וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין יעבור לארסנל במסגרת עסקת פברגאס?

הישראלי נמצא ברשימת המועמדים לעזוב את ברצלונה. מירור מדווח שבכל מקרה הקטלאנים לא ישלמו יותר מ-30 מיליון ליש”ט

האם גיא אסולין עשוי להיכלל במסגרת עסקת העברתו של ססק פברגאס מארסנל לברצלונה? "מירור" מפרסם היום (שישי) כי בבארסה שוקלים להעביר את השחקן הצעיר לתותחנים, כשברשימת המועמדים נמצאים גם רפא מארקז, דמיטרו צ'יגרינסקי, ג'ונתן דוס סנטוס וטיאגו אלקנטרה.

כידוע, לאחרונה החלו הנסיונות של אלופת ספרד לצרף את שחקנה של ארסנל, בזמן שנשיא בארסה, חואן לאפורטה, החל לפעול בנושא מיום שני האחרון. בבארסה מאמינים שמהלך צירופו של פברגאס יכול להסתיים עוד לפני שיחל הגביע העולמי, אך בכל מקרה היא לא מתכוונת להוציא סכום גבוה מ-30 מיליון ליש"ט, מה שעשוי להקשות על העסקה.

זו לא הפעם הראשונה ששמו של אסולין נקשר בברצלונה. כבר בחודש ינואר הביעו התותחנים התעניינות בחלוץ הצעיר, כאשר בעיתון 'ספורט' הקטלאני דווח אז שארסן ונגר מאוד מעוניין בשחקן, שאמנם רצה אז להישאר בקבוצה, אבל מנגד מעוניין לקבל יותר הזדמנויות בקבוצה הראשונה.

על פי אותו דיווח ב'מירור', מי שבוודאות לא יכללו בעסקה שכזו הם יא יא טורה, שנחשב למטרה מבוקשת בצ'לסי, כמו גם זלאטן איברהימוביץ', כשנראה שארסנל אינה חושקת באחד מהם. כזכור, פברגאס נמצא עדיין תחת חוזה בארסנל ואמור להישאר בה לפחות עד 2015 אחרי שחתם על הארכת חוזה ללא פחות משמונה שנים ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully