וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי מוכנות לקרב

התרנגולים ניצחו 0:1 את בולטון והסיטיזנס גברו 1:3 על וילה לפני הקרב החזיתי ביניהן על המקום הרביעי במחזור הבא

בעוד תמונת היורדות מהפרמיירליג האנגלית כבר ידועה וברורה ומשחקיהן של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, הנאבקות על האליפות, יתקיימו רק ביום ראשון, במוקד משחקי שבת באנגליה עמד המאבק על המקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות.

טוטנהאם, שהחזיקה במקום הרביעי ערב המחזור בזכות יחס שערים בלבד, שיפרה את אחיזתה במקום שמוביל למוקדמות הצ'מפיונס עם ניצחון 0:1 על בולטון, בעוד שאסטון וילה יצאה מעשית מהמירוץ עם הפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי, שמרוחקת נקודה אחת בלבד מהתרנגולים, כשלשתי הקבוצות נותרו שני משחקים לסיום העונה. בצידה השני של הטבלה התנחמה פורטסמות בניצחון 1:3 על וולבס במשחקה הביתי האחרון העונה.

* ביום שני קטף ווין רוני את פרס שחקן השנה באנגליה על פי משאל השחקנים, וביום שישי השלים דאבל צפוי עם זכייה בתואר שחקן השנה באנגליה ב-2010 במשאל העיתונאים. הג'ינג'י של מנצ'סטר יונייטד גרף 81 אחוז מהקולות ושבר בכך שיא. "אני מאושר לזכות בתואר בעל חשיבות והיסטוריה רבה", אמר רוני. "אני רוצה להודות בעיקר למנג'ר שלי אלכס פרגוסון".

טוטנהאם - בולטון 0:1

ההפסד באולד טראפורד בשבוע שעבר סיבך את התרנגולים, שכבר היו קרובים להבטיח את המקום הרביעי הנכסף, אך שחקניו של הארי רדנאפ ידעו להתעשת בזמן. למרות שהאורחת מבולטון הגיעה משוחררת מדאגות וממטרות, המשימה של הלונדונים לא הייתה קלה, ורק שער של טום האדלסטון בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-38 הרגיע את יושבי ווייט הארט ליין הלחוצים. במחצית השנייה הייתה בולטון קרובה לסחוט תיקו מפתיע, אבל אורליו גומז עמד בפרץ, ובסיום חגגה טוטנהאם ניצחון יקר, שיביא אותה בעמדת יתרון לקרב הישיר על ההעפלה לליגת האלופות מול סיטי במחזור הבא. תמיר כהן לא נכלל בסגל של בולטון.

מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 1:3

שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים החזירו את אסטון וילה המתאוששת לתמונת הקרב על המקום הרביעי, אבל ברגע האמת הקבוצה של מרטין אוניל שוב כשלה. הפתיחה דווקא הייתה של וילה כשג'ון קארו כבש בדקה ה-16 אחרי בישול של סטיוארט דאונינג, אבל בדקה ה-41 המשחק התהפך כשהסיטיזנס קיבלו פנדל, וקרלוס טבז ניצל אותו כדי להשוות מהנקודה הלבנה. עוד לפני שהסגולים הספיקו להתעשת הגיע המהפך מרגליו של עמנואל אדבאיור, ואחרי מחצית שלמה בה עמלו האורחים על הניסיון לאזן מהעבר השני, כבש קרייג בלאמי את השלישי של סיטי בדקה ה-89.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פורטסמות - וולבס 1:3

אוהדי פורטסמות נפרדו מקבוצתם במשחק הבית האחרון שלה בפרמיירליג עם עוד רגע של נחת בעונה המוזרה של פומפי. אחרי הפגנת התמיכה באברהם גרנט ברחבי העיר השבוע, העלו המקומיים חיוך נוסף על פניו של המאמן הישראלי. כבר בדקה ה-20 נגח ארונה דינדאן את השער הראשון. קווין דויל איזן לוולבס בדקה ה-35, אבל כעבור ארבע דקות בלבד החזיר ג'ון אוטקה את היתרון לכחולים, ובדקה ה-67 התכבד מייקל בראון, שבישל את שני השערים הראשונים, לכבוש את השלישי של פורטסמות שקבע את תוצאת המשחק.

במשחק נוסף:

סטוק - אברטון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully