וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד זכתה במגן הקהילה

השדים האדומים הציגו משחק מרשים וניצחו 1:3 את צ'לסי משערים של ולנסיה, הרננדז וברבאטוב. בניון רשם 17 דקות

מנצ'סטר יונייטד, שעברה קיץ שקט יחסית ורגוע מרכש אף על פי שסיימה את העונה שעברה ללא תארים פרט לגביע הליגה, זכתה היום (ראשון) בתואר הראשון באנגליה לעונת 2010/11 כשניצחה 1:3 את צ'לסי במגן הקהילה. השדים האדומים מנעו בכך מקרלו אנצ'לוטי תואר רביעי באנגליה לאחר שהוביל את הקבוצה לזכייה במגן הקהילה, אליפות וגביע המדינה אשתקד. לאלכס פרגוסון זהו תואר ראשון מאז האליפות בעונת 2008/9.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
תואר ראשון מאז 2008/9. שחקני יונייטד חוגגים/רויטרס

כבר בדקות הראשונות הראו שתי הקבוצות למה חיכינו יותר מחודשיים. כבר בדקה החמישית הגיעה ההזדמנות הראשונה, כשכדור עומק של רוני הגיע לולנסיה שניסה להקפיץ מול הילאריו, שקלט. שלוש דקות חלפו והשדים האדומים הגיעו להזדמנות נוספת, הפעם ולנסיה פרץ מאגף ימין ויישר לאמצע שם חיכה סקולס שבעט חזק, אך מעל השער. דקה לאחר מכן הגיע המצב הראשון של צ'לסי, כשבעיטה של אנלקה נהדפה לא טוב על ידי ואן דר סאר. קאלו השתלט על הכדור החוזר, אך בעט החוצה. ההמשך של המחצית התנהל בעיקר במרכז השדה, עד הדקה ה-41, אז מסר סקולס כדור ארוך לרוני שיישר לולנסיה, שמקרוב לא התקשה לכבוש ולכבוש את השער הראשון של יונייטד במסגרת רשמית לעונת 2010/11.

בפתיחת המחצית השנייה ביצע אלכס פרגוסון שלושה חילופים, כשנאני, הרננדז וברבטוב נכנסו במקום אואן, רוני ופארק. צ'לסי נטלה את השליטה במרכז השדה והגיעה לכמה הזדמנויות מסוכנות, אך בכולן הייתה ידו של ואן דר סאר על העליונה. בדקה ה-73 נרשם אירוע בולט, לפחות בזווית הישראלית, כשיוסי בניון החליף את פלוראן מאלודה ורשם את הופעת הבכורה בדאבליסטית האנגלית במפעל רשמי. שלוש דקות לאחר מכן הגיע השני של יונייטד, כשמסירת רוחב של ולנסיה מצאה את הרננדז, שכבש את שער הבכורה שלו במדים של יונייטד. שבע דקות לאחר מכן צימקה צ'לסי את היתרון, כשסטארידג' פרץ ובעט, ואן דר סאר הדף, אך קאלו השתלט על הכדור החוזר וכבש. בדקה ה-90 הגיע השער היפה במשחק, כשברבאטוב הקפיץ מעל הילאריו עם הרבה סטייל והבטיח ליונייטד תואר ראשון לעונת 2010/11.

מהלך המשחק

דקה 5: רוני מסר כדור עומק על 35 מטר, ולנסיה ניסה להקפיץ מעל הילאריו, אך הוא תפס את הכדור.

דקה 8: ולנסיה פרץ מאגף ימין והעביר לאמצע, שם ניצב סקולס ומנקודת הפנדל בעט כדור חזק מעל השער.

דקה 9: אנלקה בעט מרחוק, ואן דר סאר הדף לא טוב כדור שהגיע לרגליו של קאלו שמזווית קשה בעט החוצה.

דקה 17: הגבהה של מאלודה הגיעה לראש של איבנוביץ', שעלה מעל וידיץ' ונגח חזק. ואן דר סאר הדף לקרן.

דקה 41: גול! סקולס העביר כדור יפה לרוני, שמהאגף הימני יישר לולנסיה שבעט פנימה מחמישה מטר. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 50: מאלודה קיבל מסירה ומ-20 מטר בעט שטוח וחזק, כדור שחלף ליד הקורה של ואן דר סאר.

דקה 68: מאלודה מסר לאסיין, שבעט חזק מ-18 מטר. הכדור חלף סמוך לקורה של ואן דר סאר.

דקה 76: גול! ולנסיה פרץ מאגף ימין ויישר כדור להרננדז, שנפל ובעט לראשו ופנימה. שער בכורה משונה במיוחד למקסיקני בשדים האדומים. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 83: גול! סטארידג' פרץ ובעט חזק, ואן דר סאר הדף, אך קאלו השתלט על הכדור החוזר וכבש. 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 90: גול! נאני הכניס כדור עומק לברבאטוב, שהקפיץ עם הרבה סטייל פנימה. 1:3 למנצ'סטר יונייטד.

צ'לסי: הילאריו, פאולו פררה (ג'פרי ברומה, 79), ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, אשלי קול (יורי ז'ירקוב, 79), מיקאל אסיין, ג'ון אובי מיקל (דידייה דרוגבה, 61), פרנק למפארד, סולומון קאלו, פלורן מאלודה (יוסי בניון, 73), ניקולא אנלקה (דניאל סטארידג', 61).

מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי, נמניה וידיץ', ג'וני אבנס, פאביו (כריס סמולינג, 72), אנטוניו ולנסיה, פול סקולס, מייקל קאריק (ריאן גיגס, 79), ג'י סונג פארק (נאני, 46), ווין רוני (דימיטאר ברבאטוב, 46), מייקל אואן (חאבייר הרננדז, 46).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully