטליה את דרכה החדשה, עם צז'ארה פראנדלי מאחורי הקווים. מאמן פיורנטינה לשעבר, שהחליף בתפקיד את מרצ'לו ליפי אחרי שזה לא הצליח להוליך את האיטלקים אפילו מעבר לשלב הבתים בגביע העולמי האחרון, פגש מאכזבת נוספת מהטורניר האחרון בדרום אפריקה, חוף השנהב, במשחק שנערך דווקא באצטדיונה של ווסטהאם, אפטון פארק. אלא שאם לשפוט על פי 90 דקותיו הראשונות של המאמן המוערך, נדמה שהבעיות של הסקוואדרה אזורי לא הסתיימו עם החלפת המאמנים.

פראנדלי עלה בהרכב התקפי במיוחד, כאשר את חוליית הקישור האחורי איישו דניאלה דה רוסי ואנג'לו פאלומבו, בעוד בחלק הקדמי העלה המאמן את אנטוניו קסאנו, סימונה פפה, מריו באלוטלי ואמאורי. באלוטלי הגיע למספר הזדמנויות בפתיחה, אלא שככל שנקפו הדקות החלו הפילים להיכנס לעניינים, ורק החמצות של עמנואל אבואה וסולומון קאלו מנעו מהם לעלות ליתרון מוקדם, ולחדרי ההלבשה ירדו הנבחרות ב-0:0.

פראנדלי בחר שלא לבצע חילופים במחצית, ובדקה ה-55 הלחץ של חוף השנהב נשא פירות, כאשר כדור חופשי של גאי דמל מצא את ראשו של קולו טורה, שנגח מדויק פנימה. בשלב הזה ערך המאמן האיטלקי המאמן האיטלקי מספר שינויים, אלא ששתי החמצות גדולות של פאביו קוואליירלה מנעו מהאזורי את השוויון המיוחל.

* במשחק נוסף נפרדו בוסניה וקטאר נפרדו ב-1:1. כבר אחרי תשע דקות הבקיע ודאד איבסביץ', חלוצה של הופנהיים, את שער היתרון לבוסנים, אבל הקשר וואסים איזן בדקה ה-61 בפנדל.

"זאת רק ההתחלה"

"היה קשה להעמיד נבחרת בארבעה ימים", התייחס פראנדלי לבכורה שלו ולהכנה הלקויה, על אף שהוא יודע שאף מאמן של האזורי לא ניצח בבכורה שלו מאז דינו זוף ב-1998, כולל ליפי שהפסיד את הבכורה שלו לאיסלנד אבל אחר כך זכה במונדיאל, "אני מקווה שזה סימן חיובי. ידענו שיהיה קשה, אבל השחקנים נתנו את הכל. אנחנו צריכים ללמוד לעבוד באווירה רגועה. האוהדים הראו לנו שהם מאחורינו, ולמענם אנחנו חייבים להאמין שאנחנו יכולים להשתפר".

אנטוניו קסאנו חזר לסגל אחרי שנתיים, ובאלוטלי ואמאורי ערכו בכורות. "קסאנו היה די טוב", אמר המאמן, "מריו עשה כמה דברים מעניינים בבכורה שלו. כמובן שעם שלושה חלוצים קשה ליצור איזון. אחרי שנשפר את הדימוי העצמי שלנו, נתפנה לשפר גם את המשחק שלנו".

הבלם גיורגיו קייליני, שסגירה לא נכונה שלו הביאה לגול של חוף השנהב, מזהיר "כי חסר לנבחרת הזאת ניסיון בינלאומי. יש את התשוקה, אנחנו רוצים להחזיר את הנבחרת למקומה הטבעי, אבל יש הרבה שחקנים צעירים, זאת רק ההתחלה".

הרכב איטליה: סלבטורה סיריגו, מרקו מוטה (מטיה קסאני, 70), לאונרדו בונוצ'י, גיורגיו קייליני, כריסטיאן מולינרו, דניאלה דה רוסי, אנג'לו פאלומבו (ריקרדו מונטוליבו, 80), אמאורי (מרקו בוריילו, 59), אנטוניו קסאנו (ג'יוזפה רוסי, 70), מריו באלוטלי (פביו קוואליירלה, 59), סימונה פפה (קלאודיו מרקיסיו, 74).

עדכון ראשון: 10.8, 23:40
עדכון אחרון: 11.8, 10:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully