וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הביסה את גרנט ופורטסמות 0:5

הכחולים חגגו על חשבון מאמנם לשעבר וחזרו למקום השני. טוטנהאם מחכה לפומפי בחצי גמר הגביע אחרי 1:3 על פולהאם

צ'לסי חזרה הערב (רביעי) למקום השני בפריימירליג על חשבונה של ארסנל אחרי ניצחון מוחץ 0:4 על פורטסמות במשחק השלמה בפראטון פארק, וכעת מפגרים הכחולים בנקודה בלבד אחרי מנצ'סטר יונייטד. במשחקי השלמה נוספים רשמה מנצ'סטר סיטי הפסד ליגה ראשון באיסטלנד כשנכנעה 2:0 לאברטון המתאוששת, אסטון וילה שוב סיימה רק ב-1:1 מול סנדרלנד ובלקבורן ניצחה 1:2 את ברמינגהאם.

במקביל שוחק גם המשחק האחרון ברבע גמר הגביע האנגלי, בו ניצחה טוטנהאם את פולהאם 1:3 והשלימה את תמונת חצי הגמר, שם היא תפגוש את פורטסמות. בחצי הגמר השני יתעמתו צ'לסי ואסטון וילה. דווקא פולהאם הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון כשבובי זאמורה כבש בדקה ה-17, אבל במחצית השנייה הפכו התרנגולים את הקערה והשאירו אבק לשכנתם הלונדונית עם הראשון של דייויד בנטלי בדקה ה-47, השני של רומן פאבליוצ'נקו בדקה ה-60 והשלישי של איידור גודיונסן כעבור שש דקות שסגר את הסיפור.

פורטסמות - צ'לסי 5:0

בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, צ'לסי השיגה ארבע נקודות בלבד. אם מוסיפים לכך את ההדחה לאינטר וז'וזה מוריניו בליגת האלופות, אין ספק כי הבלוז הגיעו לרגעים המכריעים של העונה בכושר מעט מפוקפק, אבל דווקא מול אברהם גרנט הם חזרו לעצמם ובתצוגת תכלית מול נועלת הטבלה האומללה הרימו מעט את המוראל במערב לונדון.

בפורטסמות התעודדו מוקדם יותר היום מהאישור המיוחד שקיבלו מהנהלת הפרמיירליג למכור שחקנים, על אף שחלון ההעברות כבר תם. עם זאת, על פי ההתאחדות האנגלית שחקנים שיימכרו לא יוכלו לשחק עבור קבוצתם החדשה כבר העונה, והדבר, בכל מקרה, יהיה כרוך באישור מיוחד של פיפ"א.

אבל מהרגע בו שתי הקבוצות עלו אל כר הדשא לפומפי לא היו סיבות לחגוג, ודידייה דרוגבה כבש את הראשון כבר בדקה ה-32. המקומיים החזיקו מעמד עד סוף המחצית הראשונה, אבל פלורן מאלודה המשיך בכושרו הנהדר עם השני בדקה ה-50 והוסיף אחד נוסף בדקה ה-60. דרוגבה השלים צמד פרטי בדקה ה-77, ופרנק למפארד התכבד לחתום את התוצאה בתוספת הזמן עם החמישי.

מנצ'סטר סיטי - אברטון 2:0

הסיטיזנס חזרו לנצח במחזור האחרון עם 1:2 בפולהאם אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, וכדי לא לאבד גובה במאבק על המקום הרביעי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות הם היו חייבים לעצור את ההתאוששות של הטופיז, שמצידם לא התחשבו במאזן הביתי הנקי מהפסדים של התכולים והמשיכו בשעיטה שלהם במעלה הטבלה. טים קייהיל כבש את הראשון לאורחים בדקה ה-33, ואחרי שכל ניסיונות השוויון של הסיטיזנס כשלו נעץ מיקל ארטטה את המסמר הסופי עם השני של אברטון בדקה ה-85.


משחקים נוספים:

אסטון וילה - סנדרלנד 1:1
בלקבורן - בירמינגהאם 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully