וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו יפתח עם דארן בנט וטום האדלסטון מול יפן

יקבלו הזדמנות אחרונה להרשים את המאמן, כדי להתקבל לסגל אנגליה למונדיאל. מעמדו של בארי הפצוע יוכרע ביום שלישי

ביום שלישי יפרסם מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, את הסגל הסופי למונדיאל, ועליו לקצץ את הקיים מ-30 ל-23 שחקנים. לפיכך, המאסטרו האיטלקי יבצע מספר שינויים בהרכב אנגליה במשחק ההכנה שלה נגד יפן, ויפתח עם החלוץ דארן בנט בהתקפה והקשר טום האדלסטון.

"בנט בכושר, הוא ישחק ביום ראשון מתחילת המשחק", אמר האיטלקי ל"סקיי" לקראת ההתמודדות שתתקיים בגרץ שבאוסטריה. ווין רוני בטוח בהתקפת אנגליה למונדיאל ובנט מתחרה על מקומו עם פיטר קראוץ', אמיל האסקי וג'רמיין דפו. בנט, חלוצה של סנדרלנד, החמיץ את המשחק נגד מקסיקו עקב פציעה והתקשורת האנגלית כבר דיווחה כי הוא זה שינופה מהנבחרת, אולם קאפלו הפתיע את המדיה, ולבנט תהיה הזדמנות להרשים את מאמנו.

"אני יודע מי השחקנים שהיו טובים במהלך משחקי המוקדמות", אמר קאפלו, "יש לנו פה שחקנים חדשים, ובשבילי חשוב לבדוק במיוחד אותם. אנחנו צריכים לראות ולדעת איך הם מתפקדים במגרש, ואיך הם מתמודדים בנקודות זמן מסוימות. אני רוצה לראות את האדלסטון כי הקישור חשוב לאיזון שלנו".

הקשר גארת' בארי טרם טרם החלים לחלוטין מפציעתו בקרסול, והוא עובר טיפולים במאמץ להכשירו למשחק. "הוא מאוד השתפר", התייחס קאפלו למצבו של הקשר, "הרופאים אומרים שמצבו טוב, אבל נצטרך לחכות ולבחון את מצבו ביום שלישי. רק אחריה הבדיקה נחליט אם הוא ייסע איתנו לדרום אפריקה או לא".

אחרי הניצחון על מקסיקו (1:3) קאפלו החמיא ליכולת שהפגין סטיבן ג'רארד, וכשנשאל על מצבו לפני יפן, השיב: "ג'רארד בכושר, הוא היה עייף אחרי המשחק נגד מקסיקו, הוא לא ישחק במחצית הראשונה נגד יפן, וכנראה ישחק בשנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully