וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד 0:2

אם היה ספק לגבי יחסי הכוחות, בארסה התעללה בבלאנקוס בברנבאו וניצחה משערים של מסי ופדרו בדרך לעוד אליפות

30 מצלמות עקבו אחרי כל תנועה במגרש וביציעים, מיליונים ישבו מרותקים מול מסכי הטלוויזיה אל מול המשחק הגדול של העונה. הקלאסיקו הגדול מכולם סיפק מאבק ישיר על תואר האליפות בספרד, אבל בתום 90 הדקות, לא התקבלה בשורה חדשה. ריאל מדריד קיוותה לשנות סדרי עולם ולנקום את חרפת ה-6-2 מאשתקד, אבל לא מצאה תשובות. לאונל מסי כבש את הראשון, פדרו את השני. ברצלונה 2. ריאל מדריד 0. הבלאוגרנה קרובים לעוד אליפות. הבלאנקוס לעוד עונה נטולת תארים.

באופן אירוני למדי, לא נראה שברצלונה השקיעה מאמץ מיוחד. כמו ברוב המשחקים שלה בשנתיים האחרונות, גם הפעם היא הפגינה עליונות ברורה. היא שיחקה בשקט ובקור רוח, כמעט בנון שלנטיות, כאילו מדובר בעוד משחק ליגה. היא התעללה במארחת על ידי הנעת כדור פשוטה ומסודרת, תסכלה אותה לחלוטין והשפילה אותה בביתה מול אוהדיה. שבעה מחזורים לסיום העונה, ברצלונה מוליכה על ריאל בשלוש נקודות בצמרת הטבלה בספרד, אך בהתחשב בכך שגם במקרה של שוויון נקודות ברצלונה תזכה באליפות, קשה להניח שמשהו ייקח מהמכונה הנפלאה של פפ גווארדיולה את התואר גם השנה. היום היא גם הוכיחה שהיא בהחלט ראויה לזה.

שחקן ברצלונה לאונל מסי כובש שער מול שוער ריאל מדריד איקר קאסיאס. רויטרס
אי אפשר לעצור את השחקן הטוב בעולם. מסי מכניע את קסיאס/רויטרס

המשחק נפתח בצורה זהירה. גווארדיולה הציב את דני אלבס כקשר ימני בתקווה לנצל את את האגף השמאלי הרעוע של ריאל, אבל שתי הקבוצות לא שלחו הרבה שחקנים להתקפה וחיפשו להתבסס על מתפרצות. כריסטיאנו רונאלדו ניסה להנהיג ההתקפות של ריאל, אבל למרות שליטה אופטית, המארחת לא הצליחה ליצור מצבים מסוכנים ליד שערו של ויקטור ואלדס.

המומנטום השתנה ברגע של קסם בדקה ה-33. צ'אבי שלח כדור גאוני למסי. הפנומן עצר בחזה, השאיר את ראול אלביול מאחור וגלגל פנימה בקלילות, 0:1. ריאל התמקדה בניסיונות לעצור את מסי, אבל שכחה את צ'אבי. המנוע המוכר של ברצלונה, היה אחראי גם על השער השני כשהוא מתעלם לחלוטין משחקני הקישור האחורי של ריאל. מסירת אמן שלו מקו מחצית המגרש הפכה לשער השני אותו כבש פדרו בדקה ה-56. שער ראשון לילד בקלאסיקו הראשון בקריירה שלו, סביר להניח שלא האחרון. יש עתיד לברצלונה.

ריאל נותרה המומה ואיבדה את עצמה על המגרש. בפעמים המעטות שהצליחה לסכן את השער, ויקטור ואלדס היה במקום. מנגד, איקר קסיאס מנע עוד תבוסה מחפירה נוספת כשבלם את מסי פעמיים במצב של אחד על אחד. ברצלונה שמרה על היתרון עד לסיום, והיא עשתה זאת בקלות. בפשטות ובלי תצוגה יוצאת דופן. ומי זוכר בכלל שזלאטן איברהימוביץ' הגדול נעדר מהמשחק בגלל פציעה?

וריאל? למרות המומנטום, למרות שזה נראה קרוב, פשוט לא ברמה של היריבה מקטלוניה. רונאלדו, למרות שנראה סוחב רגל ברוב שלבי המשחק, פשוט נותר מתוסכל. בנזמה, שעלה מהספסל וכמעט לא עשה כלום, לא נראה כמו שחקן ששווה 30 מיליון יורו. ראול מעבר לשיאו, גוטי מתוסכל וממורמר, ואן דר וארט החמיץ ממצבים קורצים, והיגואין ממשיך את המנהג שלו, להיעלם ברגעי האמת.

ברצלונה הגדילה את הפער בפסגה לשלוש נקודות, שבעה מחזורים לסיום העונה, כאשר היא כמובן מחזיקה גם ביתרון במשחקים הפנימיים מול ריאל לאחר הניצחון הכפול. הבלאנקוס יתעוררו בראשון לבוקר של בלהות. התקשורת המקומית שוב תדרוש את ראשו של מנואל פלגריני. עוד פרויקט גלאקטיקוס ירד לטמיון. עשרות המיליונים שנשפכו בקיץ ככל הנראה לא יביאו השנה תואר לסנטיאגו ברנבאו. בשנה הבאה, הכל יתחיל מחדש.

מהלך המשחק

דקה 33: גול! צ'אבי הקפיץ כדור לעברו של מסי. הארגנטינאי עצר בחזה, עבר את ראול אלביול וגלגל פנימה מול קסיאס. 0:1 לברצלונה

דקה 41: ראמוס שלח את היגואין בכדור ארוך, החלוץ השתחרר מהשמירה ובעט מזווית קשה כדור חזק שטס גבוה מעל השער.

דקה 43: כדור קרן של ברצלונה נהדף על ידי קסיאס, פדרו ניסה מחוץ לרחבה והגנת ריאל הדפה והוציאה מתפרצת. מרסלו הגיע למצב נהדר, אבל מסר רע לרונאלדו והכדור אבד.

דקה 52: מרסלו ניסה את כוחו בבעיטה מ-16 מטרים, ואלדס היה במקום.

דקה 55: היגואין מסר מצוין לרונאלדו, שמפינת הרחבה בעט חלש לידיים של ואלדס.

דקה 56: גול! צ'אבי, בעוד מסירת אמן, שלח כדור עומק מקו מחצית המגרש לעברו של פדרו שהתקדם ומול קסיאס שלח כדור שטוח ומדויק לפינה. 0:2

דקה 59: ואן דר וארט מצא עצמו לבד מול ואלדס, אבל בעט רע לגופו של השוער.

דקה 69: רונאלדו שעט על הקו השמאלי, חדר לרחבה ובעט מזווית קשה כדור שנהדף ברגליו של ואלדס.

דקה 72: צ'אבי השאיר את מסי לבד מול קסיאס, ששלח יד ארוכה והדף את הבעיטה לקרן.

דקה 78: שוב צ'אבי הקפיץ לרחבה, מסי המשיך וקסיאס בעוד הצלה מנע תבוסה.

דקה 90: בנזמה התרומם ונגח כדור מסוכן מתוך הרחבה, אך פספס בסנטימטרים את המסגרת.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלבארו ארבלואה, אזקייל גאראי, ראול אלביול, סרחיו ראמוס, צ'אבי אלונסו, מרסלו (גוטי, 57), גאגו, רפאל ואן דר וארט (ראול, 69), כריסטיאנו רונאלדו, גונזלו היגואין (קארים בנזמה, 79).

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, קרלס פויול, ג'ראר פיקה, גבי מיליטו, מקסוול (אינייסטה, 64), צ'אבי, סרחיו בוסקטס, סיידו קייטה, דני אלבס, פדרו, לאונל מסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לאונל מסי, ברצלונה, חוגג שער עם צ'אבי. רויטרס
גם במשחק חוץ מול אווירה עוינת, גם כשריאל הלחוצה מנסה להשוות, גם אז ברצלונה מצליחה להחזיק בכדור כמעט 60 אחוז מהזמן. מסי חוגג, הקהל מאחוריו קצת פחות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully