וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כבר יותר מרמז: ימיו של פלגריני ספורים

חבר הנהלת ריאל אמיליו בוטרגניו סיפר כי בקרוב יעלה לדיון נושא המאמן: "לא עמדנו במטרות". "מארקה": מוריניו כבר סגר

מישהו היה מוכן לשים את כספו שמנואל פלגריני ימשיך לאמן את ריאל מדריד? כנראה שבודדים, וכנראה שגם חבר הנהלת ריאל, אמיליו בוטרגניו, שרומז על כך בגלוי שימיו של הצ'יליאני בקבוצה ספורים. למרות זאת, בוטרגניו מבהיר שעד קבלת החלטה בעניין, פלגריני עדיין המאמן. פגישת ההנהלה תתקיים בשבוע הבא, כשאז אמורות להתקבל החלטות לגבי זהות המאמן.

חלוץ ריאל מדריד לשעבר סירב לדבר בראיון ל'אס' על המועמדים האפשריים לתפקיד, אבל נשמע כמי שמכוון לעבר פיטורים של פלגריני. "יש לי חיבה אמיתית לפלגריני", הוא אמר. "הוא מקצוען נהדר ואני אוהב את הסגנון שהוא הראה במהלך העונה כאדם. הוא עדיין המאמן ומהסיבה הזו כרגע אי אפשר לדבר על מועמדים אחרים מתוך כבוד אליו".

בוטרגניו החמיא לנתונים של פלגריני תחילה: "הליגה הייתה נפלאה. להשיג 96 נקודות ולכבוש 102 שערים אלה נתונים שאנחנו רוצים להשיג גם בעונה הבאה. 31 ניצחונות מ-38 משחקים זה מדהים. זה קורה שיש קבוצה כמו ברצלונה שהיא מעט יותר טובה. בליגה הקבוצה עשתה הופעה נהדרת. הגענו למחזור האחרון עם אפשרות לזכות באליפות וכנראה זו העונה הכי טובה שלנו בהיסטוריה בליגה".

אלא שבהמשך הוא בוחר לבקר, ואומר: "בשאר המפעלים לא השגנו שום דבר ממה שהגדרנו. בליגת האלופות זה לא היה בתוכניות שלנו לעוף בשמינית הגמר. זה היה לילה ארור מבחינתנו. מה שכרגע צריך לעשות זה להירגע ולקבל החלטות לגבי העונה הבאה כדי ליצור קבוצה יותר תחרותית וכזו שמסוגלת לזכות בתארים. ההנהלה נפגשת בשבוע הבא לדון בנושאים שונים. הצוות עמל בחודשים האחרונים על חיזוק הקבוצה, אבל עד שלא נקבל החלטה לגבי המאמן, לא נתחזק".

גם "מארקה" טוען כי מוריניו כבר סיכם את תנאיו בקבוצה, וההודעה הרשמית תצא רק אחרי גמר האלופות של אינטר מול באיירן. על פי הדיווח, מורינ יו ירוויח 10 מיליון יורו לעונה, ואף כבר הציג בפני ראשי המועדון רשימת שחקנים אותם ירצה לצרף לקבוצה לעונה הבאה. בין השמות נכלל דויד סילבה מוולנסיה, כמו גם מייקון ודייגו מיליטו מקבוצתו הנוכחית אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully