וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "לא חגגתי כי עדיין יש לי רגשות כלפי ווסטהאם"

קשר ליברפול הסביר את האיפוק אחרי השער מול האקסית. על המירוץ לצ'מפיונס: "מתמטית יש סיכוי. ריאלית, יהיה קשה מאוד"

אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות מול בירמינגהאם ופולהאם, עלתה אמש (שני) ליברפול למשחקה מול ווסטהאם בידיעה שכל תוצאה זולת ניצחון תחסל באופן כמעט סופי את חלומותיה על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. ולשם שינוי, אנפילד זכה לראות כדורגל מצוין אמש, שהוביל ל-0:3 חלק על הפטישים המסובכים, וכעת הפער בין ליברפול לבין הארץ המובטחת עומד על חמש נקודות. קשה, אך לא חסר סיכוי.

החגיגה האדומה התחילה בדקה ה-19, כשיוסי בניון המשיך בעיטה חופשית של סטיבן ג'רארד עם החזה החזה על מנת להעניק לרדז 0:1. דויד נ'גוג הכפיל, ושער עצמי של רוברט גרין קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-60. "זה פגע לי בחזה, לא ביד. האמת שרציתי לנגוח, אבל הכדור הגיע חלש מדי, היה לי מזל שזה נכנס", הודה בניון בסיום. לאחר השער לא יצא הקשר הישראלי מגדרו, שכן שיחק נגד קבוצתו לשעבר. "לא חגגתי בגלל שעדיין יש לי רגשות כלפי ווסטהאם. היו לי שתי עונות מצוינות במועדון, אני מקווה שהם יישארו בליגה כי זה מועדון נפלא".

"מתמטית, יש לנו עדיין סיכוי להגיע למקום הרביעי. ריאלית, אנחנו יודעים שזה יהיה קשה מאוד", המשיך בניון. "ננסה לעשות את הטוב ביותר שלנו ולסיים במקום הכי גבוה שאנחנו יכולים. אם נגיע למקום הרביעי, נהדר. אם לא, לפחות נדע שעשינו את הטוב ביותר שלנו". עוד לפני שיימשכו המאבקים על המקום הרביעי, מחכה לליברפול אתלטיקו מדריד ביום חמישי, במסגרת חצי גמר הליגה האירופית. בניון, למי שתהה, כבר מוכן. "אני מאמין שנוכל להשיג תוצאה טובה במדריד, כבר הוכחנו שאנחנו יכולים להשיג תוצאות טובות במשחקי חוץ באירופה. ננסה להשיג ניצחון ולשוב עם תוצאה טובה לאנפילד".

הצד העצוב של אותו משחק אמש הוא גם הצד העצוב במשחקים רבים השנה, ומדובר בווסטהאם. הפטישים נמצאים שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום, אלא שליריבתם העיקרית במלחמה על הירידה, האל, יש משחק חסר. כך או כך, הבוקר מפרסמת התקשורת הבריטית כי מנג'ר ווסטהאם, ג'יאנפרנקו זולה, יפוטר בתום העונה הקרובה, ומי שאמור להחליפו הוא סטיב מקלארן, שמוליך בימים אלה את טוונטה לאליפות בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully