וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה את אינטר במשחק העונה

רומא הוכיחה כי היא ראויה לסקודטו עם ניצחון 1:2 במשחק העונה על אינטר, המרוכזת באלופות. הפער בין השתיים - נקודה

משחק העונה בסריה A פתח לחלוטין את המרוץ לסקודטו כשרומא גברה באולימפיקו 1:2 על אינטר. בדיוק כמו בשבועות האחרונים, נראה שהראש של הנראזורי אך ורק בליגת האלופות. בליגה, אינטר ניצחה רק פעמיים בתשעת המשחקים האחרונים ואיבדה פער שהגיע כבר ל-10 נקודות. עכשיו, המיוחד יצטרך למצוא דרך לעורר את שחקניו שכן התואר נמצא בסכנה מתמדת.

אחרי 17 דקות של משחק, העלה דניאלה דה רוסי את הג'אלורסי ליתרון, שניצל השמטה אומללה של ז'וליו סזאר ודחק פנימה מקרוב. אינטר לחצה ומצאה את השוויון בדקה ה-66 כשדייגו מיליטו כבש לאחר בישול של ווסלי סניידר. שער 18 העונה לארגנטינאי. אלא שהמילה האחרונה הייתה שייכת לרומא. שש דקות לאחר השוויון מצא רודריגו טאדיי את לוקה טוני והאס הוותיק הקפיץ את האולימפיקו עם שער הניצחון. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן ירה מיליטו לקורה ורומא ניצלה משוויון דרמטי.

ספק אם אפילו אחרון האוהדים בקורבה סוד היה מאמין שפתיחת העונה שרומא תיאבק על האליפות. אחרי הפתיחה האיומה של העונה, פיטוריו של לוצ'יאנו ספאלטי ומינויו של קלאודיו ראניירי, רומא חזרה בסערה לליגה עם רצץ בלתי נתפס של 21 משחקי ליגה ללא הפסד. לרומא אין לחץ ועומס של מפעלים אירופיים באמצע השבוע ואם לשפוט לפי חוסר היציבות של מילאן, הג'אלורוסי נראים מאיימים מספיק כדי לקחת מאינטר אליפות ראשונה לאחר ארבע שנים.

פאלרמו - בולוניה 1:3

הקבוצה של דליו רוסי הבטיחה לעצמה שבוע נוסף במקום הרביעי בזכות הצגה של פבריציו מיקולי. החלוץ הוותיק כבש שלושער (10, 43, 79) והעלה את מאזנו ל-13 שערי ליגה. עוד חלוץ וותיק, אדאילטון הברזילאי, השווה זמנית בדקה ה-38 בשער שלא מנע מבולוניה הפסד שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully