וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ניצחה 0:1 את צ'לסי ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות

מוריניו נקם באקסית כששער של אטו (79) העניק לאינטר 0:1 בסטמפורד ברידג'. צסק"א עלתה עם 1:2 בסביליה

במוקד משחקי הערב (שלישי) בשמינית גמר ליגת האלופות עמד כמובן ז'וזה מוריניו, שהצליח בסיום ערב מורט עצבים להדיח עם אינטר שלו את צ'לסי אחרי 0:1 ענק במשחק הגומלין בין הקבוצות בסטמפורד ברידג' משער של סמואל אטו, שהעלה את האיטלקים לרבע הגמר על חשבון האקסית של המיוחד אחרי הניצחון 1:2 של אלופת איטליה בסן סירו במשחק הראשון לפני שבועיים. במשחק השני של הערב רשמה צסק"א מוסקבה הישג ענק משלה עם ניצחון חוץ 1:2 בסביליה, שאחרי התיקו 1:1 במשחק הראשון בבירת רוסיה.

צ'לסי - אינטר 1:0 (3:1 בסיכום שני המשחקים)

מאז שעזב את סטמפורד ברידג' ממשיכים ז'וזה מוריניו וצ'לסי להתגעגע אחד לשני, והערב רשם הפורטוגלי ניצחון מרגש במיוחד על הקבוצה אותה הוליך לשתי אליפויות, שהיה גם הניצחון הגדול ביותר שלו בקדנציה הנוכחית שלו באינטר. אחרי הניצחון השברירי במשחק הראשון ידעו הנראזורי להתגונן בפני העוצמות של הכחולים, אך לא הסתפקו בכך ותקפו לא מעט את שערו של רוס טרנבול בציפייה לטעות של השוער השלישי של האנגלים.

הטעות המיוחלת של טרנבול לא הגיעה, אבל אחרי לחץ מאסיבי של צ'לסי בסיום המחצית הראשונה החלה אינטר להעז יותר במחצית השנייה, כשהרכב שלושת החלוצים של מוריניו, עם סמואל אטו, גוראן פאנדב ודייגו מיליטו, איים ללא הרף על ההגנה של קרלו אנצ'לוטי, עד שבדקה ה-79 נתן אטו מתנה מיוחדת למאמנו המיוחד עם שער יקר מפז אחרי בישול מבריק של ווסלי סניידר, ובמערב לונדון נשארו רק עם הגעגועים למוריניו, שחמק לחדר ההלבשה שניות לפני שריקת הסיום.

דקה 5: אחרי פתיחה אגרסיבית של צ'לסי הייתה זו אינטר שייצרה את הבעיטה הראשונה לשער, כשווסלי סניידר הפציץ מ-20 מטר, אבל הגנת הכחולים הדפה את הסכנה.

דקה 7: פלורן מאלודה פרץ לרחבה, התנגש בלוסיו ונפל על הדשא, השופט הגרמני בחר להתעלם.

דקה 11: מיכאל באלאק בדק את העירנות של ז'וליו סזאר עם בעיטה חדה ושטוחה מחוץ לרחבה, אבל הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 33: אטו קיבל הזדמנות פז לעקוץ את המקומיים כשהגבהה סתמית של מייקון הגיע אליו במרחק של חמישה מטרים מהשער, אבל הקמרוני נגח חלש החוצה.

דקה 43: הפעם היה תורו של אנלקה להתקרב לשער הראשון במשחק, אבל הצרפתי התעכב בשיחרור הבעיטה והגנת האיטלקים הסתדרה עם האיום.

דקה 59: גוראן פאנדב פרץ באין מפריע דרך המרכז ודהר עד לתוך הרחבה, שם בלם אותו יורי ז'ירקוב רגע לפני הכיבוש.

דקה 65 - אינטר המשיכה להתקרב, הפעם עם דייגו מיליטו שהגיע למצב בעיטה טוב בתוך הרחבה, אבל שלח כדור חזק החוצה.

דקה 79 - גול! הרגע הגדול של מוריניו הגיע, כשכדור עומק גאוני של סניידר הגיע לאטו, שדהר על פני איבנוביץ' ושלח טיל מדויק לפינה של טרנבול - 0:1 לצ'לסי.

דקה 86 - אקורד הסיום הסופי להפסד של צ'לסי הגיע בדמות כרטיס אדום ישיר לדרוגבה שדחף ברחבה את מוטה והותיר את הכחולים בעשרה שחקנים.

הרכב צ'לסי: רוס טרנבול, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, אלכס, יורי ז'ירקוב (סולומון קאלו 73), מיכאל באלאק (ג'ו קול 62), ג'ון אובי מיקל, פרנק למפארד, פלורן מאלודה, ניקולא אנלקה, דידייה דרוגבה.

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, וולטר סמואל, חאבייר זאנטי, אסטבן קמביאסו, טיאגו מוטה (מרקו מטראצי 90), ווסלי סניידר (מקדונלנד מאריגה 85), דייגו מיליטו, סמואל אטו, גוראן פאנדב (דז'אן סטאנקוביץ' 76).

סביליה - צסק"א מוסקבה 2:1 (3:2 בסיכום שני המשחקים)

אחרי 1:1 במשחק הראשון, האמינו בסביליה ביכולתם להתגבר על הרוסים ברמון סאנצ'ז פיחואן, אבל דווקא במשחק הכי מכריע של העונה מבחינתם, האנדלוסים עשו במכנסיים. אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות המשיכו שחקניו של מנולו חימנז את התקופה הרעה, וצסק"א ניצלה זאת באמצעות משחק מחושב ויעיל שעזר לה להשיג שני שערי חוץ יקרים ומקום יוקרתי ברבע הגמר.

דקה 3: לואיס פביאנו לא בזבז זמן וירה כדור מהיר לשערו של איגור אקינפייב, אך השוער הרוסי הסתדר עם הסכנה.

דקה 14: מילוש קרסיץ' רשם איום ראשון של הרוסים בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, שהחמיצה במעט את המסגרת.

דקה 26: קייסוקה הונדה בעט היטב מתוך רחבה, אנדרס פאלופ הדף הישר לרגליו של היפני שניסה שוב, אבל בעט מעל המסגרת.

דקה 39: גול! קייסוקה הונדה העביר כדור לתומאס נסיד, שהשתחרר מההגנה הספרדית בצורה נפלאה ובעט שטוח ומדויק לפינה, על מנת להכניע את אנדרס פאלופ. 0:1 לצסק"א.

דקה 41: גול! כדור שוער ארוך של פאלופ עבר את כל ההגנה של צסק"א והגיע לחסוס נבאס, שהעביר אותו בנגיעה אחת מצוין לדייגו פרוטי שסיים היטב מול אקינפייב. 1:1.

דקה 53: חסוס נבאס שוב פרץ באגף ימין והרים מצוין לפרדי קאנוטה, שעלה כמחליף במחצית, אבל קאנוטה נגח רע החוצה.

דקה 55: גול! צסק"א קיבלה כדור חופשי, כ-25 מטרים מהשער. הונדה המצוין בעט למרכז השער, ופאלופ הדף את הכדור בצורה נוראית לשערו הוא. 1:2 לרוסים.

הרכב סביליה: אנדרס פאלופ, מריוס סטנקביצ'יוס, איביצ'ה דרגוטינוביץ', פדריקו פאציו, פרננדו נבארו (אדריאנו 76), דידייה זוקורה, רנאטו (אלברו נגרדו 71), חסוס נבאס, דייגו פרוטי, דייגו קאפל (פרדי קאנוטה 46), לואיס פביאנו.

הרכב צסק"א מוסקבה: איגור אקינפייב, אלכסיי ברזוצקי, וסילי ברזוצקי, אנדריי איגנשביץ', מילוש קראסיץ' (צ'ידי אודיה 72) גאורגי שניקוב, ייבגני אלדונין, דייוידס סמבראס, קייסוקה הונדה, מארק גונזאלס (פאבל ממאייב 88), תומאס נסיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully