וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "תמיד אהיה נאמן לריאל מדריד"

הסמל האחרון של הבלאנקוס נפרד בדמעות אחרי 16 שנה ושש אליפויות. על ההמשך אמר: "העתיד שלי בגרמניה או אנגליה"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל

16 עונות. שש אליפויות. שלוש זכיות בגביע האלופות. 741 משחקים ו-323 שערים. ראול, הסמל האחרון של ריאל מדריד, נפרד היום (שני) רשמית מהמועדון אותו שירת מאז 1994. החלוץ בן ה-33 ערך מסיבת עיתונאים בתא הכבוד בברנבאו, כאשר מסביבו הוצבו כל הגביעים בהם זכה המועדון ב-16 השנים האחרונות וברקע הוקרנו תמונות ושערים של ראול מכל הזמנים. כזכור, רק אתמול נפרדה ריאל מאגדה נוספת, גוטי, שעזב את המועדון לאחר 15 שנה.

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, נשא דברים והודה לקפטן על שנותיו: "יש הרבה אנשים שהפכו חלק מהאגדה של ריאל מדריד, רבים שזכו לתהילה, לכבוד ולהערצה של האוהדים. אבל מעטים זכו לשקף את המהות של ריאל. ראול זכה בכל התארים בזכות עבודה בלתי פוסקת ותמיד יהיה אחד משלנו. פגשתי אותו לראשונה בשנת 2000 ואחד החלומות שלי הוא שלכל שחקן שמגיע אלינו תהיה את אותה הרוח. ראול משקף את הערכים של ריאל מדריד ולכל היריבים שלנו היה כבוד אליו. תודה על הכל ראול, אל תשכח אותנו. אנחנו לא נשכח אותך".

לאחר מכן, עלה ראול הנרגש, שלף דף שהכין מראש והקריא: "זה יום קשה מאוד בשבילי. אני אוהב כדורגל יותר מכל דבר אחר, ולשחק בריאל מדריד היה החלום הכי גדול שהייתי יכול לדמיין. ניסיתי לתת את כולי למועדון. תמיד נשארתי נאמן לערכים שלמדתי כאן מילדות בכל כדרור, בכל בעיטה ובכל מהלך במגרש. אני שחקן כדורגל ואמשיך לשחק כל עוד הגוף יאפשר לי".

ראול ביקש להודות למנהל הטכני חורחה ולדאנו, האיש שכמאמן העניק לו ההזדמנות הראשונה, וכן לנשיא פרז: "היום אני מתחיל עידן חדש, אבל תמיד אהיה נאמן לריאל מדריד. זה הבית שלי וכאן נמצא הלב שלי. אהיה מוכן לריאל מדריד במה שהמועדון יזדקק לו". מספר 7 סיים את דבריו באיחולי החלמה לאלפרדו די סטפנו, המאושפז בבית החולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"יש לי מוטיבציה להמשיך לשחק וליהנות"

מיד לאחר הנאום, ירד ראול, שלא יכול היה לעצור את הדמעות, לסיבוב אחרון על כר הדשא בברנבאו כאשר מאות האוהדים שהגיעו לאירוע קוראים בשמו בהתלהבות. מספר 7 נפרד מהאוהדים כשהוא מחלק חתימות במשך דקות ארוכות.

אחרי שנפרד מהאוהדים, התפנה ראול לענות לשאלות הכתבים ואמר: "זה הזמן לעזוב. הרגשתי שהתקופה כאן חייבת להסתיים. לבשתי במשך שנים את החולצה של ריאל מדריד, אני בן 33 וצריך לפנות את הבמה לצעירים. חוץ מזה, יש לי הזדמנות אחרונה לחוות דברים שונים. קיבלתי את ההחלטה יחד עם משפחתי. אני עוזב, אבל אמשיך לעודד את ריאל מדריד. יש לי מוטיבציה להמשיך לשחק ולהינות מכדורגל".

ראול לא הסכים לאשר כי הוא עובר לשאלקה, אך ציין: "האתגר ללמוד תרבות חדשה יהיה נחמד. יהיה קשה לחזור לברנבאו לבוש בחולצה אחרת. הקבוצה הגרמנית מעוניינת בי והיו לי שיחות רציניות איתם. בעוד כמה ימים אדע אם אני עובר לבונדסליגה. יש לי עוד הצעות והאוא שהעתיד שלי בגרמניה או באנגליה".

שובר השיאים

ראול חתם היום קריירה מפוארת מאז הצטרף לריאל מדריד ב-1992 לאחר שהיריבה העירונית אתלטיקו מדריד סגרה את מחלקת הנוער שלה. שנתיים לאחר מכן ערך את הופעת הבכורה בבוגרים מול ריאל סראגוסה וכבש את השער הראשון כבר שבוע לאחר מכן, מול מי אם לא אותה אתלטיקו.

מספר שבע האגדי הוביל את הבלאנקוס לזכייה בליגת האלופות 1998, לאחר 32 שנים ללא התואר ולגביע נוסף שנתיים מאוחר יותר כשאפילו כבש ב-0:3 על ולנסיה בגמר. בנובמבר 2004 רשם ראול שיא אישי כשהשווה את שיא הכיבושים של אלפרדו די סטפאנו באירופה עם 49 שערים, חמש שנים לאחר מכן השווה גם את שיאו של גרד מולר עם 66 שערים בכל המסגרות האירופיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully