וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד - ברצלונה: איברהימוביץ' מחוץ לסגל

החלוץ השבדי לא החלים בזמן לפני הקלאסיקו (ש', 23:00, ער' 5), הנרי עשוי לפתוח במקומו. פלגריני: "תיקו זו תוצאה רעה"

30 מצלמות יעקבו אחרי כל תנועה במגרש וביציעים, מיליוני אנשים ברחבי העולם יישבו מרותקים למסך הטלוויזיה ו-22 שחקנים על המגרשים יממשו את ההבטחה הגדולה ויספקו לנו משחק דרמטי שתוצאתו תשפיע על מאבק האליפות בספרד. גבירותיי ורבותיי, הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה בפתח. בשבת (23:00, ספורט 5 ו-HD) הדרמה בסנטיאגו ברנבאו תהיה בשיאה ובתום 90 דקות נגלה לאן נושבות הרוחות בלה ליגה.

שתי היריבות המושבעות צמודות ערב המחזור בפסגת הטבלה עם 77 נקודות כל אחת, בפער עצום של 21 נקודות לפני השלישית ולנסיה. במידה והשוויון בין השתיים לא יופר עד סיום העונה מה שייקבע את זהות האלופה יהיה המאזן במפגשים הישירים ביניהן, מה שיגביר את המוטיבציה של הלבנים, שמגיעים למשחק עם רצף של 12 ניצחונות רצופים, למחוק את ההפסד 1:0 בקאמפ נואו במחזור ה-12.

אבל מעל לכל החישובים בטבלה, יחפשו המדרידאים נקמה על הביקור האחרון של בארסה בברנבאו. אותו 2:6 מהדהד לפני פחות משנה שפגע אנושות בגאוותה של ריאל, וגרם למעשה למסע הרכש הראוותני אליו יצאה הקבוצה הקיץ. מנגד חיכו גם בקטלוניה לעימות החזיתי הזה במשך כל העונה, כשהם יודעים שניצחון נוסף שלהם בבירה יהפוך את העונה גדושת הציפיות של ריאל לקטסטרופה באופן רשמי, כשהדבר היחיד שעוד יוכל לדרדר אותה יותר יהיה זכייה של ברצלונה בליגת האלופות על כר הדשא בברנבאו בחודש הבא.

פלגריני: "נלך רק על ניצחון"

אחרי ההדחה הכואבת על ידי ליון מליגת האלופות וההשפלה שספגה מאלקורקון בגביע המלך, ריאל יודעת שמדובר במשחק על עונה שלמה, והתקשורת במדריד כבר הכתירה אותו כלא פחות מ-"משחק המילניום". מנואל פלגריני יודע שבמקרה של הפסד הוא יוכל להתחיל לחפש עבודה לעונה הבאה כבר ביום ראשון, והלחץ במדריד הגיע השבוע לשיאים חדשים.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק התעקש פלגריני שלא מדובר במשחק שיכריע את האליפות, והצהיר: "נלך רק על ניצחון. תיקו הוא תמיד תוצאה רעה עבורנו, ונקווה להמשיך ביכולת שלנו מהתקופה האחרונה". כשנשאל על העובדה שריאל הפסידה בשלושת העימותים האחרונים בין שתי הקבוצות אמר המאמן הצ'יליאני: "אנחנו לא מפחדים משום דבר, ולא חושבים על תוצאות העבר. באותה מידה אפשר לדבר על העובדה שיש לנו 15 ניצחונות ביתיים ברציפות".

בהיעדרו של קאקה הפצוע, שלא הספיק להחלים בזמן למשחק ונשאר מחוץ לסגל של פלגריני, יעמוד כריסטיאנו רונאלדו, שלא הצליח להשפיע על תוצאת הקלאסיקו הקודם בו פתח אך עדיין לא היה כשיר לחלוטין, כשברקע יש לו עוד חשבון אישי לסגור עם בארסה, שניצחה אותו ואת מנצ'סטר יונייטד בגמר האלופות האחרון. מי ששבים לסגל הבלאנקוס הם קארים בנזמה ולסאנה דיארה.

הרכב משוער: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, אזיקיאל גראי, ראול אלביול, אלברו ארבלואה, פרננדו גאגו (לסאנדה דיארה), צ'אבי אלונסו, מרסלו, רפאל ואן דר וארט, כריסטיאנו רונאלדו, גונזאלו היגואין.

איברהימוביץ' בחוץ, פיקה בפנים

בברצלונה עסקו השבוע בעיקר בענייני כשירות, אחרי שהקרב הכפול מול ארסנל ברבע גמר ליגת האלופות הותיר לא מעט פצועים בסגל של פפ גווארדיולה. על פי הדיווחים האחרונים מסתמן שזלאטן איברהימוביץ' לא ייכלל אפילו בסגל למשחק, בעוד שז'ראר פיקה שעדיין לא חזר לאימונים סדירים עשוי לפתוח על הספסל, כמו גם אנדרס אינייסטה ויאיא טורה שאינם כשירים במאת האחוזים. אריק אבידל שהחמיר את פציעתו הישנה נגד התותחנים יישאר ככל הנראה גם הוא מחוץ לסגל.

ערב המשחק הורה גווארדיולה לשחקניו להמעיט בראיונות, במטרה להרגיע במעט את הסערה סביב לאונל מסי שכושרו המהמם בשבועות האחרונים סוחט מחמאות מפליגות מכל רחבי העולם, ואולי להפחית את גובה הציפיות מהגאון הארגנטינאי, שהעמיד את מנת הכיבושים שלו העונה על 39 שערים.

"אנחנו הולכים לגרום לדברים לקרות, לא לעמוד ולחכות", אמר גווארדיולה לקראת המשחק. "השחקנים שלי צריכים להתנתק מהמאמץ הפיזי והמנטלי בליגת האלופות ולהגיע מוכנים ככל האפשר. לריאל יש שחקנים איכותיים בכל עמדה, ואני בטוח שיהיה משחק מרתק וסקסי שיביא הרבה כבוד לליגה הספרדית".

הרכב משוער: ויקטור ואלדז, דני אלבס, קרלס פויול, ז'ראר פיקה (גבי מיליטו), מקסוול, סרחיו בוסקטס (יאיא טורה), צ'אבי, סיידו קייטה, פדרו, תיירי הנרי (אנדרס אינייסטה), לאונל מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully