וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: עוד הפסד לליברפול

שער בודד של הוגו רודאייגה הוביל את וויגאן ל-0:1 על ליברפול, ומנע משחקניו של בניטז לשוב למקום הרביעי. 70 דקות לבניון

לא קל להיות אוהד ליברפול העונה. הקבוצה של פרא בניטז נעה בכל פעם על הציר שבין רצף הופעות מוצלחות , רק כדי לאבד את כל מה שהיא בנתה במשחק מול קבוצה נחותה ממנה, וכך גם קרה הערב (שני). ליברפול יצאה למשחק חוץ בוויגאן, אחרי הניצחון במחזור הקודם מול בלקבורן, כשהיא יודעת שניצחון יעלה אותה באופן זמני אל המקום הרביעי. מולם עמדו המארחים, שלא הצליחו למצוא ניצחון בששת המשחקים האחרונים שלהם, לא רשמו מעולם ניצחון על ליברפול, ועם נתוני פתיחה שכאלה, מה כבר יכול להשתבש?

ליברפול החלה תוקפת את שערה של וויגאן, כשיוסי בניון, שפתח בהרכב, קיבל את ההזדמנות הראשונה שלו בדקה ה-27, כשהשתחרר מהשמירה עליו, הטעה מגן נוסף, ומקצה הרחבה ניסה לבעוט, אבל הכדור שלו פגע באחד המגינים בדרך ויצא לקרן. וויגאן בעצמה הגיעה למספר מצבים, אך לא מצאה את הרשת, זאת כמובן עד הדקה ה-36: טעות נוראית בהגנה של קויט, שניסה להחזיר את הכדור אחורנית הוביל לפריצה לרחבה של דיאמה, וזה בנגיעה מהירה הקפיץ כדור נהדר ומדוייק להוגו רודאייגה, שמקרוב דחק פנימה את שער היתרון.

בדקה ה-59 נרשמה טעות נוספת ומביכה בהגנת ליברפול, כשג'יימי קארגר בלבל את ריינה, נכנס עם הכדור אל הרחבה, ואז ניסה להרחיקו, אלא שזה פגע במורנו וכמעט והלך אל הרשת, אבל ננגח מהקו אל הקרן. במקום שהאורחים יפעילו לחץ מאסיבי על שערה של וויגאן, היו אלה דווקא המארחים שהיו קרובים בהרבה למצוא את השער השני, אבל ההזדמנויות שלהם לא מצאו את הרשת. יוסי בניון הוחלף בדקה ה-70, ועד לסיום לא הצליחו האורחים לשנות את מר גורלם, ואיבדו נקודות חשובות במאבק שלהם על הכרטיס לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully