וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ברזיל ניצחה 0:2 את אירלנד

הסלסאו התארחו באיצטדיון האמירויות ונהנו מעצמי של אנדרוס (44) ומאחד נוסף של רוביניו (76) מאה ימים לפני המונדיאל

זה אמנם רחוק מלהיות משביע רצון, אבל נבחרת ברזיל ערכה הערב (שלישי) הכנה נוספת לקראת הדבר האמיתי בעוד 100 ימים בדיוק, המונדיאל. הסלסאו, שהתארגנו עם סגל כמעט מלא, ניצחו 0:2 את אירלנד במשחק ידידות, שבו הגיעו הצהובים לאינספור מצבים, אבל מעט מהם נוצלו לשערים.

נגד האירים, שפספסו את המונדיאל במשחקי הפלייאוף נגד צרפת בשל השער ביד של תיירי הנרי, פתח דונגה בהרכב טיפוסי כשניסה את מישל בסטוס כמגן שמאלי, בעוד קאקה פתח מתחת לשני החלוצים, אדריאנו ורוביניו. המאמן המשיך לא לספור את רונאלדיניו שנשאר בבית וראה את חבריו מנצחים 0:2 באיצטדיון האמירויות שבאנגליה.

בדקה ה-44 הצליחה ברזיל לכבוש את השער הראשון במשחק כשכדור רוחב הגיע ממייקון לרוביניו, שהיה בנבדל, אבל המשיך עם בעיטה למרכז הרחבה, וקית אנדרוס, שהקדים את שיי גיבן, שוער האירים, דחק לשערו. הלחץ על השער של גיבן לא נפסק, ובדקה ה-76 זה השתלם עם שער נוסף כשהתקפה מסודרת, הפעם בהשתתפות גראפיט, שמצא את רוביניו אחרי סדרה של שני עקבים, והחלוץ סיים עם כדור ברשת.

אגב, זו הפעם השישית שברזיל שיחקה באיצטדיון האמירויות של ארסנל, וזהו ניצחונה הרביעי, אחרי שארגנטינה, שבדיה ואיטליה כבר הספיקו להפסיד לה שם. ברזיל, כזכור, תשחק במונדיאל ב"בית המוות" עם צפון קוריאה, חוף השנהב ופורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully