וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: ראול גמר את העונה

חלוץ ריאל מדריד נקע את הקרסול ב-1:2 על סראגוסה, ואן דר וארט בספק למונדיאל. גארידו ימשיך עונה נוספת בויאריאל

האם השער שכבש ראול ב-1:2 של ריאל מדריד מול ריאל סראגוסה בשבת היה האחרון שלו במדי הבלאנקוס ואולי אפילו באירופה בכלל? בהחלט יכול להיות, בכל הנוגע לעונה הנוכחית זה כבר בטוח. החלוץ הוותיק, שהוחלף כמה דקות לאחר השער בשבת, נקע את קרסולו ולא ישוב לשחק עוד העונה.

ראול משחק כבר 16 עונות בריאל מדריד ועדיין משמש כקפטן הקבוצה באופן רשמי, למרות שלא שותף בהרבה משחקים העונה, בהם הסרט נדד לחברו איקר קסיאס. בהודעה שהוציאה הנהלת ריאל דווח כי ראול ייעדר במשך ארבעה שבועות, מה שאומר שלא יוכל לקחת חלק בארבעת המחזורים האחרונים של העונה ובמאבק האליפות של קבוצתו.

אם לא די בראול, הרי שרפאל ואן דר וארט, שנפצע גם הוא במשחק הניצחון בסראגוסה, נמצא בספק לגביע העולם בדרום אפריקה בקיץ. כזכור, השחקן ההולנדי נפגע בתחילת המשחק בלה רומארדה והוחלף על ידי ראול, שכבש את השער הראשון לריאל וגם הוחלף לאחר מכן עקב פציעה.

ואן דר וארט, שנפצע וישר הוחלף, נבדק ביממה האחרונה במדריד, כאשר הדיווחים לגבי מצב כשירותו עדיין מעורפלים. ואן דר וארט, 27, קרע שריר בירך השמאלית שלו ועלול, עוד לפני המונדיאל, להחמיץ את שאר משחקי הליגה הספרדית, שם נותרו ארבעה מחזורים עד סיומה של העונה.

בימים הקרובים ייבדק ואן דר וארט בקפדנות ואז תתברר חומרת פציעתו באופן מדויק יותר, וכך גם כשירותו לגבי גביע העולם. ואן דר וארט, השייך לסגל נבחרת האוראנג' אותה מאמן ברט ואן מרוויק, פתח את העונה בהקפאה אצל מנואל פלגריני בריאל, אלא שבמהלך העונה כבש מקום בהרכב לאור הופעות טובות והפך לשחקן קבוע בהרכב.

ולדאנו: "לבנזמה יש את תמיכתנו המלאה"

בקיץ שעבר נקנה קארים בנזמה בסכום של 35 מיליון יורו מיליון על ידי ריאל מדריד. אלא כגודל הציפייה, גודל האכזבה אם לא יותר מכך. החלוץ הצרפתי לא מספק את הסחורה עקב לא מעט סיבות, חלקן תלויות בו, אחרות קשורות לכושר הטוב שמציגים חבריו. ביום שבת האחרון קיבל בנזמה דקות משמעותיות בניצחון ריאל 1:2 על סראגוסה, לאחר שהחליף את ראול בדקה ה-50, לאחר שהאחרון כבש את הראשון לבלאנקוס והוחלף בגין פציעה.

בנזמה לא הרשים גם הפעם, והוא יודע מה הסיבה: "זה תמיד נהדר לשחק, אבל זה קשה כי אני לא מצליח ליצור רצף של משחקים, כך שאין לי את ההזדמנות להיכנס לקצב ולכושר משחק. למרות שאני מתאמן עם הקבוצה, חסרות לי דקות משחק כדי להיות טוב יותר. עם זאת, אני צריך תמיד להיות מוכן לשחק חמש או 15 דקות".

המנהל המקצועי של הקבוצה חורחה ולדאנו התייחס גם הוא לחלוץ הצרפתי. "הסיטואציה לא נוחה מבחינת כולם", אמר ולדאנו, "אבל אנחנו בטוחים ביכולת שלו ואנחנו צריכים לדבר איתו. יש לו את התמיכה מאיתנו עד סוף העונה", אמר ולדאנו ואולי רמז משהו.

גארידו ממשיך בויאריאל

ויאריאל הודיעה היום (שני) רשמית כי מאמנה, חואן קרלוס גארידו, ידריך את הקבוצה גם בעונה הבאה. גארידו שימש כמאמן קבוצת המילואים, אך הוקפץ לקבוצה הבוגרת להחליף את ארנסטו ואלוורדה שפוטר.

תחת גארידו, ויאריאל ברחה ממאבקי התחתית וסדרת תוצאות יוצאת מן הכלל שלה העלתה אותה למקום השישי בדרך להופעה נוספת באירופה. בעקבות התוצאות הטובות, הוחלט בויאריאל להחתים את גארידו לעונה נוספת.

בשבת, אגב, תארח הצוללת הצהובה את ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully