וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א סיימה ב-0:0 עם קאזאן והודחה מאירופה

העונה המופלאה באירופה הסתיימה עבור האדומים שסיימו ב-0:0 עם קאזאן ולא מחקו את שלושת השערים מהמשחק הראשון

זה היה ידוע מראש, אבל הערב (חמישי) זה הפך לרשמי: הפועל תל אביב סיימה את דרכה באירופה העונה. המידע הזה לא מגיע בהפתעה לאוהדים באדום, שידעו כי הסיכויים של קבוצתם להעפיל לשלב שמינית גמר הליגה האירופית נמוכים מאוד, לאחר ההפסד במשחק הראשון ברוסיה (3:0), ואכן, שחקניו של גוטמן לא הצליחו לעשות את הבלתי אפשרי, וסיימו ב-0:0 חלש עם הרוסים. למרות ההדחה, האדומים בהחלט יכולים לסמן וי על עונה אירופאית מוצלחת במיוחד, במהלכה העפילה הקבוצה לשלב הבתים, שם הציגה יכולת נהדרת, וגברה על קבוצות גדולות בדמותן של סלטיק והמבורג.

שחקן הפועל תל אביב מהארן לאלה מול שחקן רובין קאזאן סזאר נאבאס. ברני ארדוב
טובים יותר בקיץ. לאלה נאבק בגשם ובנאבס/ברני ארדוב

בהפועל סיימו את הערב מאוכזבים מאוד. הרוסים ניצלו עד תום את תנאי הקור במשחק הראשון כדי ליצור לעצמם יתרון, שבלעדיו בוודאי היו נראים אחרת לגמרי בבלומפילד. הפועל החזיקה יותר בכדור, אבל עמידה טובה של האורחים מנעה אפשרות לשערים מוקדמים, שהיו יכולים לשנות את גורל המשחק. דווקא המארחים קיבלו את ההזדמנות הטובה ביותר במשחק, כשכבר לאחר 45 שניות שלח דני בונדר כדור טוב מ-16 מטרים, שפגע במגן קאזאן והלך כל הדרך אל המשקוף, והחוצה.

הרוסים לא הגיעו לבלומפילד כדי להתגונן, והחלו לתקוף את שערו של אניימה, אבל שתי החמצות גדולות של בוחארוב, בצירוף עם גשם כבד שהחל לרדת על משטח הדשא באיצטדיון, מנעו משתי הקבוצות להגיע להזדמנויות משמעותיות במחצית הראשונה. 45 הדקות הבאות לא היו שונות בהרבה, כשהפועל קיבלה מספר מצבים מועטים, אבל המשטח החלקלק הוריד משמעותית את הרמה של המשחק, ומנעה מהם למצוא את השער.

האוהדים, שרק לפני מספר ימים נהנו מהופעה הירואית של שחקניהם בדרבי מול מכבי תל אביב, חזו במשחק מבולבל, כמעט ונטול ממצבים, וגם כשהזדמנויות שכאלה הגיעו, הן נבעטו ברישול, נעצרו בשלוליות ומצאו רק את קורות השער הרוסי, אבל לא את הרשת. עד לסיום ניסתה הפועל למצוא שער שישמח את האוהדים הרטובים, אבל כשלה, ותיאלץ להתנחם במחמאות על המאמץ הנהדר במשחקיה באירופה, ולהתמקד מעתה בליגה המקומית, ובגביע המדינה.

מהלך המשחק

דקה 1: הזדמנות מדהימה לאדומים כבר בפתיחה, כשכדור של בונדר מקצה הרחבה פגע בשחקן קאזאן, הטעה את השוער והלך כל הדרך אל המשקוף.

דקה 14: קאזאן הפעילה לחץ מתון על שערם של האדומים, שלא הסתדרו עם פריצה לרחבה של קסאייב ששלח את הכדור אל בוחארוב שמ-6 מטרים בעט בצורה נוראית החוצה.

דקה 33: המארחים קיבלו עוד הזדמנות גדולה, אבל ערן זהבי לא היה מספיק מרוכז, והמסירה שלו מתוך הרחבה התבזבזה.

דקה 46: שכטר קיבל כדור מאחורי ההגנה הרוסית והצליח לפרוץ אל הרחבה, אבל לא הגיע לזווית טובה, ואת הבעיטה שלו קלט ריז'קוב בקלות.

דקה 53: האורחים יצאו למתפרצת, בוכארוב הגיע מול אניימה והכניע אותו, אבל הכדור כמעט ונעצר בתוך שלולית מים, לפני שחלף באיטיות ליד המשקוף והלך החוצה.

דקה 75: דאגלאס דה סילבה קיבל את הכדור ברחבה, עשה תרגיל נאה וניסה לנוע שמאלה, הוכשל, אבל השופט לא התרשם והורה להמשיך במשחק.

דקה 76: מתפרצת נהדרת של הפועל תל אביב הגיעה לשכטר שמצא את דה סילבה, זה הגיע לבד מול השוער והחליק מעט לפני הבעיטה, שהכניעה את השוער הרוסי, אבל בפעם השניה במשחק, פגשה את העמוד.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר (קנדה, 56), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, גל שיש, אביחי ידין, ביברס נאתכו, ערן זהבי, גילי ורמוט, איתי שכטר, מהראן לאלה (מרעי, 56).

הרכב רובין קאזאן: סרגיי ריז'יקוב, ויטלי קאלשין (בליאקין, 51), סזאר נבאס, לאשה סלוקבדזה, כריסטיאן אנסלדי, רפאל מוראבסקי, כריסטיאן נובואה, סרגיי סמאק, גוקדניז קרדניז, אלן קסאייב, אלכסנדר בוחארוב.

אוהדי הפועל תל אביב בגשם. ברני ארדוב, ברני ארדוב
רטובים, אך גאים. אוהדי הפועל/ברני ארדוב, ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully