וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאוט: "רוצה להישאר בליברפול"

חלוץ הולנד ביטל את השמועות שקשרו אותו למעבר לאינטר. על הצלחת הנבחרת: "מאוד מספק לסיים עונה בצורה כזאת"

המצב הכלכלי הרעוע בליברפול הביא ללא מעט שמועות לגבי עזיבה אפשרית של הכוכבים פרננדו טורס וסטיבן ג'רארד. בעוד השניים עדיין לא התייחסו באופן רשמי לעתידם, יש מי שדווקא כן מוכן לעשות זאת. דירק קאוט, שישחק ביום ראשון בגמר המונדיאל עם נבחרת הולנד, הודיע כי ברצונו להמשיך באנפילד, למרות השמועות העקשניות שקשרו אותו למעבר לאינטר של רפא בניטז.

"ברור שאני רוצה להישאר. ליברפול זה מועדון גדול עם היסטוריה. לצערי, בארבע שנותיי במועדון לא זכיתי בשום תואר, אבל אני מקווה שבעתיד תהיה לי את ההזדמנות לעשות זאת. המנג'ר החדש (רוי הודג'סון) רוצה שאשאר. דיברתי עם אנשים במועדון ואני יודע שהוא רוצה לשוחח איתי. כרגע זה קשה כי אני מרוכז במשימות עם הנבחרת".

ההצהרה של קאוט עשויה להרגיע קצת את העניינים בליברפול שנראה היה כי תיאלץ להתמודד עם עזיבה מסיבית בפגרה. בשבועות האחרונים פורסם כי טורס מפלרטט עם צ'לסי, סטיבן ג'רארד הוזכר כמועמד לריאל מדריד, חאבייר מסצ'ראנו רוצה גם הוא לעזוב וזאת לצד חתימתו של יוסי בניון בצ'לסי.

קאוט אמנם לא זכה עם ליברפול בתואר והיה שותף לעונה המאכזבת שהסתיימה במקום שביעי, אך הפיצוי עבורו יכול להיות זכייה באליפות העולם: "זה מאוד מספק לסיים עונה בצורה כזאת. הייתה לי עונה ארוכה וקשה בליברפול. לא קל, מנטלית, להילחם על כל התארים ולא לזכות. למזלי, מאמן הולנד נתן לי חופש של שבוע אחרי תום העונה כדי שאוכל להתרכז במונדיאל. זה היה טוב בשבילי. נלחמתי על המקום שלי בנבחרת, אני נהנה והנה אנחנו בגמר", אמר קאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully