וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה של גרמניה עם משפחת בואטנג

קווין פרינס בואטנג גרם לבאלאק להחמיץ המונדיאל והפך לשנוא הלאומי, אבל אחיו ג'רום משחק בנבחרת. לב: "נמשיך לתמוך בו"

גרמניה עדיין מתקשה להתאושש מהעובדה שכוכב הנבחרת מיכאל באלאק ייאלץ להחמיץ את המונדיאל. כזכור, קשרה הגרמני של צ'לסי ספג תיקול קשה מרגלי קווין פרינס בואטנג בגמר הגביע מול פורטסמות, ולאחר הבדיקות באלאק הודיע רשמית כי הפציעה תגרום לו לפספס את הגביע העולמי.

בזמן שרודי פלר כבר הצהיר בגרמניה כי "אין לנו שום תחליף לבאלאק", "בילד" הגרמני כבר החל לחמם את האווירה וכינה את העבירה כ"מעשה ברוטלי" וכ"מעשה נקם". בגרמניה גם ככה לא מגלים חיבה מיוחדת לבואטנג, לאחר שהעדיף לשחק בשורות נבחרת גאנה, על אף האזרחות הגרמנית שלו, ועל אף שכבר ייצג את גרמניה בנבחרת הצעירה.

הסיפור מסתבך עוד יותר: לא רק שגאנה וגרמניה ייפגשו במסגרת בית ד' במונדיאל, גם אחיו למחצה של קווין פרינס בואטנג - ג'רום בואטנג - עדיין משחק עבור הנבחרת הגרמנית. מאמן הנבחרת יואכים לב נאלץ להרגיע את האווירה ולהביע תמיכה בג'רום, שיעבור הקיץ מהמבורג למנצ'סטר סיטי.

"שוחחתי עם ג'רום בואטנג, ואמרתי לו שנתמוך בו בכל צורה", אמר לב, "הוא אמנם בן משפחה, אבל לא מעורב בתקרית. אני מבקש מכולם לא להתעכב על הסוגיה הזו יותר".

בינתיים גם אב המשפחה מצר על התקרית: "אני מאוד מוטרד מזה. הסיפור התחיל מזמן, כשקווין כבש במדי הרטה נגד באיירן והתעמת עם באלאק, ומאז הוא לא שכח לו את זה. לצערי, קווין אף פעם לא היה דפלומטי במיוחד, ולמרות זאת, אני בטוח שהוא לא התכוון לפגוע בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully