וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-11 של מוריניו

עוד לפני שחתם, המאמן החדש של ריאל מדריד כבר בנה את המערך המנצח שלו. גלו מי בהרכב ואיזו הפתעה מצפה להיגואין

ז'וזה מוריניו עוד לא החל לעבוד באופן רשמי כמאמן ריאל מדריד, אולם מאחורי הקלעים אלוף אירופה הטרי כבר בנה לעצמו בראש את ההרכב המנצח של סגנית אלופת ספרד. מוריניו, כמו בשתי הקבוצות בהן אימן, צ'לסי ואינטר, יתבסס על שיטת משחק של 3:3:4, עם דגש רב על הגנה חזקה ומשחק אגפים מהיר.

"אני רוצה להביא מספר שחקני הגנה, אבל נתחזק גם בהתקפה", אמר מוריניו בראיון לעיתון הספרדי, אס. כידוע, ריאל והפורטוגלי חושקים זה זמן רב במגן הימני של הנראזורי, מייקון הברזילאי, במגנה השמאלי של לאציו, אלכסנדר קולארוב, וכן בקשר רומא דניאלה דה רוסי. גם אנחל די מריה, הארגנטינאי המצוין של בנפיקה, נמצא על הכוונת. כזכור, דיווחים כבר גרסו כי ריאל רכשה אותו תמורת כ-30 מיליון יורו.

השוער, כמובן, יישאר איקר קסיאס, כאשר בהגנה, מכוון מוריניו לרביעייה אחורית, שתכלול את מייקון בימין וקולארוב בשמאל, בעוד שני הבלמים יהיו שחקניה הנוכחיים של ריאל, פפה וסרחיו ראמוס. שלישיית הקישור של ריאל תכלול, אם התוכנית של מוריניו תצא לפועל, את צ'אבי אלונסו, דה רוסי וקאקה. אגב, לגבי לסאנה דיארה, הפורטוגלי אמור להיפגש איתו ויסביר לו שהוא יהיה שחקן ספסל. אם לאס לא יקבל את הגזרה, הרי שהוא צפוי לעזוב.

התחרות בחלק ההתקפי של ריאל מעניינת. מוריניו מעריך מאוד ואוהב את קארים בנזמה, שחווה עונה רעה במדריד. הפורטוגלי ישוחח איתו, ישמע לגבי רמת המוטביציה שלו להישאר בקבוצה וינסה לשכנע אותו להישאר כיוון שהוא רוצה להפוך אותו לאחד החלוצים הטובים בעולם. במידה שבנזמה יתרצה ויישאר, הרי שהוא אמור להיות מועדף בהרכב על פניו של גונזאלו היגואין, ולשחק לצידם של כריסטיאנו רונאלדו ודי מריה, במידה שזה כמובן יגיע לסנטיאגו ברנבאו. מעניין מה יהיה להיגואין להגיד על זה, לאחר שסיים את שתי העונות הקודמות כמלך השערים של הבלאנקוס.

לגבי ראול, הרי שמוריניו ייפגש גם עימו כדי לברר לאן מועדות פניו. הקפטן והסמל של ריאל מיועד להיות, כמו אצל מנואל פלגריני, שחקן ספסל. אם ראול יסכים הוא יישאר, במידה שלא יקבל את ההחלטה, נראה שיעזוב לליגת ה-MLS. מי שכמעט ובטוח לא יישאר הוא ההולנדי רויסטון דרנטה, ששרד את גל הניפויים של כל ההולנדים את ריאל בעונה שעברה על ידי פלגריני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully