וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "לזלאטן יש טכניקה טובה לשחקן גרוע"

נשיא הכבוד של ברצלונה לא התחשב בתזמון וירה לכל הכיוונים לפני אינטר. על מוריניו: "אני לא אוהב את הדרך בה הוא מאמן"

ברצלונה מתכוננת במרץ לגומלין בחצי גמר ליגת האלופות נגד אינטר, כשהיא חייבת ניצחון משכנע כדי למחוק פיגור של 3:1 מהמשחק הראשון. את יוהאן קרויף, נשיא הכבוד של המועדון, זה כנראה לא כל כך מעניין. מאמן ברצלונה לשעבר התראיין לעיתון שבדי לקראת המשחק, ושלח לא מעט חיצי ביקורת מפתיעה לכיוונו של זלאטן איברהימוביץ'. "יש לו טכניקה טובה לשחקן גרוע", אמר קרויף, "או טכניקה גרועה לשחקן טוב. הוא חייב להוציא יותר מהיכולות שיש לו". לא ברור מה ההיגיון של קרויף לדון בדברים ערב המשחק בו יפגוש החלוץ את אינטר, אבל זה לא מנע מההולנדי לומר את אשר על ליבו.

"אתה חייב להיות אפקטיבי, במיוחד אם אתה מגיע למועדון גדול מארץ אחרת. הקושי הגדול ביותר הוא מנטלי". לא רק על סגנון המשחק ההתקפי של השבדי היה לקרויף מה לומר, אלא גם על החזרה להגנה. ההולנדי ציין לטובה את סמואל אטו, בכך שהחלוץ יודע לחזור ולעזור לחבריו גם בהגנה, בעוד שאיברהימוביץ' לא. "זה אחד מהדברים שזלאטן חייב ללמוד, בגלל שאם אתה מאבד כדור כחלוץ שמשחק באיטליה, זה לא משנה, אבל אם אתה חלוץ שמשחק בברצלונה, אתה צריך להיות השחקן הראשון שרץ אל הכדור".

איברהימוביץ' יכול לפחות להתנחם בכך שהוא לא היחידי שספג ביקורת בראיון. גם ז'וז'ה מוריניו חטף מההולנדי: "מוריניו הוא מאמן טוב, אבל אני לא אוהב את הצורה שבה הוא מאמן", אמר קרויף. "אני מעריץ גדול של מאמנים כמו פרנק רייקארד או פפ גווארדיולה. הם ג'נטלמנים. אני חושב שיש משהו בספורט הזה שהוא מעבר לניצחונות בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully