וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תודה שחיממתם לנו את הכיסא

ריאל מדריד עלתה לראשות הטבלה אחרי ה-1:5 הנהדר על טנריפה, אבל ברצלונה נישלה אותה עם ניצחון 1:2 על מלאגה

הליגה הספרדית ממשיכה להיכנס להילוך גבוה, והערב (שבת) קיבלנו 180 דקות מלאות אירועים ומתח, כשהמוליכה, ברצלונה, ירדה לראשונה זה זמן רב אל המקום השני, ופינתה את מקומה לריאל מדריד. קבוצתו של פלגריני המשיכה לדרוס כל מה שנקרה בדרכה, כשהפעם הקורבן היתה טנריפה האומללה, שהובסה 5:1. ברצלונה הרגישה היטב את הלחץ, ולא מצאה את הרשת במשך 68 דקות, אבל אז שערים של פדרו, ומהלך קבוצתי אחד בלתי נשכח בין צ'אבי, דני אלבס ומסי הובילו אותה לניצחון 1:2 על מלאגה, והחזירו אותה אל המקום הראשון. את המחזור פתח המשחק בו גברה סראגוסה 0:2 על חטאפה.

טנריפה - ריאל מדריד 5:1

כל מי שרואה את שחקניו של פלגריני בשבועות האחרונים יכול להבין מדוע ישנם לא מעט אנשים מודאגים בברצלונה. הבלאנקוס הגיעו למשחק החוץ מול הקבוצה מתחתית הטבלה אחרי הדריסה מול ויאריאל במחזור הקודם (2:6) ושוב הראו שלפחות כרגע, קשה לעצור את ההתקפה שלהם. האורחים לחצו בפתיחת המשחק, ובדקה ה-28 עלו ליתרון ראשון, כשמרסלו שלח כדור נהדר לגונזלו היגואין, וזה לא התקשה כלל מול השוער, כדי לקבוע 0:1.

טנריפה ניסתה להתאושש ולחזור, אבל 13 דקות מאוחר יותר, הכה היגואין בשנית. הפעם היה תורו של גאראיי להזין את החלוץ, ששלח טיל מקצה הרחבה היישר אל הרשת. ריאל ירדה עם יתרון שני השערים במחצית, אבל דקה מפתיחת המחצית השנייה נרשם האירוע המשונה במשחק, כשהגבהה של טנריפה לרחבה הגיעה אל איקר קסיאס, איוזה דחף את ראשו ונגח את הכדור היישר מידיו של השוער אל הרשת, למורת רוחו של השוער המופתע.

למרות השער המצמק, בריאל לא התכוונו לתת למארחים לחזור לתמונה, ודקה מאוחר יותר הם עלו ל-1:3, כשהפעם היגואין בתפקיד המבשל, וקאקה בתפקיד המסיים. היגואין המשיך להיות אקטיבי מאוד, והיה קרוב לשלושער פרטי בדקה ה-64, אבל ההקפצה שלו מעל לשוער טנריפה מצאה רק את המשקוף. פלגריני הוריד את החלוץ שלו בדקה ה-77, אבל זה לא עצר את האורחים מלהגדיל את יתרונם, כששתי דקות מאוחר יותר זכתה ריאל לפנדל, ורונאלדו התכבד לשלוח את הכדור אל הרשת. בדקה ה-90 קיבל ראול, שהחליף את היגואין, הזדמנות נהדרת כשהוא מנצל טעות גדולה בהגנת טנריפה, ומזווית קשה ירה פנימה את החמישי.

ברצלונה - מלאגה 1:2

ברצלונה ידעה שהיא חייבת לנצח בכדי לשוב אל המקום הראשון בטבלה, והחלה תוקפת את שערה של מלאגה שוב ושוב. אלא שהשליטה האבסולוטית של המארחים בשדה לא התבטאה מספיק בהזדמנויות בכיוון השער, וכשאלו כבר הגיעו, חוסר ריכוז של מסי ואיברהימוביץ' מנע משחקניו של גווארדיולה לרדת עם יתרון במחצית.

בדקה ה-52 הגיעה ברצלונה לעוד מצב נהדר, כשהתקפה מתרפצת מצויינת מצאה את ראשו של איברהימוביץ' פנוי ברחבה, אבל החלוץ נגח מעל לשער. דווקא כשהיה נדמה ששחקניו של גווארדיולה כבר הולכים לסיים את המחזור במקום השני, הגיע המהלך הנהדר בדקה ה-69: פדרו פרץ מהאגף השמאלי, נעצר מחוץ לרחבה, ואז מהמקום בעט מצויין אל הפינה השמאלית, והכדור הקדים את מאנולו שנאלץ להוציאו מהרשת.

המארחים ניסו למצוא את השער השני והיו קרובים לכך, אבל אז הם הפקירו את ההגנה, מלאגה יצאה למתפרצת מהירה כשהכדור מגיע לואלדו, שחקן ריאל מדריד לשעבר, וזה לא התקשה להכניע את ואלדז באחד על אחד. ברצלונה לא נלחצה, המשיכה ללחוץ, ואז הגיעה הדקה ה-83: צ'אבי ראה את דני אלבס פורץ לרחבה, מסר לפני שזה נכנס לנבדל, ו-אלבס גלגל כדור רוחב מושלם למסי שמקרוב לא היה יכול להחטיא, כבש את השני, והחזיר את ברצלונה אל המקום הראשון בטבלה.

חטאפה - סראגוסה 2:0

האורחים התרחקו מעט מהקו האדום, בזכות ניצחון חוץ שני העונה בסך הכל. הומברטו סואזו הצ'יליאני, שעלה לשחק למרות היום הקשה שעבר על מדינתו, חלף על פני השוער ג'ורדי קודינה, כבש את הראשון כבר בדקה השלישית והקדיש את השער לנפגעי רעידת האדמה עם חשיפת כתובת על החולצה. בדקה ה-20 גאבי הגביה כדור חופשי ו"אל צ'ופטה" השלים צמד אישי שסגר עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully