וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז בדרך לעזוב את ליברפול

כלי התקשורת בבריטניה מדווחים שהאדומים הציעו לספרדי שלושה מיליון ליש"ט כדי לעזוב אחרי שש שנות עבודה במועדון

זה אולי היה ברור, אבל עכשיו זה כנראה בדרך להיות רשמי: רפא בניטז יסיים את הקדנציה שלו כמאמנה של ליברפול. על פי דיווחים בכלי תקשורת שונים בבריטניה, מתברר שהנהלת האדומים הציעה לבניטז לעזוב עוד הקיץ תמורת שלושה מיליון ליש"ט. מחוץ לאנגליה, אגב, מדווחים כבר שהמנג'ר סיים את תפקידו ופוטר.

כזכור, במרץ 2009 בניטז חתם על הארכת חוזה לחמש עונות, כשבשל חובות של המועדון שנאמדים בכ-350 מיליון ליש"ט, המועדון לא יכול יהיה לעמוד בהתרת חוזהו של הספרדי, כשעל פי סעיף בחוזהו, נדרשת ליברפול לשלם לו 16 מיליון ליש"ט. ההערכות מדברות על כך שבניטז יקבל את ההצעה לעזוב. ההחלטה לגבי פיטוריו של בניטז הגיעה לאחר שבהנהלת הקבוצה הגיעו למסקנה שבניטז איבד את חדר ההלבשה.

ב'מירור' נכתב כי כוחם של הכוכבים הגדולים כמו פרננדו טורס, סטיבן ג'רארד וג'יימי קראגר עשה את שלו אחרי שהשלושה הבהירו כי לא ימשיכו במועדון אם בניטז יקבל את גיבוי ההנהלה. בניטז שוהה כעת בחופשה בסרדיניה. כעת עולות הספקולציות לגבי המועמדים להחליפו, כאשר שמותיהם של רוי הודג'סון ולואיס ואן חאל מופיעים.

רק ביום שלישי דיווח "הסאן" הלונדוני כי בניטז קיבל פנייה מאינטר ומתקרב לאימון הקבוצה. כידוע, הנראזורי מחפשים מחליף לז'וזה מוריניו, שהוצג רשמית בריאל מדריד, ואחרי שפאביו קאפלו האריך את חוזהו כמאמן נבחרת אנגליה, הופך בניטז למועמד מוביל. על פי אותו דיווח, בשבועיים האחרונים מתנהלים מגעים קדחתניים בין אינטר לבניטז וכעת אלופת איטליה מחכה לראות האם הספרדי יתפתה להגיע.

בניטז העביר שש שנים בליברפול, שבמהלכן הוא זכה איתה בגביע האלופות בעונת 2004/5, בגביע האנגלי ב-2005/6, אך לא הוביל את המועדון לאליפות. אל אנגליה הוא הגיע אחרי שלוש עונות בולנסיה, איתה הוא זכה פעמיים באליפות ובגביע אופ"א בתחילת העשור הקודם.

העונה הנוכחית של בניטז בליברפול הייתה מאכזבת במיוחד. המועדון סיים רק במקום השביעי בליגה אחרי שנים רבות שבהן התרגל להיות חלק מארבע הראשונות. גם בליגת האלופות ספג בניטז מפלה כשהודח כבר בשלב הבתים אחרי שהשיג שני ניצחונות בלבד. בגביע האנגלי ליברפול הודחה בסיבוב השלישי אחרי שהפסידה לרידינג מהליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully