וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נתנו לאוניל גיבוי לקנות שחקנים"

סטן קולימור, חלוץ אסטון וילה לשעבר, סבור כי המאמן התפטר משום שלא אפשרו לו לחזק את הסגל. גיבן מאיים לעזוב את מנ' סיטי

התפטרותו המפתיעה של מרטין אוניל מאימון אסטון וילה עוררה, כצפוי, גל שמועות באנגליה. שני הצדדים לא התייחסו לסיבות שהובילו לעזיבתו של המאמן הצפון אירי, שאימן בווילה מאז אוגוסט 2006 ובעונה שעברה העפיל עמה לגמר גביע הליגה, הגמר הראשון של המועדון זה עשור, וסיים עם הקבוצה במקום השישי בפרמיירליג, שזיכה אותה בכרטיס לליגה האירופית. באנגליה סבורים שאוניל התפטר משום שלא קיבל מההנהלה את הסכום הדרוש לחיזוק הקבוצה ושידרוגה, במיוחד בעקבות מכירתו הצפויה של ג'יימס מילנר למנצ'סטר סיטי.

מאמן נבחרת אנגליה לשעבר גרהאם טיילור, שאימן גם את אסטון וילה בין 1987 ל-1990, אמר כי הוא לא מופתע מעזיבתו של אוניל, וכי מדיניות המועדון בשוק ההעברות גרמה לכך. "אני משער שמה שקרה זה שהוא הבין שהוא צריך עוד כסף כדי לקדם את המועדון ולהצעיד אותו רחוק יותר, אבל כדי לעשות זאת הוא יצטרך למכור שחקנים. אני חושב שמרטין אמר 'רק רגע, זה לא מה שחיפשנו, לא בשביל זה באתי למועדון' ואז החליט לעזוב".

"מרטין קידם את המועדון שנה אחר שנה וזה עצוב שככה זה נגמר", הוסיף טיילור, "קשה לחדור לטופ ולהיות בין ארבע הקבוצות הגדולות, ולשם כך צריך הרבה כסף".

חלוץ וילה לשעבר סטן קולימור טוען כי ההנהלה והבעלים רנדי לרנר ויתרו מהר מדי על אוניל. "הוא היה מאוכזב מאוד מזה שלא קורה כלום בשוק ההעברות ומזה שלא נתנו לו גיבוי לקנות שחקנים. הוא לקח את המועדון כשהיה למטה והעלה אותו. וילה חייבת להוציא כסף, מנצ'סטר סיטי מוציאה כסף, ליברפול מוציאה, אסור למועדון כמו הווילה להסתפק במקומות שש עד שמונה".

בינתיים, קווין מקדונלנד, מאמן קבוצת המילואים, מונה למאמן הזמני והוא יכין את הקבוצה למשחק במחזור הראשון מול ווסטהאם של אברהם גרנט בשבת. בתקשורת האנגלית נכתב כי מאמן נבחרת ארצות הברית במונדיאל, בוב בראדלי, מועמד להחליף את אוניל. "טלגרף" אף דיווח כי מארק יוז, מאמן מנצ'סטר סיטי לשעבר שחתם לפני כשבועיים בפולהאם, מועמד גם הוא לתפקיד.

שיי גיבן מאיים בעזיבת הסיטי

שוער מנצ'סטר סיטי שיי גיבן שוקל את עתידו בקבוצה. "גארדיאן" מדווח כי האירי בן ה-34 הצהיר כי אם המאמן רוברטו מאנצ'יני יפתח במחזור הפתיחה של הליגה נגד טוטנהאם עם ג'ו הארט הצעיר, הוא יבקש לעבור. גיבן התייחס לדברים במסיבת עיתונאים לקראת משחק ה של נבחרת אירלנד נגד ארגנטינה ביום רביעי בדאבלין ואמר: "אני אראה מה יקרה בשבת, המאמן טרם בחר את הסגל ולא דיבר איתי. אני מאוד רוצה לשחק בשבת, נואש לשחק בשבת, אני מקווה שאשחק ומחכה בקוצר רוח לעונה הקרובה, אבל אם זה לא יקרה אז אדבר עם המועדון בשבוע הבא לגבי הצעד הבא. לא הצטרפתי למנצ'סטר סיטי כדי לשבת על הספסל".

את גיבן הביא המאמן הקודם של סיטי מארק יוז, והאירי חידד את אמירתו: "לא אשמח לשבת כל העונה על הספסל ולצפות בחבר'ה משחקים, אני בן 34 ובגיל הזה כל עונה חשובה, ואתה לא רוצה להחמיץ אף משחק, ככה שהכי חשוב לי זה לשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully