וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון לא ירשום את הארגריבס ואנדרסון לליגה?

החוק החדש מתיר סגל עם לא יותר מ-25 שחקנים מעל גיל 21, ומאמן מנצ'סטר יונייטד מתלבט לגבי שני הקשרים הפצועים

מאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, עשוי שלא לרשום את אואן הארגריבס ו/או אנדרסון לסגל הקבוצה לפרמיירליג בחצי העונה הראשונה וזאת בגלל החוקים החדשים שיונהגו החל מהעונה הקרובה.

כידוע, על פי החוקים החדשים (הסבר בהמשך), קבוצות הפרמיירליג חייבות לרשום את הסגלים שלהם עוד לפני פתיחת העונה ואסור להן לרשום יותר מ-25 שחקנים, אלא אם כן מדובר בשחקנים מתחת לגיל 21. הארגריבס ואנדרסון נאבקים בפציעות ועל כן פרגוסון שוקל לרשום אותם לסגל רק החל מה-1 בינואר, אז יפתח חלון ההעברות ותפתח גם האפשרות לערוך שינויים ברישום.

"החוק הזה גורם לי לבעיות, אבל עכשיו עלי לחכות כמה שאני יכול כדי לעשות את ההחלטה. בשלב מסויים אני אצטרך לקבל החלטה, והיא תיעשה על פי מצב הפציעות. יש לי בראש את מירב הסגל, אבל אני עדיין מתלבט לגבי שחקן אחד או שניים".

החוקים הבסיסיים העונה בפרמיירליג האנגלית:

* המועדונים יוכלו לרשום סגל של עד 25 שחקנים בלבד, ויוכלו לערוך בו שינויים רק כשחלון ההעברות יפתח למשך כחודש בינואר.

* לפחות שמונה מתוך 25 השחקנים בסגל יהיו צריכים להיות שחקנים שגדלו באנגליה. השחקנים הללו לא חייבים להיות אנגלים או בריטים, מספיק אם הם באנגליה במשך שלוש שנים לפני גיל 21. ססק פברגאס לדוגמה, נחשב לשחקן בית של ארסנל ולא לשחקן זר.

* שחקנים מושאלים לא יוכלו להיות מוחלפים בשחקנים מושאלים אחרים במהלך התקופה בה חלון ההעברות סגור. כל בקשה לשינוי בסגל במהלך התקופה הזו תבחן קונקרטית ותהיה עשויה להתקבל במקרה למשל של שוער פצוע.

* ההגבלה לסגל של 25 שחקנים לא תכלול שחקנים מתחת לגיל 21 והקבוצות יהיו רשאיות לשתף מספר בלתי מוגבל של שחקנים מתחת לגיל זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully