וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: גרמניה ניצחה את בוסניה 1:3

שני פנדלים של שווינשטייגר הובילו את גרמניה ל-1:3 על בוסניה. מקסיקו ניצחה 1:2 את איטליה, ספרד גברה על דרום קוריאה

קצת יותר משבוע נותר עד פתיחת מונדיאל 2010 בדרום אפריקה, וגם הערב (חמישי) מקיימות כמה מנבחרות העילית של אירופה משחקי הכנה לקראת הטורניר הנכסף. במשחק שפתח את הערב ניצחה נבחרת ספרד את דרום קוריאה באוסטריה 0:1, על אף שממש לא הרשימה, בלשון המעטה. ואם ספרד לא הרשימה, מה אפשר להגיד על אלופת העולם, איטליה, שפשוט נראתה זוועה במשחק ההכנה שלה מול מקסיקו, שהסתיים בהפסד של שחקניו של ליפי 2:1, שהצליחו למצוא את הרשת רק בדקת הסיום. גם גרמניה לא הרשימה במיוחד, אבל היא נהנתה משני פנדלים מוצלחים של שווינשטייגר, שהובילו אותה ל-1:3 על בוסניה.

ספרד - דרום קוריאה 0:1

לפי מרבית סוכניות ההימורים, מהווה נבחרת ספרד את הפייבוריטית לזכות במונדיאל הקרוב. כל שקל שתשימו יכניס לכיסכם 4 שקלים, ולשם השוואה, גרמניה ואיטליה, למשל, מחזיקות ביחס של 1:14. הערב, בפעם השניה ברציפות, לא הרשימה אלופת אירופה של ויסנטה דל בוסקה. ממש כמו ב-2:3 הדרמטי על ערב הסעודית, גם הפעם זה נגמר בניצחון - שוב דרמטי, שוב לקראת הסיום - אך הספרדים לא ייקחו דברים חיוביים רבים מהמשחק הערב.

דל בוסקה ערך שינויים רבים בהרכבו, ובין היתר עלה עם פפה ריינה בהרכב, כאשר ויקטור ואלדז החליפו במחצית. פרננדו יורנטה עלה כחלוץ בודד אך לא הרשים, וכך גם דויד וייה, שהחליפו במהלך המחצית השניה. איש המשחק של הספרדים היה חזוס נבאס, שאף הבקיע את השער היחיד במשחק (ושער הבכורה שלו בנבחרת), בדקה ה-85. מנגד, דרום קוריאה בהחלט יכולה לשאוב מספר דברים טובים מהמשחק הזה, ונדמה כאילו הנבחרת הצנועה של הו ג'ונג-מו לא תגיע לדרום אפריקה על מנת לטייל בלבד.

דקה 8 - קים ג'ה-סונג בעט מחוץ לרחבה, הכדור הלך החוצה.

דקה 23 - פברגאס הגביהה כדור חופשי, יורנטה נגח מימין למסגרת.

דקה 35 - התקפה נהדרת של הספרדים הסתיימה במסירה של מאטה לפברגאס, ששחרר בביטה מסובבת נאה שנשקה למשקוף ויצאה החוצה.

דקה 45 - ההזדמנות הכי טובה במחצית: לי צ'ונג-יונג שלח כדור לפארק צ'ו-יונג, שנעצר פעמיים על ידי פפה ריינה, שיצא היטב.

דקה 68 - התקפה קבוצתית נאה של הספרדים הסתיימה בבעיטה של חאבי מרטינז, שהצטרף מאחור, אך הכדור יצא מחוץ למסגרת.

דקה 72 - חזוס נבאס, המצטיין בשורות הספרדים, קיבל כדור מצ'אבי אלונסו המחליף, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי ג'ונג סונג-ריונג.

דקה 77 - צ'אבי אלונסו הכניס כדור יפה לדויד וייה, אלא שהבעיטה של חלוץ ברצלונה מצאה רק את הרשת החיצונית.

דקה 83 - עוד הזדמנות טובה לקוריאנים: קי סונג-יונג הגביהה כדור חופשי, לי יונג-סו הקדים את כל ההגנה הספרדית וגם את ואלדז, אך נגח החוצה.

דקה 85 - גול! חזוס נבאס שחרר בעיטה נפלאה מ-20 מטרים, הכדור ננעץ בחיבורים. 0:1 לספרד.

הרכב ספרד: פפה ריינה (ויקטור ואלדז, 46), ז'ואן קפדווילה, סרחיו ראמוס, ראול אלביול, קרלוס מארצ'נה, חאבי מרטינז, ססק פברגאס (צ'אבי, 58), אנדרס אינייסטה (צ'אבי אלונסו, 58), חואן מאטה (פדרו, 58), חזוס נבאס, פרננדטו יורנטה (דויד וייה, 58).

הרכב דרום קוריאה: לי וון-ג'ה (ג'ונג סונג-ריונג, 46), לי ג'ונג-סו, צ'ו לי ג'ונג-סויונג-היונג, קי סונג-יונג, לי צ'ונג-יונג, הו באום-סאוק (צ'ה דו-רי, 81), פארק צ'ו-יונג, לי יונג-פיו, קים ג'ונג-וו, יאום קי-הון (האן ג'ונג-הוואן, 66), קים ג'ה-סונג (קים נאם-איל, 46).

איטליה - מקסיקו 2:1

לא ברורות ההכנות של אלופת העולם מאיטליה לקראת המונדיאל. עד כה, עושה רושם כי נבחרתו של ליפי מקווה כי התואר איתו היא מגיעה לטורניר אמור להעביר אותה הלאה, אחרת אי אפשר להסביר מדוע לא קיימו האיטלקים אף משחק אימון מאז שפגשה את קמרון לפני שלושה חודשים. החלודה ניכרה היטב על אלופת העולם הערב, שהתקשתה ליצור לעצמה מצבים ליד שערה של מקסיקו, ובצד ההגנתי שגתה מספר פעמים, ואיפשרה ליריבתה להגיע פעם אחר פעם לשערו של בופון.

מקסיקו לעומת זאת נראית כמו נבחרת שעשויה להכות גלים בדרום אפריקה, לאחר ששחקניו של אגירה לא הראו שום פחד מול האיטלקים, ולמרות שעלו כאנדרדוגים, היו הפעילים יותר על המרגש. בדקה ה-18 הם עלו ליתרון כשקרלוס ורה ניצל רפיון הגנתי כדי להכניע את בופון, ומלבד מצב בודד, ירדה איטליה כשהיא כמעט ולא מסכנת את שערה של מקסיקו. השליטה המקסיקנית נמשכה גם במחצית השניה, כשמדינה מבטיח לנבחרתו את הניצחון היוקרתי בדקה ה-84, לפני שבוקטי המחליף צימק בדקה ה-89.

דקה 3 - יאקווינטה התרומם והגיע ראשון לכדור קרן, אלא שהנגיחה שלו מצאה את המשקוף בלבד.

דקה 18 - גול! דוס סנטוס הקפיץ כדור נהדר לרחבה, קרלוס ולה ניצל את מלכודת הנבדל של האיטלקים כדי לסיים היטב מול בופון. 0:1 למקסיקו.

דקה 35 - בעיטה אדירה של סלסידו מחוץ לרחבה חלפה סנטימטרים ליד הקורה של בופון.

דקה 46 - מקסיקו כמעט והכפילה את יתרונה כשטעות בהתקפת איטליה הובילה למתפרצת, אבל פאבלו באררה שלח את הכדור מעל השוער והחוצה.

דקה 53 - מהלך שהחל בנבדל ברור עבור מקסיקו כמעט והסתיים בשער, כשכדור רוחב נהדר מצא את חאבייר הרננדז לבד כשני מטרים מול השער, אבל הרננדז לא השתלט על הכדור.

דקה 84 - גול! כדור נפלא של המחליף הקשיש, קוואטמוק בלאנקו, מצא את אלברטו מדינה לבדו מול בופון, שוב מעבר להגנה האיטלקית המבולבלת. חלוץ צ'יבאס דווקא לא התבלבל, בעט מצוין, ומצא את הרשת. 0:2 למקסיקו.

דקה 89 - שער! כדור קרן של האיטלקים הגיע אל בוקטי ששלח טיל מהאוויר, הכדור נהדף והגיע אל בונוצ'י שרק היה צריך לדחוק מקרוב, 2:1 למקסיקו.

הרכב איטליה: ג'יאנלואיג'י בופון, פביו קנאברו (סלבטורה בוקטי, 88), לאנדרו בונוצ'י, דומניקו קרישיטו, ג'יאנלוקה זמברוטה (כריסטיאן מאג'ו, 63), דניאלה דה רוסי (פאביו קוואלירלה, 75), אנדראה פירלו (אנג'לו פאלומבו, 82), קלאודיו מרקיזיו, אלברטו ג'ילארדינו (ג'מפאולו פאציני 62), אנטוניו די נטאלה (סימונה פפה, 46), וינצ'נזו יאקווינטה.

הרכב מקסיקו: אוסקר פרז, פרנסיסקו רודריגז (הקטור מורנו, 69), ריקרדו אוסוריו, קרלוס סלסידו, פול אגילאר, חרארדו טוראדו, רפא מארקז (פאבלו באררה, 46), אפריין חוארז (אנדרס גוארדאדו, 87), ג'ובאני דוס סנטוס (אלברטו מדינה, 52), חאבייר הרננדס (קוואטמוק בלאנקו, 71), קרלוס ולה (ישראל קסטרו, 83).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

גרמניה - בוסניה 1:3

המשחק הערב בפרנקפורט הוא לא סתם עוד משחק ידידות עבור נבחרת גרמניה. מדובר במשחק ההכנה האחרון של הגרמנים, ועל כן יואכים לב צפוי לקבל החלטות רבות ב-90 הדקות הקרובות, אולי אפילו בדמות ההרכב שעתיד לעלות במשחק הפתיחה של גרמניה מול אוסטרליה, ב-13 לחודש.

הגרמנים, שמגיעים להתמודדות הערב אחרי 0:3 על מלטה והונגריה בחודש האחרון, עלו בהרכב בין היתר עם בסטיאן שווינשטייגר וסמי חדירה, שפתחו לראשונה ביחד בקישור מאז פציעתו של מיכאל באלאק. כמו כן, המשחק הערב מיוחד גם עבור המגן פליפ לאהם, שעונד לראשונה את סרט הקפטן של נבחרתו.

דקה 8 - התקפה של גרמניה הגיעה אל פודולסקי ששלח טיל מ-20 מטרים, שנעצר רק במשקוף.

דקה 15 - שער! טעות בהגנה הגרמנית איפשר לבוסניה להרים כדור אל הרחבה, שם ניצב אדין דזקו שהכניע את נוייר, 0:1 לבוסניה.

דקה 24 - התקפה יפה של הגרמנים הסתיימה בכדור רוחב של פודולסקי, אלא שחדירה, שמצא עצמו לבד מול הסאגיץ', בעט סנטימטרים מחוץ למסגרת.

דקה 43 - התקפה קבוצתית יפה מאוד של הגרמנים הגיעה לאוזיל, זה לשח מסירה נהדרת לקלוזה ברחבה, ששלח למרכז, אבל נסיון הבעיטה של שווינשטייגר נהדף לקרן.

דקה 50 - שער! התקפה מתפרצת של גרמניה התחילה בפודולסקי וקאקאו, והסתיימה בפיליפ לאהם, שפרץ נהדר עד לרחבה ושלח טיל אל הרשת, 1:1.

דקה 52 - עוד הזדמנות פז לגרמנים כשאוזיל השתלט על הכדור מחוץ לרחבה וניסה להגביה מעל לשוער, אבל הכדור שלו ננעץ במשקוף.

דקה 73 - שער! מרקו מארין שנכנס כמחליף הוכשל ברחבה, בסטיאן שווינשטייגר ניגש לבעוט ושלח טיל אל המרכז, 1:2 לגרמניה.

דקה 77 - שער! הגרמנים שוב קיבלו כדור מ-11 מטרים לאחר עבירה על מולר ברחבה, שווינשטייגר חזר אל הנקודה המוכרת ושלח בעיטה דומה, ששוב הלכה אל הרשת, 1:3 לגרמניה.

הרכב גרמניה: מנואל נוייר, ארנה פרידריך (סרדאר טאסקי, 86), פר מרטסאקר, הולגר באדשטובר, פיליפ לאהם, בסטיאן שווינשטייגר (טוני קרוס, 87), סמי חדירה, מירוסלב קלוזה (תומאס מולר, 46), מסוט אוזיל (מריו גומז, 80), לוקאס פודולסקי (מרקו מרין, 71), פיוטר טרוכובסקי (קאקאו, 46).

הרכב בוסניה: קנן האסגיץ', אמיר ספאיק, ספט נאדרביץ', סאנל יאהיץ', אדנן מראבץ' (סנייד איבריצ'יץ', 45), זווייזדן מיסימוביץ' (זלאטן מוסלימוביץ', 80), מירלם פיאניץ', אדין דז'קו, ודאד איבלסביץ' (ארמין זץ', 74), סייד סליהוביץ' (דזמל ברברוביץ', 78), אלביר רחימיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully