וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל כבשה את הפסגה

התותחנים ניצחו את ווסטהאם 0:2 ועלו למקום הראשון לפחות עד יום ראשון. 2:3 דרמטי לפורטסמות וגרנט נגד האל בתחתית

שבעה מחזורים בדיוק נותרו לסיום העונה וצמרת הפרמייר ליג משאירה את הקרב בשלב הזה בין שלוש קבוצות, שיודעות שכל נקודה שהן מאבדות עלולה לעלות להן ביוקר בהמשך. רק אחת מבין השלוש, ארסנל, שיחקה היום (שבת), וןהיא עשתה את העבודה עם ניצחון 0:2 על ווסטהאם, שהעלה אותה לפחות זמנית למקום הראשון. פורטסמות, שכבר איבדה מעשית עניין בליגה, שוב הפגינה אופי עם מהפך דרמטי ב-2:3 הביתי על האל סיטי. גם טוטנהאם חילצה ניצחון יקר 1:2 על סטוק. בולטון ותמיר כהן הפסידו 2:0 לאברטון במשחק מרכז טבלה.

ארסנל - ווסטהאם 0:2

הצמרת האנגלית ממשיכה ללהוט, המוליכה מתחלפת כמה פעמים בכל שבוע והערב היה זה תורה של ארסנל, שמלבד הניצחון הייתה מרוצה מאוד מחזרתו של ססק פברגאס אחרי פציעה.

התותחנים אמנם פגשו יריבה מהתחתית, אבל נתקלו בקשיים רבים. דנילסון דווקא העלה אותם ליתרון מוקדם עם בעיטה שטוחה מ-17 מטרים כבר בדקה החמישית, אבל הרחקה מעוררת מחלוקת של תומאס ורמאלן אחרי התנגשות בתוך הרחבה עם גיז'ה פרנקו, השאירה את ארסן ונגר ב-10 שחקנים. לשמחתו של המנג'ר הצרפתי, מנואל אלמוניה הדף את הפנדל של אלסנדרו דיאמנטי והותיר את מאזן הכיבושים של הפטישים על אפס.

ווסטהאם ניסתה להשוות במחצית השנייה ושיחקה כדורגל טוב, אבל לא מצאה את המסגרת ובדקה ה-83 הראה ססק לדיאמנטי כיצד לעשות זאת נכון כשנגיעת יד של מתיו אפסון הוליכה לבעיטה מהנקודה הלבנה. הקטלאני כבש את שער הליגה ה-15 שלו העונה והשלים ניצחון חשוב לארסנל.

פורטסמות - האל סיטי 2:3

לפני המשחק הכריז אברהם גרנט שלא יוותר על יתר משחקי הליגה שנותרו לקבוצתו למרות הסיכוי האפסי להינצל והרצון להתמקד בחצי גמר הגביע של פומפי, ובהרכבה החזק נלחמה קבוצתו של המאמן הישראלי מול הלפני אחרונה שעדיין נאבקת על חייה, וסידרה לאוהדים בפראטון פארק עוד רגע נדיר של אושר.

האל, שהפסידה בארבעת משחקיה האחרונים ולא ניצחה בחוץ כבר 20 משחקים, עלתה נחושה בהרבה והוליכה משער של קיילב פולאן בדקה ה-27, לפני שטומי סמית איזן בדקה ה-37 בדחיקה מקרוב. המקומיים לחצו במחצית השנייה בניסיון להשיג ניצחון מוראלי, אבל השער השלישי נפל דווקא ברשתה מרגלו של פולאן בדקה ה-73. פומפי לא אמרה נואש, ובדקה ה-88 מצא ג'יימי אוהרה את הרשת ואיזן ל-2:2. האל ההמומה, במשחקו הראשון של איאן דוואי על הקווים, לא הספיקה להתעשת ומבצע קבוצתי נוסף של הכחולים הסתיים בבעיטה מקרוב של קאנו לרשתו של בועז מיהל שהפכה את התוצאה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אסטון וילה - וולבס 2:2

שחקניו של מרטין אוניל שמטו עוד שתי נקודות יקרות במאבק על המקום הרביעי, אחרי שהפעם ההתקפה שלה דווקא הייתה מאופסת, אלא שההגנה הטובה בליגה ספגה שני שערים נדירים בבית מול היריבה מהתחתית, לה ההתקפה הגרועה בפרמיירליג.

זה התחיל טוב עבור הוילה כשג'ון קארו כבש בדקה ה-16, אבל שבע דקות בלבד לאחר מכן איזן ג'ודי קראדוק לאורחים, ובדקה ה-38 הדהימה וולבס כשעלתה ליתרון מעשר עצמי של ג'יימר מילנר. המקומיים לחצו ולחצו והשיגו בסופו של דבר את השוויון כשקארו מצא את הרשת בדקה ה-82 אחרי מבצע קבוצתי יפה, אבל לא הצליחה להשיג את מלוא שלוש הנקודות וירדה מאוכזבת מאוד.

סטוק - טוטנהאם 2:1

התרנגולים לא רצו לתת לליברפול תקוות להשתלט על המקום הרביעי בסיום המחזור, אבל גם הם נאלצו לעבוד קשה מאוד כדי להשיג את שלוש הנקודות. עם מאזן חוץ חלש ורשימת פצועים ארוכה הגיעו שחקניו של הארי רדנאפ לסטוק ולא הבריקו במחצית הראשונה, אבל איידור גודיונסן הוותיק העלה אותם ליתרון דקה לאחר ההפסקה.

בדקה ה-49 נותרו המקומיים בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של דין וויטהד, אבל דווקא אז איזנה סטוק בדקה ה-64 מפנדל של מת'יו את'רינגטון. אחרי לחץ רצוף הצליחה טוטנהאם להשיג את שער הניצחון המיוחל מרגליו של ניקו קראנצ'ר בסיומה של מתפרצת נאה.

משחקים נוספים:

אברטון - בולטון 0:2
לאברטון: מיקל ארטטה 72, סטיבן פינאר 89. 84 דקות לתמיר כהן בבולטון

סנדרלנד - בירמינגהאם 1:3
לסנדרלנד: דארן בנט 5 ו-11, פרייז'ר קמפבל 88. לברמינגהאם: קמרון ג'רום 60.

וויגאן - ברנלי 0:1
לוויגאן: הוגו רודייגה 90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully