וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לא אשכח את הרגע הזה"

פורטסמות עלתה לחצי גמר הגביע, המאמן נשא נאום אמוציונלי. אלכס פרגוסון על רוני: "הוא בספק גדול למשחק נגד מילאן"

למרות הורדת הנקודות, למרות המצב הכלכלי הקשה, למרות אי הבהירות שנוגע לבעלות על המועדון, פורטסמות ניצחה היום (שבת) את בירמינגהאם 0:2 ברבע גמר גביע המדינה ועלתה כדי צעד קטן מהמשחק על התואר. בעונה ותקופה כזו כל ניצחון מקבל משמעות גדולה וחדשה ומאמן פומפי, אברהם גרנט, לא הסתיר את ההתרגשות שלו בתום המשחק ו"הרביץ ציונות" בנאום ארוך.

"אין מועדון שראוי יותר להיות בוומבלי", התייחס הישראלי לעלייה לחצי הגמר, "יש רגעים בחייך שלא תשכח לעולם ואני חושב שזה רגע כזה. כדורגל הוא לפעמים יותר מכדורגל והיום ראו את זה אצל האוהדים שהיו כל כך שמחים. לנו, למאמנים ולשחקנים, יש הזדמנות לשמח את האנשים הללו".

גרנט המשיך להתפייט: "נכנסתי לכדורגל בגלל התשוקה שקיימת במשחק, בגלל האמוציות. כשאתה רואה כל כך הרבה אנשים מוצפים בכל כך הרבה רגשות זה עושה אותך גאה. אפשר לשבור הרבה דברים, אבל אי אפשר לשבור את הרוח שלנו. נילחם עד הסוף. אני מאוד גאה. תסתכלו על שחקנים כמו הרמן הריידרסון בן ה-35, על דייויד ג'יימס בן ה-39. תראו כמה קשה עם עובדים וכמה הם רצו לנצח. יש הרבה התרחשויות מחוץ למגרש, אבל עלינו היום למגרש וניצחנו - וזה גורם לתחושת גאווה גדולה".

אחרי שסיים לדבר על מצבה של הקבוצה ועל גבורת קבוצתו, התייחס גרנט למשחק בו ניצחה קבוצתו בזכות צמד של פרדריק פיקיון וגם לכך שלזכותה של בירמינגהאם לא אושר שער חוקי: "ידענו שנפגוש יריבה טובה שמדורגת במקום השמיני בליגה, אבל ניסינו להקשות עליהם. היינו הרבה יותר טובים במחצית השנייה והגיע לנו לנצח. במהלך העונה שרקו נגדנו יותר מ-10 פעמים וזה עלה לנו ב-10 נקודות. אז הפעם שריקה אחת הלכה לכיוון שלנו".

"מסתדרים ללא שחקנים חשובים"

במנצ'סטר יונייטד נשמו הערב לרווחה, לאחר שהקבוצה הצליחה להוציא בקושי רב ניצחון חוץ מול וולבס, 0:1, תודות לשער יחיד של פול סקולס. "הגיע לנו לנצח, ללא ספק", אמר מנג'ר השדים האדומים, אלכס פרגוסון. "הכושר לנו טוב, ואנחנו מסתדרים ללא שחקנים חשובים, דבר שהוא מאוד משמעותי לחלק הזה של העונה". על שילובם של ווס בראון, נמניה וידיץ' ריו פרדיננד ופטריס אברה, שתפקדו היטב הערב, אמר המנג'ר המרוצה: "זו היתה הפעם הראשונה שהרביעייה הזו שיחקה יחד בשנה וחצי האחרונות".

בעניין אחר, ואולי חשוב יותר, ביונייטד מודאגים מאוד מפציעתו של וויין רוני, שספג אותה במשחק הידידות של נבחרת אנגליה נגד מצרים, באמצע השבוע. פרגוסון התייחס לפציעתו של החלוץ, שהותירה אותו מחוץ להרכב של השדים האדומים מול וולבס, והצהיר: "זה לא היה נראה טוב ביום חמישי. הברך שלו היתה נפוחה מאוד. הוא בספק גדול ליום רביעי כרגע, וזאת בעיה גדולה בהרבה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully