וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מראדונה מחוץ לנבחרת ארגנטינה

ההתאחדות הארגנטינאית החליטה פה אחד לא להאריך את חוזהו של האגדה. סאבלה, ביאנצ'י וביילסה מועמדים להחליפו

אחרי ימים מרובי שמועות סותרות, התברר הלילה (שלישי) באופן סופי כי דייגו מראדונה לא ימשיך בתפקידו כמאמן נבחרת ארגנטינה. כזכור, בימים האחרונים הגיעו היחסים בין שחקן העבר האגדי והתאחדות הכדורגל הארגנטינאית לשיאים חדשים של מתח הדדי, ולאחר שדייגו הודיע כי "אם ייגעו באפסנאי או במסאז'יסט - אני בחוץ", הלילה ההתאחדות חסכה למראדונה את העבודה, כאשר דוברה אישר באופן רשמי כי הגוף המפקח של הכדורגל הארגנטינאי החליט שלא להאריך את חוזהו של דייגיטו, והחל מהימים הקרובים הוא יחפש מאמן חדש לשורותיו.

"הוועדה האחראית החליטה פה אחד לא לחדש את החוזה של דייגו מראדונה כמאמן הנבחרת", אמר דובר ההתאחדות במסיבת עיתונאים לאחר הפגישה הסגורה.

שחקן העבר הגדול ביותר בתולדות הכדורגל הארגנטינאי קיבל את ג'וב הנבחרת הלאומית בנובמבר 2008, כאשר החליף בתפקיד את אלפיו באסילה. תחת שרביטו הציגה הנבחרת הארגנטינאית מספר משחקים מבישים, והזכור שביניהם היה התבוסה המשפילה 6:1 לבוליביה במסגרת מוקדמות המונדיאל. בסופו של דבר, הודות למזל גדול והתעוררות ברגעי האמת הצליח מראדונה להוליך את נבחרתו לגביע העולמי, אלא שאחרי שלב בתים לא רע הובסה ארגנטינה ברבע הגמר 4:0 לגרמניה. מאז, למעשה, החלו השמועות בנוגע לעתידו, ובעוד שחלק גדול מהאוהדים והשחקנים תמכו בהישארותו, חילוקי הדיעות הרבים עם ההתאחדות הביאו בסופו של דבר לסיום תפקידו.

על פי דיווחים בארגנטינה, המועמד המוביל לרשת את מראדונה כעת הוא אלחנדרו סאבלה, מאמן אסטודיאנטס, שאמנם חתם על חוזה חדש בשורות הקבוצה הארגנטינאית, אך כזה שמאפשר לו להשתחרר לקבוצה באירופה או לנבחרת הלאומית. שמות נוספים שהוזכרו כמחליפים אפשריים הם אלה של קרלוס ביאנצ'י, מאמן בוקה ג'וניורס לשעבר, מרסלו ביילסה, מאמן הנבחרת לשעבר, וכן רמון דיאז, חלוץ הנבחרת לשעבר. כך או כך, סרחיו באטיסטה, מאמן הנבחרת עד גיל 20, ידריך את האלביסלסטה במשחק הידידות הקרוב שלהם, מול אירלנד ב-11 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully