וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "נמשכתי להיסטוריה של המועדון"

מאמנה החדש של ריאל מדריד הוצג במועדון ונשמע בטוח בעצמו, כרגיל: "אני מודה להנהלה ומבטיח שלא אשתנה. זו גאווה גדולה"

רויטרס

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

אז זהו זה, היום (שני) זה רשמי, סופי וחגיגי: ז'וזה מוריניו הוא מאמן ריאל מדריד. 'המיוחד' הוצג היום בצהריים בקבוצתו החדשה, וכך הסתיימה לה חרושת השמועות, בקול תרועה רמה. המאמן הפורטוגלי, שהוליך את אינטר לטרבל היסטורי וזכיה בליגת האלופות, יחליף בתפקיד את מנואל פלגריני, שסיים עונת לה ליגה מרשימה, אך לא זכה להניף ולו תואר אחד. כעת, כך נדמה, יוצאת ריאל מדריד לדרך חדשה. "אני לא יודע אם נולדתי לאמן את ריאל מדריד, אבל בהחלט נולדתי לאמן", פתח מוריניו המחויך את דבריו, אל מול אולם מלא בעיתונאים. "אני אוהב אתגרים. נמשכתי להיסטוריה של המועדון, ולתסכול של השנים האחרונות, בהם לא זכתה ריאל לקחת תואר. זו גאווה גדולה".

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
קבלו אותו... מוריניו/רויטרס

"יש לי הרבה ביטחון, ואני חושב שחוזה של ארבע שנים זה מספיק זמן כדי לנצח וליצור לקבוצה זהות", המשיך הפורטוגלי. "הזהות של המועדון לעולם לא תתחלף לגמרי. אני מודה להנהלה שבחרה בי ומבטיח שלא אשתנה. אני ז'וזה מוריניו, עם כל היתרונות וכל החסרונות. אני לא מרגיש כאן שום לחץ אחר". המאמן נשאל על תכניותיו במועדון והפילוסופיה בה דוגל, ואמר: "נהיה צריכים לעשות כמה שינויים כדי לעבוד בשיטה שלי, אבל לא נזדקק לשינויים דרמטיים. הסגל של הקבוצה היה טוב בעונה שעברה".

לאחר מכן נדרש מוריניו להתייחס לכוכבו הגדול, כריסטיאנו רונאלדו, והבהיר: "הוא שחקן מאוד חשוב, הוא ווינר ואוהב לנצח, אבל השחקנים הם חלק מהקבוצה, ולא אינדיבידואלים. הקבוצה חשובה, לא השחקנים. לא יהיה קשה להסביר את זה לכריסטיאנו". המאמן אף התייחס לקבוצה הקודמת ונשמע נוסטלגי: "עוד לא דיברתי עם מאסימו מוראטי, אבל יש לאינטר קבוצה לעתיד, קבוצה שבנויה להצלחה. הם צריכים מאמן מנוסה, ואני מקווה שהם יזכו בכל התארים מלבד ליגת האלופות בעונה הבאה. היתה לי עונה פנטסטית באינטר, ולעולם לא אשכח את השחקנים האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
המנהל המקצועי של ריאל מדריד, חורחה ולדאנו, עם מאמנו החדש, ז'וזה מוריניו. רויטרס
הרומן הגדול יוצא לדרך. ולדאנו ומוריניו/רויטרס

גם הדקות הבאות לא היו משעממות, בלשון המעטה. מוריניו נשאל על מי שעתידה להיות יריבתו המושבעת, ונראה שהוא מבין את מקומו. "אני מאמן את ריאל מדריד ולא דואג לגבי ברצלונה. זו יריבה גדולה בליגת האלופות ובלה ליגה, אבל אני לא חושב עליהם. אם שונאים אותי בברצלונה, זו לא בעיה שלי".

המנהל המקצועי של המועדון, חורחה ולדאנו, נשמע נלהב במיוחד מהמינוי: "זה כבוד לקבל את אחד המאמנים המובילים בעולם, אנחנו מאוד מרוצים". ולדאנו התייחס למאמנו הקודם, ואמר: "הגנו על פלגריני מהיום הראשון שלו בקבוצה, כיאה למקצוענות של ריאל מדריד. אחרי שנגמרה העונה הבנו שאנחנו צריכים להחיות את הפרויקט, ומוריניו היה בגדר קונצנזוס. כעת התפקיד שלי הוא להגן עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully