וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנצ'ז פלורס: "הכל מתנקז למשחק אחד"

מאמן אתלטיקו לא יכול לחכות לגמר הליגה האירופית מול פולהאם (ד', 21:30, ספורט2). גרינינג: "אנחנו האנדרדוג"

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: דורון שטיין

אפשר להתווכח אם השיטה החדשה של הליגה האירופית, שהחליפה את גביע אופ"א, אכן שיפרה את המפעל, אבל מחר (רביעי, 21:30, ספורט 2) זה פחות יעניין את אתלטיקו מדריד ופולהאם. השתיים יעלו לגמר בנורדבנק ארנה בהמבורג לעיניי 57 אלף צופים ביציעים ועוד מיליונים בטלויזיה וינסו להפוך לקבוצה הראשונה שזוכה בליגה האירופית. בעוד אתלטיקו מדריד תחפש את התואר האירופי השני שלה, לאחר שהניפה את גביע המחזיקות ב-1961/2, בגמר הרביעי שלה, עבור הקבוצה האנגלית מדובר באירוע הגדול ביותר בהיסטוריה של המועדון ב-131 שנות קיומו.

פולהאם: מחכים לזאמורה

פולהאם, שרק בתחילת העשור הפכה לחברה קבועה בפרמיירליג, הגיע לגמר אחד בכל שנותיה וזה היה גמר הגביע האנגלי ב-1975, בו הפסידה 2:0 לווסטהאם. כדי להבין את גודל ההישג חשוב לציין שמנג'ר המועדון רוי הודג'סון הציל מירידה לליגת המשנה רק לפני שתי עונות. שחקני הקבוצה, שסיימה את העונה שעברה במקום השביעי והעונה איכזבה עם המקום ה-12 בלבד, דיברו לקראת המשחק. "כשהתחלנו את העונה בכלל לא חשבנו על הגעה לגמר", אמר הבלם ברדה האנגלאנד, "התייחסנו למפעל הזה כמעט כמו הסחת דעת מהליגה. אבל ככל שאתה מתקרב יותר לזכייה, ככה אתה מתחיל לשאוף להגיע רחוק יותר. אחרי שניצחנו את יובנטוס אמרנו לעצמנו 'למה שלא נלך עד הסוף?' אני עדיין חושב שזה הישג נפלא שהגענו לגמר ואם נזכה זה בונוס גדול. כמובן שנעשה כמיטב יכולתנו כדי לזכות, אבל מה שחשוב הוא שנהנה מהמעמד ונתייחס לזה כמו אל משחק רגיל".

גם קשר הקבוצה ג'ונתן גרינינג ניסה להנמיך ציפיות לקראת המשחק. "היינו אנדרדוג בכל שלב עד עכשיו, אז מן הסתם אנחנו אנדרדוג גם הפעם. כשמסתכלים על הסגל של אתלטיקו, אז כל אחד יגיד שהיא אמורה להביס אותנו, אבל הפתענו כבר כמה קבוצות השנה ואנחנו בהחלט מאמינים שנעשה את זה גם בגמר".

אחד השחקנים שעשו את השידרוג הגדול ביותר העונה בפולהאם הוא בובי זאמורה, שכבש העונה 21 שערים מהם שמונה בליגה האירופית. זאמורה סובל מכאבים בעקב אכילס, אבל צפוי לשחק בחלק מהמשחק אלא אם ירגיש כאבים חריגים. "הוא חשוב לנו מאוד", אמר גרינינג, "הוא היה מצוין כל השנה והשערים שלו מאוד עזרו לנו. עקב האכילס שלו מגיבה לטיפולים ואנחנו מחזיקים אצבעות שהוא יהיה כשיר מפני שאנחנו צריכים אותו. אם היה מדובר בי, הייתי עולה לשחק גם עם רגל שבורה. אני מאמין שגם הוא נואש לשחק".

לאחר שפולהאם הובסה 4:0 בשבת על ידי ארסנל, טען הודג'סון שיש לדחות את הגמר בשל ענן האפר הוולקני באירופה, מה שהיה מאפשר גם לזאמורה וגם לדמיאן דאף להתאושש מפציעות טורדניות. אלא שהטיסות לצפון גרמניה חודשו באופן סדיר כבר ביום שני. כזכור, פולהאם נאלצה לנסוע באוטובוס להמבורג בחודש שעבר אחרי התפרצות ההר, למפגש מול הקבוצה המקומית בחצי הגמר.

הרכב משוער פולהאם: מארק שווארצר, ג'ון פנטסיל, ארון יוז, ברדה האנגלאנד, פול קונצ'סקי, דמיאן דאף, דיקסון אטוהו, דני מרפי, זולטן גרה, בובי זאמורה.

פלורס: "תהיה אופוריה"

הקולצ'ונרוס, שאיכזבו מאוד העונה בליגה ובילו בהתחלת הליגה מתחת לקו האדום, ינסו לסיים אותה בצורה חיובית עם שני גביעים, כשהראשון יהיה כבר מחר. "הכל מתנקז למשחק אחד", אמר מאמן הקבוצה קיקה סאנצ'ז פלורס, "תהיה אופוריה וכל טעות או שער יהיו קריטיים. זה יהיה שונה מכל משחק אחר. בגמר אין שום דבר או בטוחה שאפשר לקחת איתך לפני המשחק, לכן נצטרך להוכיח את האיכות שלנו מהרגע הראשון. זו פריבילגיה לכל קבוצה להיות בגמר. אנחנו שם ורוצים לזכות בגביע".

סאנצ'ז פלורס התייחס גם ליריבה הצפויה: "פולהאם היא קבוצה מאוד מאורגנת עם מנג'ר טוב. יש להם את בובי זאמורה המצוין ועוד שלושה קשרים, קלינט דמפסי, סימון דייויס וזולטן גרה, שיכולים להפוך את החיים למאוד מסוכנים עבורינו. אבל גם לנו יש שחקנים שיכולים להקשות על החיים שלהם, כמו חוזה מנואל חוראדו, חוזה אנטוניו רייס וסימאו".

"אני עדיין צופה בהרבה משחקים מהליגה האנגלית ולפולהאם יש שחקנים טובים ואתלטים מצוינים", אמר דייגו פורלאן ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד. "פולהאם פגשה קבוצות מאוד חזקות ועברה אותן תוך הצגת כדורגל מצוין, אבל אנחנו רוצים לנצח ולסיים את העונה בצורה מושלמת. קשה לי לחזות את התוצאה, אתן הכל כדי לנצח אותם אבל זה יהיה קשה מאוד".

הרכב משוער אתלטיקו מדריד: דויד דה חאה, תומאס אויפלושי, לואיס אמרנטו פראה, אלבארו דומינגז, אנטוניו לופז, חוזה אנטוניו רייס, פאולו אסונסאו, ראול גארסיה, סימאו סברוסה, סרחיו אגוארו, דייגו פורלאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully