וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאמי: "כלום לא מפתיע אותי כשזה נוגע לטרי"

חלוץ מנצ'סטר סיטי, שכבש צמד ב-2:4 על צ'לסי, התייחס לפרשת הבגידה של הבלם בברידג'. אנצ'לוטי: "טרי לא אשם"

הרבה דובר על המשחק בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי ולא רק בענייני כדורגל. בעצם כמעט על הכול חוץ מכדורגל. האירוע שהסעיר את הרוחות בבריטניה ערב המשחק, שהסתיים בניצחון חוץ ענק של הסיטיזנס 2:4, היה המפגש הצפוי בין ג'ון טרי לווין ברידג', שכזכור הודיע רק השבוע על פרישה מנבחרת אנגליה אחרי פיצוץ פרשת הבגידה של טרי עם חברתו לשעבר ואם ילדיו של ברידג'.

את חברו של ברידג' לקבוצה, קרייג בלאמי, הפרשה לא בדיוק הפתיעה. "אני וכל מי שמתעסק בכדורגל יודע מי זה ג'ון טרי ושום דבר לא מפתיע אותי בכל הסיפור הזה", אמר החלוץ שכבש צמד בסטמפורד ברידג'. "הוא שחקן מדהים, קפטן מצוין בשביל צ'לסי, אבל זה תמיד בעייתי כשאתה משחק איתו באותה הקבוצה".

גם לניצחון הגדול, שהגדיל את הפער מהמקום החמישי לשלוש נקודות, התייחס בלאמי. "זו תוצאה גדולה בשבילנו, מפני שהגענו למשחק בתקופה לא טובה יחסית. במחצית הראשונה היו מרחקים גדולים בין כל השחקנים לטבז, אבל במחצית השנייה שיחקנו בצורה הרבה יותר התקפית".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני התייחס לניצחון הגדול דרך ההופעה של ברידג'. "הוא שיחק נפלא. לקבוצה שלנו יש מנטליות מעולה וזה מה שניצח לנו את המשחק", אמר האיטלקי. מאנצ'יני התייחס גם לקרלוס טבז, שחזר רק ביום שישי מארגנטינה בעקבות לידת בתו כדי לכבוש צמד. "אולי כדאי שנשלח אותו שוב לארגנטינה עד למשחק הבא". על המשחק עצמו, אמר מאנצ'יני: "במחצית הראשונה צ'לסי שיחקה מצוין והיינו חייבים לשמור חזק, במחצית השנייה כבר השתחררנו ושיחקנו הרבה יותר טוב. הדבר הכי חשוב במשחק היה להשיג את שלוש הנקודות, גם מבחינה מורלית וגם בטבלה".

"ג'ון טרי ממש לא אשם בהפסד הזה", הסביר אנצ'לוטי. "הפסדנו את המשחק מפני שעשינו יותר מדי טעויות", הסביר קרלו אנצ'לוטי את ההפסד המאכזב. לאחר מכן, התפנה להתייחס להיעדרותו של פטר צ'ך, שנפצע במשחק ליגת האלופות מול אינטר: "הילאריו יכול היה לשחק טוב יותר, אבל גם למגנים יש חלק בטעויות. איבדנו את האיזון במשחק כשהוא כבר היה לנו בידיים". אנצ'לוטי דיבר גם על ההפרש ממנצ'סטר יונייטד, שקטן לנקודה אחת בלבד: "אנחנו חייבים להיות סבלניים, להישאר מרוכזים, להשתפר ולהימנע מטעויות. רק כך נוכל לזכות באליפות".

ונגר: "פציעה כזו לא מתקבלת על הדעת"

מנג'ר ארסנל לא הצליח לחגוג את הניצחון החשוב 1:3 של קבוצתו בסטוק, אחרי פציעתו המחרידה של ארון ראמזי שנפגע מתיקול גס של ריאן שואוקרוס. שחקן סטוק ירד מהמגרש בדמעות כשהבין את חומרת פציעתו של ראמזי. "אני גאה במשחק שלנו מפני שזה היה קרב קשה מהרגע הראשון של המשחק", אמר ונגר. "גאה, אבל מאוד עצוב בגלל מה שקרה. אנחנו יודעים שזו פציעה קשה, חייבים להעביר אותו ללונדון עוד היום כדי לראות אם הוא זקוק לניתוח חירום".

המנג'ר הצרפתי התייחס לתקופת היעדרותו של הקשר הוולשי. "אין לנו מושג כמה זמן הוא ייעדר, אבל ברור שזה יהיה הרבה זמן. אני מאמין במה שאני רואה וזה בלתי מתקבל על הדעת ששחקן נפצע בצורה כה חמורה. מחויבות זה חשוב, אבל זה היה משהו אחר". ונגר התייחס גם לניצחון החשוב והחזרה מהפיגור של קבוצתו. "הקבוצה הייתה בשוק אחרי הפציעה, אבל השחקנים חזקים מנטלית והם שיחקו בשביל ראמזי מפני שהוא ראוי לזה".

גם ססק פברגאס, שכבש את השער השני, התייחס לפציעה הקשה של חברו לקבוצה. "זו פעם שלישית בחמש עונות שאני רואה פציעה כל כך חמורה, דיאבי, אדוארדו ועכשיו ארון. מה אפשר לומר? זה קשה, אנחנו לא מוגנים מספיק. שלוש פעמים בחמש שנים זה הרבה יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully