וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריירה: "מקווה לשחק בתל אביב"

הספרדי שותף במשחק האימון של אולימפיאקוס והודה: "אני עדיין לא בכושר מלא". לינן: "יהיה משחק פתוח וזה ייתן לנו מרווחים"

בדיוק כמו מכבי תל אביב, גם אולימפיאקוס ממשיכה להתכונן במלוא המרץ למשחק הגומלין ביניהן במוקדמות הליגה האירופית ואתמול היא נפרדה מאסטראס טריפוליס ב-0:0, במשחק הכנה בו השתתף לראשונה אלברט ריירה.

הקשר הספרדי שיחק 59 ביחד עם הרכב שכלל בעיקר מחליפים ואחרי המשחק התייחס לכושרו הנוכחי וגם למשחק בבלומפילד: "אני מקווה להיות מוכן למשחק ביום חמישי, אבל אני לא יכול לומר כמה דקות אשחק. התאמנתי במשך עשרה ימים עם ליברפול ועוד יומיים עם אולימפיאקוס, אבל אני עדיין מרגיש שהרגליים שלי כבדות. האמת היא שאני לא מוכן במאה אחוז, אבל אני מתכוון לעבוד קשה באימונים ולשחק בתל אביב. המשחק יהיה קשה כי שתי הקבוצות רוצות לנצח. בכדורגל אין דבר כזה משחקים קלים. נצטרך לעבוד קשה כדי להגיע למטרה".

גם המאמן, אוואלד לינן, נדרש למשחק שיתקיים בעוד מספר ימים: "המשחק בתל אביב יהיה שונה מזה ביוון. זה משחק מסוכן כי יש לנו רק שער יתרון אחד מהמשחק הראשון. יחד עם זאת, כדי לעלות מכבי תהיה חייבת לכבוש, כך שהמשחק יהיה יותר פתוח וזה ייתן לנו מרווחים. אנחנו נמצאים בתקופה קצת קשה כי במקום לערוך משחקי אימון, אנחנו משתתפים במשחקים רשמיים. יש לנו כמה שחקנים חדשים והדרך עוד ארוכה עד שאני אוכל להגיד שאנחנו מוכנים לעונה".

בתוך כך התקשורת היוונית מדווחת שהקבוצה ממשיכה לתור אחרי חלוץ ואחרי שאתמול הוזכר שמו של הסרבי מרקו פאנטליץ', היום נטען שעל הפרק עומדים ג'ון קארו, יוהאן אלמנדר ומיליבויה נובאקוביץ'. גם הקשר האורוגוואי, אחידיו ארבלו ריוס, מועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully