וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל באלאק לא ישחק במונדיאל

קשר צ'לסי ונבחרת גרמניה עבר בדיקת MRI שקבעה כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועה ובקרסול. לב: "זו אכזבה עצומה"

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז ליבנה

קשר צ'לסי ונבחרת גרמניה, מיכאל באלאק, ייעדר מהמונדיאל בדרום אפריקה בגלל פציעה בקרסול. על החדשה הרעה הזו הודיעה ההתאחדות הגרמנית, ששלחה הודעות טקסט לעיתונאים המקומיים ולא פירטה מעבר לכך.

באלאק בן ה-33 נפצע במהלך גמר הגביע האנגלי נגד פורטסמות ביום שבת והוחלף בדקה ה-44. הקשר עבר הבוקר בדיקת MRI, לאחריה התברר כי הוא סובל מקרע ברצוע וקרע חלקי בקרסולו הימני, שיגובס למשך חודש. במקרה האופטימי, ישוב קשר צ'לסי למגרשים בעוד חודשיים.

"באופן טבעי יש אכזבה גדולה מאוד. זה מר לקבל הבחנה כזו תקופה כל כך קצרה לפני פתיחת המונדיאל, אבל זה הכדורגל וזה קורה. החיים ממשיכים", אמר באלאק.

מוקדם יותר הבוקר התייחס באלאק לעבירה החמורה של קווין פרינס בואטנג, כשאמר ל"גרדיאן" האנגלי: " ראיתי את זה לאחר מכן בטלוויזיה, וידעתי שיהיה מאוד קשה להמשיך. ניסיתי, אבל זה פשוט לא היה אפשרי. אני לא רוצה להאשים את שחקני פורטסמות, אבל הם שיחקו נגדנו חזק. עם זאת, כשזה מגיע לשלב ששחקנים סובלים מפציעות חמורות, אז זה חייב להיפסק".

"כמובן שזה מאוד מאכזב. זה כואב לקבל חוות דעת כזו, שבועיים או שלושה לפני המונדיאל, אבל זה הכדורגל. זה קורה, והחיים ממשיכים", אמר באלאק. מאמן הנבחרת, יואכים לב, הוסיף: "הוא שחקן מאוד חשב שלנו, כולנו היינו בשוק כשקיבלנו את החדשות. הוא ניסה בכל כוחו להתכונן למונדיאל והיה לקראת ההופעה ה-100 שלו. זו אכזבה עצומה".

מבחינתו של הקשר הוותיק, הטורניר בדרום אפריקה היה אמור להיות המונדיאל האחרון שלו, אך כעת יואכים לב ושחקניו יצטרכו להסתדר ללא כוכבם, שערך 98 הופעות במדי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully