וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הביסה את פורטסמות 1:4

טורס כבש צמד וביחד עם באבל הוליך את האדומים לניצחון קליל ולמקום החמישי בפרמיירליג. בספרד: אתלטיקו - אוסאסונה 0:1

בזמן שאברהם גרנט ממשיך לייצר לעצמו תדמית של גיבור עממי בדרום אנגליה, פורטסמות שלו ממשיכה להיראות רע והיום הובסה על ידי ליברפול 4:1 במשחק שסגר את המחזור ה-30 בפרמיירליג. המאזן של פומפי תחת גרנט בליגה עומד כעת על שלושה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ותשעה הפסדים.

פורטסמות אמנם נמצאת בקשיים כלכליים קשים, אבל הגיעה למשחק כשהנקודות עדיין לא הורדו ממאזנה וכשהפער הרשמי שלה מהקו האדום עומד על שמונה נקודות בלבד. למרות זאת, זו בדיוק היריבה לה הייתה ליברפול זקוקה כדי לנסות לצאת לדרך חדשה בפעם המי-יודע-כמה העונה.

26 דקות חלפו ללא שערים עד שפרננדו טורס כבש את הראשון של האדומים ונתן את האות להתפרקות של האורחת. שתי דקות לאחר מכן כבש ריאן באבל את ה-0:2 ובדקה ה-32 השלים אלברטו אקווילני בליץ של שבע דקות ושלושה שערים.

ליברפול המשיכה להיראות טוב גם בדקות הבאות. ריאן באבל המושמץ הפגין את אחד מהמשחקים היותר טובים שלו מאז הגיע למרסיסייד, עם הרבה פעילות בחלק ההתקפי ויצירת מצבים לעצמו ולחבריו, אקווילני שיחק היטב ביחד עם סטיבן ג'רארד ובדקה ה-77 כבש טורס את השני שלו והרביעי של קבוצתו. בדקה ה-88 צימק נאדיר בלחאג' מקרוב ובסיום 1:4 נאה לליברפול, שעלתה למקום החמישי. יוסי בניון החליף את ג'רארד בדקה ה-74, טל בן חיים לא שיחק במדי פורטסמות.

* במשחק שנעל את המחזור ה-26 בספרד ניצחה אתלטיקו מדריד את אוסאסונה 0:1 משער של חוראדו בדקה ה-79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully